Roastaaminen - on tottumista

Anonyymi

Katsoiko joku ohjelman roastaamisesta. Minä katsoin ja oikein pahaa teki. Miten tuo voi olla huumoria. Ihan muutama lause oli hyväntahtoista huumoria, pääosin rankkaa. Joillekin roastaamisen kohteena oleville näytti tulleen kiusallinen tai jopa loukkaantunut olo. Mistä tuo omituinen muka vitsi-trendi on peräisin. Tämän sarjan ensimmäinen osa riitti minulle.

13

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkään en oikein ymmärrä. Ja ilmeistä näki noista roustatuista että osui ja uppos. Julkista ivaa. Hyväntahtounen viihde tuosta kaukana
      Siilivain

• Anonyymi

Näin mainospätkän. En katsonut ohjelmaa. Tehdäänkö noissa ohjelmissa hyväksytyksi toisten pilkkaaminen ja iva?

• Anonyymi

Nii ja ylipäätään kiusaaminen ja nolaaminen. Ei jatkoon.
        Siilivain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii ja ylipäätään kiusaaminen ja nolaaminen. Ei jatkoon.
        Siilivain

Komppaan, ei jatkoon! ;)

• Anonyymi

Jenkeistähän se tuokin on peräisin, joitakin niiden ohjelmia joskus katsonut. Itse en näe mitään hauskaa noissa julkisissa toisen nolaamisissa mika hauskan ohjelman varjolla..

• Anonyymi

En katsonut kun olen sen verran nähnyt vastaavan ohjelman ameriikan version. Todella ilkeämielinen ohjelma jossa huumorin taakse piilotetaan todella mauttomia kommentteja.

En tiedä kuka tai ketkä ovat tällaisen ohjelman kohdeyleisö, toivottavasti ei kukaan ja toivottavasti ohjelma loppuu ennen kuin on kunnolla alkanutkaan

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nykyään on niin paljon kiusaamista kouluissa, työpaikoilla, harrastuspiireissä ym.
      joten tällaisen ohjelman esittäminen oikein julkkisten toimesta on suorastaan
      pöyristyttävää.
      Tv ohjelmien taso ala-arvoista, uutiset ja sään katson ainoastaan.

• Anonyymi

Samasta asiasta oli Puoliseiskassa. Naistoimittajaa melkein puistatti jos hän joutuisi roastattavaksi. Ja Kekäläinenkin oli epäilevä. Haastateltavana oli yksi mukana ollut koomikko. Siinä ohjelmassa oli fiksu, mutta roastaamista piti hyvänä huumorina.

• Anonyymi

Kuka oli kyseinen koomikko, kun en nähnyt ohjelmaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka oli kyseinen koomikko, kun en nähnyt ohjelmaa?

Fathi Ahmed

• Anonyymi

Enpä katsonnut.En tiedä mitä sana roastaaminen tarkoitaa? Sillä olen tavallinen peruskoulun käynnyt nyky kielellä. Ei akatemisesti sivistynyt!

• Anonyymi

Monen kokoon kerätyn julkkiksen piruilua, joka kohdistuu yhteen ohjelmaan valittuun julkkikseen. Yhden katsoin ja se riitti, ihan pahaa teki, en kestä toisen ihmisen mollaamista vaikka olisi kuinka vitsikästä. Pahaatarkoittamaton, hyvätahtoinen, toista silti kunnioittava pilailu toisesta on taitolaji, vain harvat osaavat. Et siis menettänyt mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3033
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2685
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2295
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      36
      1803
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1566
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1360
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe