Roastaaminen - on tottumista

Anonyymi

Katsoiko joku ohjelman roastaamisesta. Minä katsoin ja oikein pahaa teki. Miten tuo voi olla huumoria. Ihan muutama lause oli hyväntahtoista huumoria, pääosin rankkaa. Joillekin roastaamisen kohteena oleville näytti tulleen kiusallinen tai jopa loukkaantunut olo. Mistä tuo omituinen muka vitsi-trendi on peräisin. Tämän sarjan ensimmäinen osa riitti minulle.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkään en oikein ymmärrä. Ja ilmeistä näki noista roustatuista että osui ja uppos. Julkista ivaa. Hyväntahtounen viihde tuosta kaukana
      Siilivain

    • Anonyymi

      Näin mainospätkän. En katsonut ohjelmaa. Tehdäänkö noissa ohjelmissa hyväksytyksi toisten pilkkaaminen ja iva?

      • Anonyymi

        Nii ja ylipäätään kiusaaminen ja nolaaminen. Ei jatkoon.
        Siilivain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja ylipäätään kiusaaminen ja nolaaminen. Ei jatkoon.
        Siilivain

        Komppaan, ei jatkoon! ;)


    • Anonyymi

      Jenkeistähän se tuokin on peräisin, joitakin niiden ohjelmia joskus katsonut. Itse en näe mitään hauskaa noissa julkisissa toisen nolaamisissa mika hauskan ohjelman varjolla..

    • Anonyymi

      En katsonut kun olen sen verran nähnyt vastaavan ohjelman ameriikan version. Todella ilkeämielinen ohjelma jossa huumorin taakse piilotetaan todella mauttomia kommentteja.

      En tiedä kuka tai ketkä ovat tällaisen ohjelman kohdeyleisö, toivottavasti ei kukaan ja toivottavasti ohjelma loppuu ennen kuin on kunnolla alkanutkaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nykyään on niin paljon kiusaamista kouluissa, työpaikoilla, harrastuspiireissä ym.
      joten tällaisen ohjelman esittäminen oikein julkkisten toimesta on suorastaan
      pöyristyttävää.
      Tv ohjelmien taso ala-arvoista, uutiset ja sään katson ainoastaan.

    • Anonyymi

      Samasta asiasta oli Puoliseiskassa. Naistoimittajaa melkein puistatti jos hän joutuisi roastattavaksi. Ja Kekäläinenkin oli epäilevä. Haastateltavana oli yksi mukana ollut koomikko. Siinä ohjelmassa oli fiksu, mutta roastaamista piti hyvänä huumorina.

      • Anonyymi

        Kuka oli kyseinen koomikko, kun en nähnyt ohjelmaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oli kyseinen koomikko, kun en nähnyt ohjelmaa?

        Fathi Ahmed


    • Anonyymi

      Enpä katsonnut.En tiedä mitä sana roastaaminen tarkoitaa? Sillä olen tavallinen peruskoulun käynnyt nyky kielellä. Ei akatemisesti sivistynyt!

      • Anonyymi

        Monen kokoon kerätyn julkkiksen piruilua, joka kohdistuu yhteen ohjelmaan valittuun julkkikseen. Yhden katsoin ja se riitti, ihan pahaa teki, en kestä toisen ihmisen mollaamista vaikka olisi kuinka vitsikästä. Pahaatarkoittamaton, hyvätahtoinen, toista silti kunnioittava pilailu toisesta on taitolaji, vain harvat osaavat. Et siis menettänyt mitään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe