Rauman kristillistä toimintaa?

Anonyymi

Löytyykö Raumalta aitoa kristittyjen toimintaa? Ei ole ollut torilla lappusten jakajia, eikä tolppamainoksiakaan ole näkynyt.

Ovatko Raumalla olevat kristityt menneet tahallaan piiloon?

19

1475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin kaipaisin kuulla tästä asiasta.

    • Anonyymi

      Virukset pitäneet karanteeni saa,joten eiköhän toiminnat alkaa ja ihmiset ala kulkemaan.

    • Anonyymi

      Seurakunnissa riittää keskinäistä puuhaa.

    • Anonyymi

      Katsotaan, jos tulisi joskus lähdettyä... ✝

    • Anonyymi

      Ei ryhmäsellaisia. Mieluummin kaksin tai sitten yksin.

    • Anonyymi

      Tänään 12.09. 2022 klo: 18:00 Pyhän Ristin Kirkossa. Tervetuloa!

    • Anonyymi

      Parhaillaan on käynnissä valtakunnallinen Se löytyi! -mediamissio, josta löytyy tietoa missio2022.fi -sivuilta. Kampanjaan liittyvää kirjaa ei ainakaan omasta postilaatikostani ole kolahtanut, mutta Alfa-tv:ltä, tv7:ltä ja YouTubesta kampanjan muutoskertomuksia kuitenkin voi katsoa, jos ei ole kirjaa saanut.

      • Anonyymi

        Käykääpä seurakunnan virastotalon alakerrassa seurakunnan olohuoneessa. Ikkunassa on "Se löytyi-mainokset". Se on auki ma-to klo 10 - 14 ja vielä ehtoisin klo 16.30 - 18.30 seuraavan 2,5 viikon ajan. SIeltä saatte kirjasen ja samalla kupin kahvia ja jotain särvintä jos maistuu. Ehtoolla on "missiopäivystäjien " kanssa mahdollisuus keskustella kirjasen aiheessa.

        Nuorten talolla , Hallikatu 12, on kolmena seuraavana keskiviikkona klo 18 seurakuntailta. Tervetuloa myös sinne, varsinkin te, jotka vielä etsitte.

        tv. nim. jo löytänyt.


    • Anonyymi

      Tänään 1.10 klo 14 on Pyhän Ristkin kirkossa lasten konsertti " Pieni Suuri Seikkailu-orkesteri" ja klo 18 Laulujen Laulut, jossa lauletaan Viisikielinen -laulukirjasta yhteislauluja. Huomenna sunnuntaina klo 18 esiintyy Exit & Pekka Simojoki.

      Tulkaa mukaan !

    • Anonyymi

      Kirkon aulasta löytyy Se löytyi-kirjanen.

    • Anonyymi

      Poiketkaapa Fransiskustalossa linja-autoaseman kupessa klo 16.30 - 18.30. Kahvia ja jotain särvintä on tarjolla. Jos ette ole vielä saanut "Se löytyi" kirjasta, niin sellaisen saatte sieltä mukaanne.

    • Anonyymi

      Maanantaina 17.10. klo 18:00 Rauman Kirkossa Sanan ja Rukouksen ilta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe