Viimeinkin pääsee Kaken keikalle kotikentällä!

Anonyymi

Onpas upeaa nähdä Mäntyharjun mestarin paluu pitkän odotuksen jälkeen Nurmaan lavalle 10.06.!!

8

1055

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tuo ole edes mikään esiintyjä, kun ei keikoillaan heitä edes helikoptereita, jos ymmärrät mitä tarkoitan.

• Anonyymi

Huh huuuh, se ois sitte tänään!

• Anonyymi

Lopettais jo spämmin vanha väsynyt taivaanrannanmaalari! Ei sinne keikalle ketään tule! Yrittää epätoivoisesti mainostaa kun tietää, että tyhjä yleisö vastassa mitä todennäköisemmin. On nääs näitä jotka ryhtyy tositoimiin ja pistää kameran filmaamaan sekä sitten näitä ikuisia haavelijoita joikuineen, siellä peräkammarissa. Näin se vaan on!

• Anonyymi

Siis mun mielest ois jees et pyroshow-mies liittyis remmiin kruunaa shown niiku yhdes esiintyy Kaken kaa, niin siel ois viihdettä molempien ystäville ja win-win toteutus. Ois rollaattori show ja sitte nahkahousu-show, niiku saman katon alla.

• Anonyymi

En tiedä teistä, mut itse säästän kyl pyroshown et vähän sääliks käy näit kenen rahat män tänään hukkaan mut älkää tulko tänne valittaa, pliiz. Teitä sentään yritettiin neuvoa!

• Anonyymi

Ja koko ketju taattua Kopia😆

• Anonyymi

Pilluva pilluva
      Lauri Tähkän keikka päähesoissa keräsi massiivisen milf ja mature yleisön

• Anonyymi

Annoit kauneimman mulle laulushown, näin tulevaisuuden meillä yhteisen, uskoin sun kaikkiin ohjelman laajennuksiin tuleviin, mut jälleen mä jouduin pettymään, en nähny ollenkaan miestä tulta syöksevää, kesäilta päättyikin kyyneliin, katsellaan sä sanoit kun yhteistyöehdotuksen korviisi toin, mä luuliin et toivoo vielä ois, pyromiestä odotin, mut showta koskaan nähnyt en, katsellaan, sä sanoit niin hiljaa virnuillen mut pyromiestä nähnyt koskaan en, katsellaan. Joka ilta pyroshown lumoissa koitan kalastella lavoja uusia, jos shown vihoinkin nähdä saan, tuon idollini suurenmoisen, vain tuska sisälläin vallitsee, mä enemmän Kakelta olisin odottanut, katsellaan, mut pyromiestä nähnyt en koskaan en.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5010
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3302
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      100
      3230
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2463
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      31
      2318
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2029
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      17
      1723
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1656
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1629
    10. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      180
      1624
    Aihe