Elämä on kuitenkin hyvää

Anonyymi

Elämä on rakkaasta ihmisestä luopumista, omien tunteiden tukahduttamista ja hyväksymistä, että jää ilman sitä, mitä eniten maailmassa on halunnut. Elämä on uuden löytämistä, eteenpäin lähtemistä, uusien unelmien löytämistä. Itkemistä ja nauramista omille virheille, ajatuksille ja toiveille. Toivottomuuden hyväksymistä ja uuden elämänilon löytämistä. Luottamista siihen, että kaikella oli tarkoituksensa. Hyväksymistä, että emme enää kohtaa.
Rakkaudella naiselta miehelle.

68

2856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä niin, onko lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täysi. Klassinen silver lining on every cloud.

      • Anonyymi

        Yritän miettiä positiivisesti, mutta se ei vie tunnetta pois.


    • Anonyymi

      Olisin voinut itse kirjoittaa kaiken, sanasta sanaan.
      Kaikella oli tarkoituksensa.
      Kaikesta sydämessä ja sielussa ainaisesti tieto ja tunne.
      Niin hyvästä ja niin kauniista.
      Millaista olisi voinut olla.
      Siitä kiittäen.
      Muistot iäti tallessa.

      • Anonyymi

        Ehkä ei kuitenkaan iäti tallessa... jos sinulla, ei välttämättä hänellä. Ja sitä paitsi iän karttuessa voi dementia pyyhkäistä juuri tämän elämänvaiheet pois muistista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ei kuitenkaan iäti tallessa... jos sinulla, ei välttämättä hänellä. Ja sitä paitsi iän karttuessa voi dementia pyyhkäistä juuri tämän elämänvaiheet pois muistista.

        Eikös edellinen kirjoittanutkin omista tuntemuksistaan, näin ainakin minä ymmärsin lukemani.
        Luin kommenttisi ihmetellen miksi aina tulet ilkeilemään kauneimpiin teksteihin.
        Onko itselläsi niin paha olla ettet pysty sulattamaan niitä vai onko kyse vain ilkeästä
        luonteenlaadusta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös edellinen kirjoittanutkin omista tuntemuksistaan, näin ainakin minä ymmärsin lukemani.
        Luin kommenttisi ihmetellen miksi aina tulet ilkeilemään kauneimpiin teksteihin.
        Onko itselläsi niin paha olla ettet pysty sulattamaan niitä vai onko kyse vain ilkeästä
        luonteenlaadusta ?

        Osa ihmisistä saa tyydytystä itselleen muiden solvaamisesta, ehkä hänkin.


    • Anonyymi

      Niinpä. Mutta älkää unohtako, te ansaitsette kultaa!

      • Anonyymi

        Niin ansaitsee tämä mieskin kenelle tämän aloitustekstini lähetin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ansaitsee tämä mieskin kenelle tämän aloitustekstini lähetin.

        Elämässä tärkeintä on rakkaus

        Elämänlanka

        Sitä seuraamalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä tärkeintä on rakkaus

        Elämänlanka

        Sitä seuraamalla

        Tärkein on rakkaus, mutta jos sitä ei pysty seuraamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässä tärkeintä on rakkaus

        Elämänlanka

        Sitä seuraamalla

        Silloin se on tärkeää jos löytää sellaisen ihmisen elämäänsä johon rakastuu ja se on molemminpuolista. Elämä ilman rakkauttakin on hyvää.


    • Anonyymi

      Niinpä niin. Tämä elämän abc kaikille palstan mersumiehille, jalotiinoille ja muille rähisijöille, loukkaantujillle ja rölleille, te kun tykkäätte niin noista aakkosleikeistänne. Shou mast kou oooon... ;D

      https://youtu.be/-cqFXHtQc7s

      -sivusta ei aapee/apee, laskeutumisvaloilla vappuun

      • Anonyymi

        Eteenpäin vaikka väkisin vai? Tuo on hyvä voimaa antava biisi, ei ehkä kuitenkaan helpota tätä tuskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eteenpäin vaikka väkisin vai? Tuo on hyvä voimaa antava biisi, ei ehkä kuitenkaan helpota tätä tuskaa.

        Sen voi itte kehittää

        Uutta luoda


      • Anonyymi

        Mistä olet mies saanut päähäsi, että sinun aaakkosloruille tai kaikenmaailman ihmisistä vihjailuille on jotenkin käsittämättömän paljon tilausta?


      • Anonyymi

        Olen hiukan myöhässä tässä, mutta samoilla sivupoluilla, joita harva löytää.


    • Elämähän on puhtaasti vain matka kuolemaan, muita elämäntavoitteita ei oikein kannata kehitellä, tulee vain väistämättä pettymään. Sen sijaan sillä matkalla sattuu ja tapahtuu, ne tapahtumiset kannattaa ottaa sellaisenaan vastaan, hylkäämättä, tuomitsematta, kaikki lahjoina. Jos niistä punoo itselleen kerrottavaa tarinaa, on aika vahvoilla elämänsä kanssa.

      • Anonyymi

        Itse ketjun aloittajana en ajattele, että elämä on kuoleman odottelua. Katson, että jokainen tekee omat ratkaisunsa, vaikka välillä todella rikkoen itseään. Elämä on itsensä löytämistä ja toisten ihmisten hyväksymistä sellaisena kuin he ovat, vaikka se ei olisi itselle mieleistä. Itse koin tässä suuren menetyksen, kun hyvästelin. Toivon kuitenkin, että hänen tilalleen ja sitä tuskaa paikkaamaan löytyy yhtä rakas ihminen, mitä hän oli. Toivottavasti myös nopeasti! Olisin halunnut hänet elämääni kaikella tavalla.. hän ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse ketjun aloittajana en ajattele, että elämä on kuoleman odottelua. Katson, että jokainen tekee omat ratkaisunsa, vaikka välillä todella rikkoen itseään. Elämä on itsensä löytämistä ja toisten ihmisten hyväksymistä sellaisena kuin he ovat, vaikka se ei olisi itselle mieleistä. Itse koin tässä suuren menetyksen, kun hyvästelin. Toivon kuitenkin, että hänen tilalleen ja sitä tuskaa paikkaamaan löytyy yhtä rakas ihminen, mitä hän oli. Toivottavasti myös nopeasti! Olisin halunnut hänet elämääni kaikella tavalla.. hän ei.

        No enhän sanonut, että elämä on kuoleman odottelua, vain, vaikka voi sen elämänsä niinkin toki elää jos haluaa.

        Elämä on matka, juurikin kuolemaan ja ainakin toistaiseksi väistämättömästi. Mutta on isoilta osin jokaisen oma valinta miten sen matkansa taivaltaa. Tavallaan mikään muu on on harhaa, aivan samoin kuin ajatus eettisesti toimivasta yrityksestä tai täysin pyyteettömästä ihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ketjun aloittajana en ajattele, että elämä on kuoleman odottelua. Katson, että jokainen tekee omat ratkaisunsa, vaikka välillä todella rikkoen itseään. Elämä on itsensä löytämistä ja toisten ihmisten hyväksymistä sellaisena kuin he ovat, vaikka se ei olisi itselle mieleistä. Itse koin tässä suuren menetyksen, kun hyvästelin. Toivon kuitenkin, että hänen tilalleen ja sitä tuskaa paikkaamaan löytyy yhtä rakas ihminen, mitä hän oli. Toivottavasti myös nopeasti! Olisin halunnut hänet elämääni kaikella tavalla.. hän ei.

        Hyvästelittekö palstalla vai tuolla ulkona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästelittekö palstalla vai tuolla ulkona?

        Ei ainakaan täällä, mitä järkeä siinä olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästelittekö palstalla vai tuolla ulkona?

        Hyvästelin muualla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ketjun aloittajana en ajattele, että elämä on kuoleman odottelua. Katson, että jokainen tekee omat ratkaisunsa, vaikka välillä todella rikkoen itseään. Elämä on itsensä löytämistä ja toisten ihmisten hyväksymistä sellaisena kuin he ovat, vaikka se ei olisi itselle mieleistä. Itse koin tässä suuren menetyksen, kun hyvästelin. Toivon kuitenkin, että hänen tilalleen ja sitä tuskaa paikkaamaan löytyy yhtä rakas ihminen, mitä hän oli. Toivottavasti myös nopeasti! Olisin halunnut hänet elämääni kaikella tavalla.. hän ei.

        Oliko vapaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvästelittekö palstalla vai tuolla ulkona?

        Onkohan sun meno yhtään kehittynyt täällä provoviidakossa neljän kuukauden jälkeen? Samoilla tavoilla kyssäreillä pommittamiskommenttien kiintiö kun on pysynyt vakiona ja piikkeittäisesti kiihtyvänä/yltyvänä, joten sanois että ei ole


    • Anonyymi

      Mietin taas sinua ja pieniä hetkiä kanssasi. En vaan pysty unohtamaan.. ap

      • Anonyymi

        Olet rakastunut. Tai vähintään tosi ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakastunut. Tai vähintään tosi ihastunut.

        Rakastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastunut.

        Olen myös rakastunut.


      • Anonyymi

        Millaisia nämä hetket olivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen myös rakastunut.

        Kerro se hänelle.


    • Anonyymi

      Miksi kirjoitit vaan tuommoisen rakkaus/elämä lorun?

      • Anonyymi

        Mitä muuta haluaisit?


    • Anonyymi

      rakkautta,

      ja, aivo, jumpan ja magneetti, stimulaation,

      mutta, aika, näyttää tieteen kehittymisen, niissä sitten,

      N

      • Anonyymi

        Aloitus miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus miehelle.

        Kerro hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro hänelle.

        Kun epäilen elämän kannattelevan

        Sinä tuet

        Ja annat uutta ajateltavaa

        Pelastajani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro hänelle.

        Olen kertonut useasti ja taisin lähettää tuon alkutekstinkin hänelle.


    • Anonyymi

      Taas olet mielessäni, kuin kesäinen kaunis päivä, täydellinen mansikkakakku, tähtitaivas ja kuutamo.
      Päivät kulkee, ajatukset eivät muutu. Ehkä näin on parempi, ehkä ei. Elämme kuitenkin vain kerran..
      Toivottavasti mies vielä kohtaamme jossakin.

    • Anonyymi

      ❤❤❤❤❤

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Elämä on sitä. että 110% on aika lähellä. Ja hän tietää mitä sinä ajattelet, ja sinä myöskin. Näin se vaan menee.

      • Anonyymi

        Täytyy panostaa siihen , mitä eniten halajaa


      • Anonyymi

        Se, että toinen tietää, ei helpota ikävää yhtään. Varsinkin, jos mitään ei ole tehtävissä. Se, että kaipaa toista lähelleen joka päivä... se, että pelkkä kuvan näkeminen tuo kyyneleet silmiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy panostaa siihen , mitä eniten halajaa

        Antaisikohan mies mahdollisuuden vai kiusaisiko vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antaisikohan mies mahdollisuuden vai kiusaisiko vaan?

        Hän ei tule koskaan antamaan mahdollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei tule koskaan antamaan mahdollisuutta.

        Mies haluaa ystävyyttä, ei muuta.


    • Anonyymi

      Yksi asia mitä olisin halunnut vaalia. Olisin halunnut vaalia kaunista muistoa hänestä. Mutta se on mahdotonta koska hän teki kauniista rakkauden tunteestani rumaa. Olisin halunnut nauttia siitä, että sain kokea niin suuren tunteen. Totta on se, että rakastin ja rakastan. Sille vaan ei kukaan muu ole antanut arvoa ja merkitystä.

      • Anonyymi

        Miten hän teki tunteistasi ruman tai rumaa? Kerroitko edes hänelle niistä? Itse sain sellaisen kuvan, että niitä ei ollut. Ajatus siitä, että hänellä olisi ollut tunteita on vain harhaa ja toivetta, mikä ei toteutunut.
        Kerro kunnolla tunteesi hänelle, ettei hänen tarvitse arvailla.
        T. Ketjun aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän teki tunteistasi ruman tai rumaa? Kerroitko edes hänelle niistä? Itse sain sellaisen kuvan, että niitä ei ollut. Ajatus siitä, että hänellä olisi ollut tunteita on vain harhaa ja toivetta, mikä ei toteutunut.
        Kerro kunnolla tunteesi hänelle, ettei hänen tarvitse arvailla.
        T. Ketjun aloittaja

        En voi kertoa. Olen joskus kertonut ja hän tyrmäsi ne. Vastasi että noin on moni muukin hänelle sanonut. Sekä kun olemme uudelleen tavanneet on muodollisesti kiittänyt seurassani, ettei hänen tarvitse olla yksin. Siitä juontunut mieleen, että kuka tahansa olisi kelvannut siihen tehtävään. Moni eri tavoin kertonut omalla tavallaan, etten ole yhtään mikään hänelle. No minkäs minä sille voin 😭😭😭 On ollut kyllä kamalaa, ettei ole voinut kertoa eikä elää tätä millään tavoin todeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi kertoa. Olen joskus kertonut ja hän tyrmäsi ne. Vastasi että noin on moni muukin hänelle sanonut. Sekä kun olemme uudelleen tavanneet on muodollisesti kiittänyt seurassani, ettei hänen tarvitse olla yksin. Siitä juontunut mieleen, että kuka tahansa olisi kelvannut siihen tehtävään. Moni eri tavoin kertonut omalla tavallaan, etten ole yhtään mikään hänelle. No minkäs minä sille voin 😭😭😭 On ollut kyllä kamalaa, ettei ole voinut kertoa eikä elää tätä millään tavoin todeksi.

        Harmillista, jos et voi kertoa. Itse olen kertonut, vaikka se ei mihinkään johtanutkaan. Olen kuitenkin tyytyväinen siitä, että uskalsin. Toki tunteeni eivät ole kuolleet, mutta niiden kanssa on oltava ja elettävä. Ei tarvittaisi paljoakaan, kun ne taas roihuaisivat. Pelkkä viaton viesti jo tekisi sen. Elän tunteiden kanssa ja muuta en voi. Paljon muuta haluaisin, mutta kaikkea ei voi saada. Hän on kieltänyt tuntevansa samoin, niin elämä jatkuu..


    • Anonyymi

      Taas elämä toi muistoja sinusta ja menneestä ajasta. Siitä, kun välillä kohdattiin työn merkeissä; sain katsella sinua salaa, puhua kanssasi ja nauttia läheisyydestäsi, vaikkakin kaukaa. En saa sinua mielestäni, vaikka kaikki on ohi ja poissa. Olet asunut sydämessäni siitä lähtien, kun tunteeni sinua kohtaan voimistuivat. En saa niitä ravisteltua pois. En rakasta ketään muuta, kuin sinua, mutta en voi sitä myöskään sinulle sanoa. Voin vain ajatella, että lähetän iltaisin lentosuukon huulillesi ja toivon, että otat sen vastaan. Toivottavasti olet onnellinen, mitä en epäile. Teethän aina sitä, mitä tahdot.

      • Anonyymi

        En ihan aina tee mitä tahdon, koska se olis väärin, tosi holtitonta suorastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ihan aina tee mitä tahdon, koska se olis väärin, tosi holtitonta suorastaan.

        Elämä on rakkauden löytämistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on rakkauden löytämistä

        Olen löytänyt, mutta joudun elämään ilman sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on rakkauden löytämistä

        Elämä on jatkuvasti muuttuva. Rakkaus löytää sinut aina uudestaan, vaikket edes etsisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on jatkuvasti muuttuva. Rakkaus löytää sinut aina uudestaan, vaikket edes etsisi.

        Tämä rakkaus kestää, kestää ja kestää. Ilman mitään, se vain jatkuu. Ei tarvitse ketään etsiä, se on jo löydetty. Mielessä päivin ja öin, ilon ja surun hetkissä. Poukkoillen sinne tänne, etsien katseella vain häntä. Yskinkertaista, mutta niin monimutkaista kaipuuta ja ikävää, elämän opettelua, rakkauden tunne vierellä, ilman hänen läheisyyttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä rakkaus kestää, kestää ja kestää. Ilman mitään, se vain jatkuu. Ei tarvitse ketään etsiä, se on jo löydetty. Mielessä päivin ja öin, ilon ja surun hetkissä. Poukkoillen sinne tänne, etsien katseella vain häntä. Yskinkertaista, mutta niin monimutkaista kaipuuta ja ikävää, elämän opettelua, rakkauden tunne vierellä, ilman hänen läheisyyttään.

        Tiedän tunteen. Ei kai siinä, jos se tekee sut onnelliseksi, eikä tee harmia muille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän tunteen. Ei kai siinä, jos se tekee sut onnelliseksi, eikä tee harmia muille.

        Eihän se tee onnelliseksi, kun ei hänen lähellään saa olla tai edes missään tekemisissä. Eipä kuitenkaan kenellekkään muulle tule harmia. Itse vain kärsin tilanteesta ja elän valheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se tee onnelliseksi, kun ei hänen lähellään saa olla tai edes missään tekemisissä. Eipä kuitenkaan kenellekkään muulle tule harmia. Itse vain kärsin tilanteesta ja elän valheessa.

        Joskus ne omat valinnat ja halut ei mene yksiin, siinä ei kukaan muu voi auttaa.
        Se mitä tunnet ja ajattelet tänään, ei pysy samana ikuisesti. Aina tulee uusia suruja ja myös uutta onnea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus ne omat valinnat ja halut ei mene yksiin, siinä ei kukaan muu voi auttaa.
        Se mitä tunnet ja ajattelet tänään, ei pysy samana ikuisesti. Aina tulee uusia suruja ja myös uutta onnea.

        Aina eivät omat valinnat merkitse mitään, toisen kylläkin. Yhden asian voin sinulle kertoa, tuntematon kirjpittaja, että minun tunteeni pysyvät kuolemaani asti. Se on tosi, että onnea ja surua tulee elämään koko ajan eri tavalla, mutta jo noin 10 vuoden rakkaus on ilmeisesti aika pysyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina eivät omat valinnat merkitse mitään, toisen kylläkin. Yhden asian voin sinulle kertoa, tuntematon kirjpittaja, että minun tunteeni pysyvät kuolemaani asti. Se on tosi, että onnea ja surua tulee elämään koko ajan eri tavalla, mutta jo noin 10 vuoden rakkaus on ilmeisesti aika pysyvää.

        Ei ollut tarkoitus vähätellä tunnettasi. Itsellä vaan samansuuntaisia kokemuksia ja yritystä jatkaa elämää. Siksi jäin jumiin tähän keskusteluun, ajatuksesi antoi itsellekkin ajattelemisen aihetta. Kaikkea hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut tarkoitus vähätellä tunnettasi. Itsellä vaan samansuuntaisia kokemuksia ja yritystä jatkaa elämää. Siksi jäin jumiin tähän keskusteluun, ajatuksesi antoi itsellekkin ajattelemisen aihetta. Kaikkea hyvää.

        Monille on käynyt samanlailla ja tulee käymään. Joskus on vaikea ymmärtää, mikä tarkoitus sillä on, että rakastuu sellaiseen ihmiseen, ketä ei voi saada. Nuoruuden ihastus jää usein mieleen, mutta menee ohi, elämän pyörteissä ja jää taka-alalle mukavana muistona; ainakin useammin. Vanhemmalla iällä rakastuminen on toisenlaista, ei rakastuta pelkästään siihen ulkonäköön vaan aivan muuhun. Ehkä siksi se kestää. Se, että rakastuu varattuna, on merkki, että suhteesta puuttuu jotain tai rakkautta ei ole. Kaikkea hyvää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monille on käynyt samanlailla ja tulee käymään. Joskus on vaikea ymmärtää, mikä tarkoitus sillä on, että rakastuu sellaiseen ihmiseen, ketä ei voi saada. Nuoruuden ihastus jää usein mieleen, mutta menee ohi, elämän pyörteissä ja jää taka-alalle mukavana muistona; ainakin useammin. Vanhemmalla iällä rakastuminen on toisenlaista, ei rakastuta pelkästään siihen ulkonäköön vaan aivan muuhun. Ehkä siksi se kestää. Se, että rakastuu varattuna, on merkki, että suhteesta puuttuu jotain tai rakkautta ei ole. Kaikkea hyvää sinulle.

        Ei voi kuin samaistua. Sisäkaluja repii, mutta olen yrittänyt mennä eteenpäin. Välillä kaipuu iskee mutta mitään ei ole tehtävissä, oli pääteltävissä helposti viestien vaihdossa. Työlläkin voi sitten elämänsä täyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kuin samaistua. Sisäkaluja repii, mutta olen yrittänyt mennä eteenpäin. Välillä kaipuu iskee mutta mitään ei ole tehtävissä, oli pääteltävissä helposti viestien vaihdossa. Työlläkin voi sitten elämänsä täyttää.

        Työllä on helppo täyttää elämä ja kiireessä ajatukset hetkeksi häviävät. Olisin itse tullut vastaan, jos jotain mahdollisuutta olisin nähnyt tai huomannut. Sain viesteissä vain vastauksia kysymyksiini ja koskaan hän ei kysynyt kuulumisia. Eipä siinä voi mitään muuta kuin luovuttaa. Pakko oli laittaa piste, vaikka se tuntui pahalta ja tuntuu edelleen. Tunteet, kun eivät ole muuttuneet. Pakko elää tunteiden kanssa ja toivoa, että hänellä on parempi olla ilman yhteydenpitoa. Joskus kirjoitin hänelle, että hän voi milloin tahansa ottaa yhteyttä, jos ajatukset muuttuu. Näin tuskin tulee käymään. Elämme vain saman auringon alla.


    • Anonyymi

      Ei ole tunteet muuttuneet, vaikka useamman kuukauden aikana en ole hänelle mitään viestittänyt. Ehkä tämä on vain niin suurta rakkautta, että ei koskaan unohdu.
      Rakkaalle miehelle, jonnekin.
      Ap.

    • Anonyymi

      Useamman kuukauden jälkeen laitoin viestiä, vain toivottaakseni hyvää joulua. En tiedä oliko virhe, kun huomasin itselläni samat voimakkaat tunteet. Hiljaisuus ja tauko ei tunteita miksikään muuttanut. Pakko elää sitten niiden kanssa. Haluaisin kovasti tavata, olla edes hetken lähellä. Vaikka tiedän, että se rikkoisi minua vielä enemmän. Ap

    • Anonyymi

      Jos joku luulee kirjoituksia jonkun tietyn tekemiksi, on ihan itsensä häpeä. Kysymällä selviää moni asia. Palsta on pullasorsien räksyttelypaikka,

      • Anonyymi

        Jos luulee, on aivan oma asiansa. Itse en luule mitään ja vain muualla annetut vastaukset ja toiminta merkkaavat.
        En kuitenkaan lähde anelemaan, jos toinen ei halua yhteyttä pitää. Näin ainakin tuntuu, kun ei viestin viestiä lähetä omasta aloitteesta. Vastailee kyllä, kun kysyn. Tunteista puhuttaessa jättää kylmäksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8504
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe