Ja sillä välineellä tarkoitan "Puhallusoppia", johon koko vl kultti pohjautuu. Tuo puhallusoppi, on kuin suoraan tunnista psykopaatti, manpulaatio-oppaasta, vl-tapaan käytettynä. Vl-manipulaatio asettaa koko muun Raamatun totuuden alisteiseksi, heidän luomalleen manipulaatiosadulle, jolla he alistavat jäsenensä, aina kulloisenkin uskottelutarpeen mukaan.
Joh.
20:22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."
Toisaalta Matteuksen evankeliumi ei anna anteeksiannonkieltäjällekään armoa.
Matteuksen evankeliumi:
6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
6:15 mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne
Rakkaus on vapaaehtoisuutta ja VAPAUTTA. Vl-manipulaatio on sen vastakohta ORJUUTTA, jossa vl-manipuloija pyrkii saamaan toisen muottiin, jotta hänen oma TARPEENSA tai VL-JÄRJESTÖNSÄ ASIA tulee ensimmäiselle sijalle.
VAPAUTEEN JEESUS VAPAUTTI MEIDÄT!
Galatalaiskirje:
5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
Antoiko Jeesus todella manipulointivälineen vl-psykopaateille?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hiivatti sinua demoneiden riivaamaa jätkää! Jaksat vain täällä riukua ehtimiseen. Kannatteis niinku hommata jo jottain järkevämpää tekemistä!
- Anonyymi
Tyhmät manipuloi vielä tyhmempiä... Näin se mennöö
On viisautta ja on riivaajien viisautta. En lähtisi velluja tyhmiksikään sanomaan, kun on peite silmillä, siinä ei ÄO, auta.
Itse saman kokeneena voin sanoa, että se peitteen voima on valtava, mitkään ilmiselvät Raamatun todisteet eivät riitä sitä vahvaa tunnetta vastaan, että ihminen on se johon voit turvata.
Huomaa tämä tärkeä asia!
Vain Jumalan lähettämä Rakkaus Totuuteen, voi sinut pelastaa,! Mutta vain, jos otat sen vastaan, sillä Hän voi vaikuttaa tahtomisen-ja tekemisen!
Jeesus sanoi: Minä olen Tie,- Totuus-, ja Elämä!
Sitten tulee tämä kamala varoitus!
Joka hylkää Jumalalta lähetetyn rakkauden Totuuteen, hänelle lähetetään VÄKEVÄ EKSYTYS, jotta hän uskoisi valheen
JA TULISI TUOMITUKSI
Oppi joka syrjäyttää Jeesuksen Herruuden, ottaen ihmisen jumalaksi, Ei voi olla Totuutta!
2.Tess.
2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen
Ja niille räkyttäjille Tiedoksi:Herran Sana ei koskaan tyhjänä palaja, eli turha toivo ettei Herran Totuuden sana tehoaisi!- Anonyymi
Demonipesä se vain jaksaa jurrata! Miten jaksaa! Eikö jurraaminen ota voimien päälle?
Sen verran tulee korjata ja täsmentää, että tuo Jeesuksen vertauskuvallinen puhallus oli vain symbolinen.
Joh.
20:22 Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki.
Hän hetimmiten kuitenkin kielsi, ettei saa lähteä työhön, ennekuin saatte Pyhän Hengen.
Tätä ei ne -70 luvun puhaltajat tajunneet Lestadiolaisessa opetuksessa., ilman Raamatun tarkempaa lukemista.
Se selviää seuraavaa. Luuk. 24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
Näin Jeesus kielsi lähtemästä työhön, enne Helluntaita, jolloin Henki laskeutui, koska 3000 ihmistä otti katseen.
>>>20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt." ** Niin sanoi, mutta kuka sitä toteutti? Ei kukaan, kukaan ei mennyt "Jeesuksen yli".
Joka niitä jakelee muille ihmisille, on ylentänyt itsensä yli kaikkivaltiaan Jeesuksen ja meni helppoon Rooman kirkon pakanallisuudessa, jossa se halusi näyttää olevansa suurempi, mitä Konstantinopoli.
Kirjoita Jeesuksen suuresta teosta, kun lupasi meille Rauhan.
Galatalaiskirje:5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
Rauhaan kuuluu myös pyyteetön luottamus, ei tarvitse arvailla kuka on Kaikkivaltias; Joh. 14:27 "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.
Tämä rauha koskee vain Jeesuksen omia, ei muiden omia.Amen!
Jätinkin tarkoituksella tilaa sinun perusteelliselle Raamattuun perustuvalle analyysille. Kiitos kun toit näkemyksesi tähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175006
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182686- 301820
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341775Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301608Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1531187
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81164Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43974