Onpas upeaa nähdä Mäntyharjun mestarin paluu pitkän odotuksen jälkeen Nurmaan lavalle 10.06.!!
Viimeinkin pääsee Kaken keikalle kotikentällä!
8
1048
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän tuo ole edes mikään esiintyjä, kun ei keikoillaan heitä edes helikoptereita, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
- Anonyymi
Huh huuuh, se ois sitte tänään!
- Anonyymi
Lopettais jo spämmin vanha väsynyt taivaanrannanmaalari! Ei sinne keikalle ketään tule! Yrittää epätoivoisesti mainostaa kun tietää, että tyhjä yleisö vastassa mitä todennäköisemmin. On nääs näitä jotka ryhtyy tositoimiin ja pistää kameran filmaamaan sekä sitten näitä ikuisia haavelijoita joikuineen, siellä peräkammarissa. Näin se vaan on!
- Anonyymi
Siis mun mielest ois jees et pyroshow-mies liittyis remmiin kruunaa shown niiku yhdes esiintyy Kaken kaa, niin siel ois viihdettä molempien ystäville ja win-win toteutus. Ois rollaattori show ja sitte nahkahousu-show, niiku saman katon alla.
- Anonyymi
En tiedä teistä, mut itse säästän kyl pyroshown et vähän sääliks käy näit kenen rahat män tänään hukkaan mut älkää tulko tänne valittaa, pliiz. Teitä sentään yritettiin neuvoa!
- Anonyymi
Ja koko ketju taattua Kopia😆
- Anonyymi
Pilluva pilluva
Lauri Tähkän keikka päähesoissa keräsi massiivisen milf ja mature yleisön - Anonyymi
Annoit kauneimman mulle laulushown, näin tulevaisuuden meillä yhteisen, uskoin sun kaikkiin ohjelman laajennuksiin tuleviin, mut jälleen mä jouduin pettymään, en nähny ollenkaan miestä tulta syöksevää, kesäilta päättyikin kyyneliin, katsellaan sä sanoit kun yhteistyöehdotuksen korviisi toin, mä luuliin et toivoo vielä ois, pyromiestä odotin, mut showta koskaan nähnyt en, katsellaan, sä sanoit niin hiljaa virnuillen mut pyromiestä nähnyt koskaan en, katsellaan. Joka ilta pyroshown lumoissa koitan kalastella lavoja uusia, jos shown vihoinkin nähdä saan, tuon idollini suurenmoisen, vain tuska sisälläin vallitsee, mä enemmän Kakelta olisin odottanut, katsellaan, mut pyromiestä nähnyt en koskaan en.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006414
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303833törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283210Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701736- 331398
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46979Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11966Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11890- 42869