Pystyisitkö enää parisuhteeseen ihmisen kanssa joka...

Anonyymi

On aikaisemmin torjunut sinut vuosia sitten ja on siinä välissä harrastanut irtosuhteita ja ollut parissa parisuhteessa?

86

1474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tietenkään. Tyhmä kyssäri

• Anonyymi

Kaikki riippuu siitä miten pakit on annettu ja tuleeko sellainen olo, että nyt kelpaa kun ei ole muutakaan. Jos taas tulee tunne, että tunne on nyt aitoa ja välissä tapahtuneelle on syy, ei mennyt vaikuta samallalailla.

• Anonyymi

Samaa mieltä.. T

• Anonyymi

Samaa ajattelen. Syitä voi olla monia. S

• Anonyymi

Ihan hyvin! Kiva jos tulee järkiinsä ja valitsee mut!

• Anonyymi

Yhtäkkiä sanottuna en. Kyllä-vastaus vaatisi paljon, paljon puhumista, kykyä pyytää ja antaa anteeksi sekä ennen kaikkea aitoa molemminpuolista rakkautta.

• Anonyymi

Ai pyytää anteeksi kun ei silloin tuntunut siltä, mut nyt tuntuu ja anteeksi kun nyt on kehdannut elää pakkiesi jälkeisten vuosien aikana omaa elämäänsä?

Tilanteet ja ihmiset muuttuu Joskus vaan on ihan väärä hetki eikä asiat tunnu oikealta eikä ne suju Toisena hetkenä tilanne voi olla ihan eri.

En ite harrasta suhteissa kovin helposti, mutten ikinä kehtaisi vaatia, että jonkun olisi kärsittävä yksinäisyydessä.

Vanha sanonta sopii tähän hyvin:"Älä heitä lasta pesuveden mukana".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai pyytää anteeksi kun ei silloin tuntunut siltä, mut nyt tuntuu ja anteeksi kun nyt on kehdannut elää pakkiesi jälkeisten vuosien aikana omaa elämäänsä?

Tilanteet ja ihmiset muuttuu Joskus vaan on ihan väärä hetki eikä asiat tunnu oikealta eikä ne suju Toisena hetkenä tilanne voi olla ihan eri.

En ite harrasta suhteissa kovin helposti, mutten ikinä kehtaisi vaatia, että jonkun olisi kärsittävä yksinäisyydessä.

Vanha sanonta sopii tähän hyvin:"Älä heitä lasta pesuveden mukana".

Vastasin aloitukseen omaan tilanteeseeni liittyen, ja siihen liittyen vastauksesi on täysin hakoteillä. Mutta se on täysin ymmärrettävää, sillä kukin peilaa vastauksiaan omaan elämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin aloitukseen omaan tilanteeseeni liittyen, ja siihen liittyen vastauksesi on täysin hakoteillä. Mutta se on täysin ymmärrettävää, sillä kukin peilaa vastauksiaan omaan elämäänsä.

No joo.

Mut ei kandee olla liian nirso jos on rakkautta tarjolla:)

Tuskin yksikään rakkaustarina on täydellinen ja ilman jotain tuskaa ja pettymystä.

Pääasia, että rakastavaiset löytää toisensa, muu ihan sivuseikka?

Kurja homma, jos sua on kolhastu ja on sattunut:(((

• Anonyymi

Rehellisesti sanottuna en. Jokaine tehköön valintansa niin elämässä kuin muutenkin ja niiden kanssa on jatkettava eteenpäin.

• Anonyymi

Itse olen tehnyt eräälle naiselle noin.

• Anonyymi

Miksi teit hänelle noin

• Anonyymi

Itse ottaisin erään miehen itselleni, jos saisin, tunteeni häntä kohtaan ovat niin vahvat. Hän teki tämän minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse ottaisin erään miehen itselleni, jos saisin, tunteeni häntä kohtaan ovat niin vahvat. Hän teki tämän minulle.

Ai, laitoko se sua pekoniin.

• Anonyymi

Tuskin minulla olisi enää useamman vuoden jälkeen niitä tunteita kyseiseen ihmiseen, joten en.

• Anonyymi

Piruntorjunta vaatii hieman koulunkäyntiä kyllä.

• Anonyymi

Oletkohan ihan tässä maailmassa? Luen rivien välistä jotain niin toksista, että puistattaa

• Anonyymi

Täsmälleen sama aloitus ollut täällä aiemmin. Kopsaatko muiden ajatuksia? Oletko robotti? Ohjelma joka uusii vanhoja aloituksia, että palsta heräisi vähän eloon?

• Anonyymi

Muistan myös saman. Täällä on varmasti paljonkin aloituksia, joilla ainoastaan kalastellaan paljon vastauksia. Uskon että olen aika hyvä erottamaan näitä kalasteluviestejä. Usein ne ovat myös oikein tunteisiin vetoavia, mutta jotenkin täysin onttoja ja ympäripyöreitä. Sielu puuttuu niistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan myös saman. Täällä on varmasti paljonkin aloituksia, joilla ainoastaan kalastellaan paljon vastauksia. Uskon että olen aika hyvä erottamaan näitä kalasteluviestejä. Usein ne ovat myös oikein tunteisiin vetoavia, mutta jotenkin täysin onttoja ja ympäripyöreitä. Sielu puuttuu niistä.

Aina voi myös erehtyä. Kaikki eivät ole niin hyviä ilmaisemaan tunteitaan kirjallisesti, joten siksi voi tuntuu että jotain (sielu) puuttuu. Mutta tämän muistan itsekin olleen aiemmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi myös erehtyä. Kaikki eivät ole niin hyviä ilmaisemaan tunteitaan kirjallisesti, joten siksi voi tuntuu että jotain (sielu) puuttuu. Mutta tämän muistan itsekin olleen aiemmin.

Voin toki erehtyäkin. Mutta tämän tapaista toistoa tarkoitin lähinnä. Ja sitten on niitä, joissa on siis korostuneen hyvin osattu kuvailla ja ilmaista omia tunteita. Mutta ikäänkuin jokin puuttuu. Tarkoitan sellaisia, jotka voi osua lähes kehen tahansa ja nimenomaan vetoaa helposti useimpien tunteisiin.

• Anonyymi

Samaa mieki oon huomannu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tätä olen monen aloituksen kohdalla yrittänyt sanoa, mutta elämäntapadenialistit on laittaneet kädet korville ns siinä vaiheessa. Ehkä hieman onttoja ihmisiä siis itsekin. erittäin hyvin sanottu, onttoa höpinää ilman sielua. Miljöö ei ns elä kerronnassa

• Anonyymi

Aloituksen kaltainen tilanne voi olla olemassa useammalla ihmisellä. Siksi ei ole mikään ihme, että tälläisiä kysymyksiä voi tulla näkyviin uudestaan.

Mikä ihme tätä palstaa vaivaa kun kaikkeen pitää suhtautua negatiivisesti ja etsiä kaikkien aloitusten takaa jotakin kieroilua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin toki erehtyäkin. Mutta tämän tapaista toistoa tarkoitin lähinnä. Ja sitten on niitä, joissa on siis korostuneen hyvin osattu kuvailla ja ilmaista omia tunteita. Mutta ikäänkuin jokin puuttuu. Tarkoitan sellaisia, jotka voi osua lähes kehen tahansa ja nimenomaan vetoaa helposti useimpien tunteisiin.

Keskustelun aloitukset ovat ympäripyöreitä, eivätkä kohdistu kehenkään erityisesti. Aloitus on selvästi sellaiseksi tarkoitettu.

Tunnisteilla varustetut aloitukset ovat asia erikseen. Ne ovat enemmän viestimuotoisia ikävöinnin kohteelle osoitettuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustelun aloitukset ovat ympäripyöreitä, eivätkä kohdistu kehenkään erityisesti. Aloitus on selvästi sellaiseksi tarkoitettu.

Tunnisteilla varustetut aloitukset ovat asia erikseen. Ne ovat enemmän viestimuotoisia ikävöinnin kohteelle osoitettuja.

Minusta tämä nimenomainen aloitus on hyvin toksinen, kuulostaa jonkun omissa luuloissaan elävän ätmin jutuilta. Siis millainen ihminen pohtii myrskypilvi pään päällä toisen ihmisen parisuhteita tai irtosuhteita kun ne ei selvästi hänelle kuulu ja ilmeisesti myös sana ei on selkeästi sanottu. Näitä kysymyksiä olisi hyvä miettiä ennen kun lähtee aloituksia komppaamaan. Misogynia ja epäterve suhtautuminen haisee ja kauas minusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tämä nimenomainen aloitus on hyvin toksinen, kuulostaa jonkun omissa luuloissaan elävän ätmin jutuilta. Siis millainen ihminen pohtii myrskypilvi pään päällä toisen ihmisen parisuhteita tai irtosuhteita kun ne ei selvästi hänelle kuulu ja ilmeisesti myös sana ei on selkeästi sanottu. Näitä kysymyksiä olisi hyvä miettiä ennen kun lähtee aloituksia komppaamaan. Misogynia ja epäterve suhtautuminen haisee ja kauas minusta

Missähän sinä sen toksisuuden ja myrskypilven näet? Aloitus on ihan normaali keskustelun aloitus . Täällä väännetään ihan turhaan draamaa joka asiasta ja haukutaan muita kirjoittajia. Trollifobia kukoistaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missähän sinä sen toksisuuden ja myrskypilven näet? Aloitus on ihan normaali keskustelun aloitus . Täällä väännetään ihan turhaan draamaa joka asiasta ja haukutaan muita kirjoittajia. Trollifobia kukoistaa.

Trollaajia kohtaan on syytäkin olla foobinen. Mutta siis mitä sensaatiomaista siinä oikein on, että jollakin henkilöllä, mitä ilmeisemmin naisella on saattanut olla pari parisuhdetta tai irtosuhdetta vuosien aikana? Taidat olla se sama joka parkuu käytetyistä naisista, joten onko ihme jos tulee sellaisia torjuntoja vastaan

• Anonyymi

Mun ex otti vanhan ns. ”Säädön” kun jätin enkä suostunut ottamaan takaisin vaikka kuinka yritti vongata takaisin. Toivottavasti elävät elämänsä onnellisesti tai no ei kyllä pätkän vertaa kiinnosta sillä nyt on uusi ja parempi! Kun kuulin heitän yhteenmenosta ainoa asia mitä ajattelin oli että se tyttö ei taida itteensä hirvesti arvostaa

• Anonyymi

En pystyisi.

• Anonyymi

Minä pystyisi, olisin valmis kuin Turpeinen sottaan.

• Anonyymi

Jos olis mun exä ni en missään nimessä. En tiedä, jos ennen kummemmin tuntis ennestään ja sit yhtäkkiä joku asia sais kiinnostumaan riippuu vähän tilanteesta ja ne pakit? Mitkä ne on?

• Anonyymi

Kaipa se voi sittenki tuntua oikealta jollain tapaa, tai väärältä jollain täydentävällä tavalla. Se kun voi ottaa aikansa kasvaa siiheen täyteen potentiaaliinsa, sitä oikeanlaista vääryyttään. Käydä läpi niitä demonejaan ja ratkaisemattomia ongelmiaan ennenkuin on tulee itsekseen ja valmis siihen elämän kestävään kumppanuuteen. Ja milloin vasta tietää mitä etsii, ja voi tajuta sen jo joskus ohimennen löytäneensä. Ja jos sen osaa oikealla tavalla tuolle esittää, sen pidemmän polkunsa. Ja no ainahan sitä ei varmaan itsekään tuossa välillä ole ollut saatavillakaan.

• Anonyymi

En pystyisi enkä haluaisi. Yksi ihminen kerrallaan. Jos joku on torjunut vuosia sitten ja sillä on ollut muita, enköhän ole jo itsekin ihastunut toiseen. Keskityn nyt siihen toiseen.

• Anonyymi

En kyllä tiedä. Riippuisi torjumiseen syystä, tunteet ovat petollisia.

Eikä järvi soutamalla kulu, saati veneenpohjakaan. Ei ole helppoa vastausta tähän.

• Anonyymi

Riippuu ihmisestä itsestään. Millainen on ihminen ja mikä oli tilanne silloin kun torjui. Aina tunteet eivät herää vastakkaisiin ihmisiin yht'aikaa vaan ihastus voi tapahtua toiselle jälkijunassa ja toiselle aiemmin. Ja itse olen torjunut joskus ihan varteenotettavan ihmisen oman typerän ujouteni takia, varsinkin kun hän tuli kaupassa yllättäen kovalla äänellä tuttavuutta tekemään. Omissa ajatuksissani kun olin niin hämmennyin täysin ja ohitin tilanteen mahdollisimman nopeasti. Myöhemmin harmitti. Mutta pääsin siitä harmituksesta kuitenkin ohitse. Siitä on jo reippaasti aikaa. Nyt sitten olen ihastunut lähistöllä majailevaan mieheen, mutta ujo kun olen näissä sydämen asioissa niin saas nähdä mitä siitäkin nyt sitten tulee tai on tulematta.

Menneet ovat menneitä. Elämä opettaa ihmistä kasvamaan ja kehittymään ihmisenä. Jos molemmat ovat vapaat, niin miksi he eivät voisi tutustua toisiinsa myöhemmin ja antaa toiselle tilaisuuden joka joskus jäi käyttämättä. Nyt molemmat ovat kypsempiä ihmisinä ja mahdollisesti jos siitä suhde syntyy, niin uskoisin sen olevan paremmilla perustuksilla rakennettu kuin silloin aiemmin. Ehkä silloin suhde olisi voinut johtaa suuntaan mihin tahansa, mutta nyt molemmat ovat kypsempiä ja elämästä jotain oppineita.

Ei se minua haittais, jos ihminen olisi ihmisenä kasvanut. Tai olisi se entinen hyvä ihminen, joskin ihmissuhteissaan pettynyt. Täytyy vain muistaa että on hyvä päästää irti menneistä ikävistä tapahtumista eikä tuoda niitä uuteen suhteeseen.

Ja jos ihmissuhteessa on lapsia mukana, on otettava lapset huomioon. Jos toista rakastaa, rakastaa toisen lapsia. Oma äitipuoleni sanoi minulle, että hän rakastaa meitä Vihtorin (nimi muutettu) lapsia, kun me ollaan hänen rakkaansa lapsia. Ja niinhän se onkin. Jos toista rakastaa niin hyväksyy hänen lapsensa ja rakastaa häntä tai niitä lapsia myös.

• HALiMONSTERi

Irtosuhteet kuulostaa mun korvaan aina vähän epätoivoiselta, johtuu toki omasta suhtautumisesta niihin. En perusta irtosuhteista.

Parisuhteet taas ei niinkään.

• Anonyymi

Miten sinä suhteen alussa voit satavarmasti tietää haluaako toinen irtosuhdetta vai vakituisempaa. Ja jos alussa huomaa, että arvot eivät ole samoja niin pitääkö väkisin jatlaa suhdetta ettei se olisi irtosuhde. Et selvästikään asu alueella missä kohdataan päivittäin kymmeniä ellei satoja ihmisiä

• HALiMONSTERi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä suhteen alussa voit satavarmasti tietää haluaako toinen irtosuhdetta vai vakituisempaa. Ja jos alussa huomaa, että arvot eivät ole samoja niin pitääkö väkisin jatlaa suhdetta ettei se olisi irtosuhde. Et selvästikään asu alueella missä kohdataan päivittäin kymmeniä ellei satoja ihmisiä

No ei mennä sänkyyn heti. Tutustutaan rauhassa muuten. Silläpä niiltä välttyy. Minä ainakin oon välttynyt irtosuhteilta.

• HALiMONSTERi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

No ei mennä sänkyyn heti. Tutustutaan rauhassa muuten. Silläpä niiltä välttyy. Minä ainakin oon välttynyt irtosuhteilta.

Ja ihan sama, vaikka asuisin Tokiossa. En mä toimisi yhtään erilailla, kun arvojeni mukaan.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Onko sulle siis sänky yhtä kuin suhde? Minusta se tapailukin on suhdetta.

• HALiMONSTERi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan irtonumerot on niitä sängyn kautta tutuksi juttuja helposti. Suhde on yleensä eri asia kun irtonumero.

• HALiMONSTERi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sä tapailet vaan seksin merkeissä, sulla on seksisuhde. Ei siitä käytetä termiä irtonumero. Irtonumerot on käsitykseni mukaan yhdenyön juttuja? Eikä seksisuhde taas ole parisuhde.

Ainakin ennen muinoin oli, en tiedä miten nykynuoret niitä kutsuu.

• Anonyymi

En tietenkään hyvänen aika.

• Anonyymi

En tiedä. Saisi olla vuosikymmen tai pari välissä.

• Anonyymi

En ymmärrä miksi ei voisi.

• Anonyymi

En tietenkään. En halua mahdollisia tauteja enkä riskeeraa elämääni sitoutumiskammoisen kanssa ja jota tarvii vahtii ku pikku lasta.

• Anonyymi

Jos koet mahdollisen ihmissuhteen millään tavalla sellaisena, että toista täytyy vahtia kuin pikkulasta, niin et arvosta niin itseäsi kuin kunnioita muiden ihmisarvoa mlllään tavalla. Lauserakenne jo osoittaa, että suhtaudut myrkyllisesti toiseen kuin elukkaan. Mm stalkkereille tyypillistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos koet mahdollisen ihmissuhteen millään tavalla sellaisena, että toista täytyy vahtia kuin pikkulasta, niin et arvosta niin itseäsi kuin kunnioita muiden ihmisarvoa mlllään tavalla. Lauserakenne jo osoittaa, että suhtaudut myrkyllisesti toiseen kuin elukkaan. Mm stalkkereille tyypillistä

Aika sairasta tekstiä. Osaa ihmisistä joutuu vahtimaan kuin pikkulasta. Yleensä se on se nainen joka on kuin tikkunekkaria vailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika sairasta tekstiä. Osaa ihmisistä joutuu vahtimaan kuin pikkulasta. Yleensä se on se nainen joka on kuin tikkunekkaria vailla.

Sairasta pitää naisia jonain tikkunekkaria vailla olevina ameeboina. Ehkä tuo kertoo vain omista naiskokemuksistasi, ja ennen kaikkea siitä minkä naisen mallin olet saanut kasvaessa, surullista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairasta pitää naisia jonain tikkunekkaria vailla olevina ameeboina. Ehkä tuo kertoo vain omista naiskokemuksistasi, ja ennen kaikkea siitä minkä naisen mallin olet saanut kasvaessa, surullista

Aivan järkyttävää tekstiä minun mielestäni ja pahinta tuossa on se, että tuo karikatyyri tai ajattelumalli ei ole niin epätyypillinen kuin luulisi, vaikkei näyttäydykään yhtä räikeänä. Yhtä kaikki, pienikin viite sellaiseen suuntaan, niin ei tule kauppoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemukseni pohjalta ja aika monta miestä tavanneena voin sanoa, että kyllä miehiä pitää vahti olla kylki kyljessä ettei lähdetä toisen matkaan. Ah! Mieluummin ottaisin koiran joka on lähellä silloin kun tarvii ja tyytyväinen saamaansa.

Ikävä et ymmärrä vanhaa suomen kieltä.

• Anonyymi

Todennäköisesti en. Luottamusta ei ole, vaikka noin muuten onkin toisinaan seksuaalisesti mielessä.

• Anonyymi

Jos se torjunta jätetään pois laskuista, niin vähän liian inceliä minua makuun miettiä toisen parisuhteita tai irtosuhteita dealbreakerina ja sellaiset miehet on syytä kiertää kaukaa, jotka hautoo moisia skenaarioita päässään ihmisestä joka ei ole hänelle mitään tilintekoa velkaa...

• HALiMONSTERi

Yym, itselle taas samanlaiset arvomaailmat on aika tärkeet ja ihminen joka irtosuhteilee ei tältä osin jaa mun kanssa samoja arvoja, jolloin hänelle ja mulle se voisi olla dealbreaker.

Ainakin jos se irtosuhteilu on ollut ihan jatkuvaa pelkän seksin perässä toilailua, niin no thanks. Kerta pari ei vielä maata kaada, tapana ja huvittelun muotona liian kaukana mun ajatusmaailmoistani, joten joo ei varmaan luonnistuis.

• Anonyymi

Kinkkinen juttu. Lähtökohtaisesti ja toivottavasti, jokainen kasvaa ja viisastuu matkallaan, tosin tuo jatkuva pesän perässä matelu on omiaan kyllä kertomaan heikosta itsehillinnästä ja harvemmin sellaisen kanssa onnistuu minkäänlainen suhde. Joskus se kyllästyy todennäköisesti sinuunkin jos suhteeseen alkaisi, ja siinähän sitä taas ollaan sitten.

• Anonyymi

Otanko vai en on aika turha kysymys.....KUN....
      Tunteet eivät koskaan päässeet kehittymään silloin alunperin koska hän harrasteli irtosuhteita tai ainakin antoi ymmärtää että kiinnostus minuun on kaverillista, mutta miehet kyllä kiinnosti muuten.

En tajua miten se olisi siis mikään valintakysymys.
      On lyötyvä sitä rautaa kun se on tulessa. Muuten ei tunteet syty.

Mitä nyt olisi tarjolla? Jotain hiiltyneitä vaipuneita hiilloksia ja osa niistäkin lilluu vedessä.

Kuka lähtee siihen??!!!

• Anonyymi

No se nyt on ainakin varmaa että sinä et mitään OTA, saat jos saat. Ellet ole ihmiskunnan pohjasakkaa joka tosiaankin vaan ottaa muilta kysymättä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se nyt on ainakin varmaa että sinä et mitään OTA, saat jos saat. Ellet ole ihmiskunnan pohjasakkaa joka tosiaankin vaan ottaa muilta kysymättä.

Totta kai otan. Sinä taas kuulostat aivovammaiselta kuten vanhempasi. Geneettisesti sopimaton ottamaan tai saamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai otan. Sinä taas kuulostat aivovammaiselta kuten vanhempasi. Geneettisesti sopimaton ottamaan tai saamaan.

Miltä tuntuu olla noin käsittämättömän tyhmä? Ei tarvitse vastata. Toivottavasti saat ammatillista apua, sen tarpeessa olet.

• Anonyymi

Naisen täytyy tehdä mitä naisen täytyy. Ihmisillä on eri vaihteita elämässään, eikös? Sinullakin.

Jäin miettimään, puhutaanko tässä ihmisestä vai jostain muusta? Hiiltynyt? Vetinen? Alkusammutusharjoittelua?

Entäpä, jos hän pelkäsi silloin joskus omia suuria tunteitaan eikä siksi sitoutunut sinuun? Pelkäsi, että et ottaisi häntä niin vakavasti mitä tunteet olisivat edellyttäneet, ja olisi koitunut syvä sydänsuru.

Oletko kysynyt häneltä? Torjuitko ehkä itse hänen lähestymisensä epähuomiossasi, kun tunteesi eivät olleet kehittyneet?

..ja miten ihmeessä ne NYT olisivat johonkin kehittyneet ja miksi?

• Anonyymi

Kolmin kahta kaunihimpi.

• Anonyymi

Pystyisin, etenkin, jos jättäminen on ollut ehkä kevyin perustein tehty. On hyvä tiedostaa, että elämäntilanne voi olla parempi kuin aiemmalla kerralla ja molemmat ovat oppineet arvostamaan aiemman ajan hyviä juttuja.

• Anonyymi

Vatut, se ei arvosta sua pätkääkään, jos jätti kevyin perustein.

• Anonyymi

En kukaan puhki hässitty ei kiinnosta. Jos pimppa ei oo kiinnostanu ennen kuin on kynnetty koko kaupunki niin suksii sinne vittuun kyntään lisääja jättää mut rauhaan

Terkut eimialle! Oot kusipää

• Anonyymi

Ihana kirjoittaja täällä. Oi miten fiksusti kirjoitat. Äitikö on opettanut sinulle nuo kauniit sanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana kirjoittaja täällä. Oi miten fiksusti kirjoitat. Äitikö on opettanut sinulle nuo kauniit sanat.

Muistan eimian huora siiderivalas miten tolla läskillä ruhollas ja kaikella kateudellas haukuit mun hoikkuuden, stringien käytön, naiselliset mekkomaut ja vaaleat hiukseni.

Ei ihme kun tollanen valas itse et kateus saa aikaan tarpeen netissä aikoo turpaa hoikille ja kaunille.

Huora eimia vinkkinä sulle: netissä asumisen sijaan lähde 2 tunnin juoksulenkille päivittäin niin kohta se valaskin mahtuu niihin vaatteisiin joita nyt muiden päällä haukkuu kateellisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä on pahoja henkisiä ongelmia, näkeehän tuon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistan eimian huora siiderivalas miten tolla läskillä ruhollas ja kaikella kateudellas haukuit mun hoikkuuden, stringien käytön, naiselliset mekkomaut ja vaaleat hiukseni.

Ei ihme kun tollanen valas itse et kateus saa aikaan tarpeen netissä aikoo turpaa hoikille ja kaunille.

Huora eimia vinkkinä sulle: netissä asumisen sijaan lähde 2 tunnin juoksulenkille päivittäin niin kohta se valaskin mahtuu niihin vaatteisiin joita nyt muiden päällä haukkuu kateellisena

Sanoo alipainoinen henkisesti epävakaa 😂

• Anonyymi

Ihmiset ja elämäntilanteet muuttuvat. Jos hän vaan vielä kiinnostaa niin paljon, niin en näe siinä mitään ongelmaa.

• Anonyymi

tule minua katsomaan tanne

• Anonyymi

Ehkä..KYLLÄ ...vaatisi miettimistä ja juttelua, jos oikeasti on joskus toista rakastanut ja rakkaus kytee yhä niin ei siinä voi oikein sanoa EI.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Riippuu siitä miten ero tapahtui ja oliko miten syviä tunteita.

• Anonyymi

Huomaisit että kun muita ei enää ole saatavilla niin hän tyytyy sinuun . Miltäs tuntuisi ?

• Anonyymi

No loukkaahan se kenen tahansa ainutkertaista EGOA.

• Anonyymi

jos se lutka synnyttäisi mulle uuden lapsen

mutta kun ei oo enää mitään mistä ottaa

niin en tahtoisi häntä takaisin

mutta etsisin nuorempaa naista

jolla fysiikka toimii

• Anonyymi

en mina tieda sanoa tuohon mitaan meiban pitaisi nahba

• Anonyymi

+pasi kerro mulle miksi sina aina haluat vauvoja

• Anonyymi

enpa ole taas ajatellut asiaa mina menisin espanjaan mutta susanna ei anna

• Anonyymi

Tottakai, jos sulla on isot, ja kiinteät rinnat. Peräsin kunnossa,ja olet 180 cm vähintään pituudeltaan.Olet myös täysin estoton suuseksissä

• Anonyymi

Onko sulla paljonkin tuollasia yritelmiä, eikä kukaan heistä kapsahtanut sinuun?

• Anonyymi

Ei sitten pienintäkään toivoa, tuomion päivä...

• Anonyymi

Ollaan jo puolin ja toisin torjuiltu toisiamme. Parit parisuhteet enemmän parisuhdehakuisille naisille luonnollisia ja suotavia. En koe mitenkään uhkaavana, ahdistavana tai vaivaannuttavana. Päinvastoin, ompahan hänellä ne jo alta pois koettuna. Vähän ehkä jopa perspektiivinkin kannalta. Tiedostan olevani se kaikista koskettavin hänelle. Irtosuhteita kolmannella ihmisistä.

• Anonyymi

Vieläkin vihainen torjumisesta sekä muiden kanssa pelaus ärsytti erittäin paljon...

• Anonyymi

Useimmat ihmiset on aika kerrasta poikki -tyylisiä, minkä täältäkin huomaa. Ei minkäänlaista joustoa tai pelisilmää, minäminänapailua vain.

Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofian ökyilyt on loppu

Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis
      Kotimaiset julkkisjuorut
      274
      5816
    2. Syystäkin ollut kirjoittamatta

Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall
      Tunteet
      328
      2404
    3. Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.

Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/
      Maailman menoa
      477
      2127
    4. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      275
      1527
    5. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      79
      1355
    6. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      639
      1339
    7. Nytkö se taas alkaa - apinarokko ja rokotuspainostus

Valmistautukaa concoy väki. Wef ja muut globalistit eivät saaneet koronalla tarpeeksi kiusattua ihmisiä. Nyt pukkaa kuitenkin taas uutta riesaa: htt
      Maailman menoa
      222
      1133
    8. Onko meillä tilanne mies

Vai kuvittelenko vaan? Onko puoleltasi kaikki täysin ohi?
      Ikävä
      73
      1093
    9. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1011
    10. Oot sekottanut mut

Enkä enää tiedä miten päin olla, kiitos tästä ärsyttävän ihana mies 🙃🥰🔥😤🤯😞
      Ikävä
      37
      933
    Aihe