Tarja ja Erkki hyökkäävät oudosti arvotelijoitaan vastaan

Anonyymi

*Jos arvostelet Tarja Halosen tekemisiä, niinTarja Halonen syyttää sinua tytöttelystä ja tyttöjähän ei saa arvostella.
* Jos arvostelet Erkki Tuomiojan tekemisiä, niin Erkki Tuomioja kertoo sinun olevan psykoosissa ja psykoosissa todellisuudentajusi on heikentynyt etkä erota totta valheesta.

Entäpä jos tosiasiat ovatkin niin kun ne näyttävät olevan?
Silloin Tarja Halosen ja Erkki Tuomiojan menneissä ja nykyisissä tekemisissä on paljon haitallista Suomelle ja kaikille Suomalaisille.

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nämähän on ex Stasin agentteja

• Anonyymi

Tuomioja presidentiksi. Why not? Olihan haloskakin

• Anonyymi

Kenen nimi on Tiitisen listalla .
      Onko Tarja Halosen ja Erkki Tuomiojan nimi sillä listalla .
      Saattaa hyvinkin olla , jälkisuomettuneisuuden ajan suomessa tuo lista julistettiin salaiseksi . Suomessa ei julkisesti ole vielä kunnolla käsitelty tätä käsittämätöntä asiaa , tuolloin suomen johtavat politikot olivat KGP:n ja tai STASIN värväämiä salaisia asiamiehiä .
      Mikä on maanpetos , minä en oikein tiedä .

• Anonyymi

Tarja ja Erkki olivat stasin ja kgp:n vähintään kavereita jos eivät suoranaisesti palkkalistoilla , mutta kuitenki vieraiden valtioiden tiedustelupalveluiden läheisessä kaveripiirissä .
      Voisihan heiltä joskus kysellä julkisesti ylen:n tv lähetyksissä näistä kytkennöistä ,
      mitä mieltä ovat nykyään ja mihin ystäväpiireihin kuuluvat .
      Ei muuten mutta kun kumpikin ovat olleet ja ovat nytkin suomen johtajakaartiin itse itsensä tuouttaneet ja olleet vaikuttamassa suomen asioihin .
      Tavallinen duunari on vapaammin voinut olla sitten vaikka vieraan valtion tiedustelupalvelun agentti jos jotenkin siihen asemaan on päässyt , no hänethän tietenkin pannaan vankilaan maanpetoksesta mutta hän ei ole johtanut koko maata .

• Anonyymi

Kassialma ja hänen adjutantti.

• Anonyymi

Nämä on sokeita näkemään venäjässä mitään pahaa,,siksi RELIKTEJÄ!

• Anonyymi

Ihminen saa kai sanoa mielipiteensä. Täällä ei ole pakko olla samaa mieltä kuten itänaapurissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      89
      1839
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      277
      1703
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      292
      1470
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1379
    5. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      957
    6. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      56
      957
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      70
      937
    8. 66
      914
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      901
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      52
      888
    Aihe