Tuntuu että niitä on meillä liikaa. Meiltä katkesi se avoin keskusteluyhteys jossain vaiheessa ja silloin kumpikin alkoi luomaan omissa päissään mielikuvia miten asiat on ja siitä mitä toinen haluaa ja olen 99,9% varma, että ne on kummallakin vääriä, mutta koska me ei enää puhuta, niin ei me niitä koskaan saada oiottua. Harmi, koska sun kaltaisen ihmisen kanssa olisin ollutkin valmis korjaamaan kaiken.
Väärinkäsityksiä
16
712
Vastaukset
- Anonyymi
Mikään ei estä tekemästä sitä nyt.
- Anonyymi
Liikaa esteitä. Ensin pitäisi olla edes joku kontakti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa esteitä. Ensin pitäisi olla edes joku kontakti.
Ota se kontakti? Eikai tuo niin hankalaa ole.
- Anonyymi
Jepa. Kovin on mennyt autoeroottiseksi. Mutta sitä kai olit vailla...
https://youtu.be/VFOon5L2Pjw - Anonyymi
Mitä sä ajattelet, että ne väärinkäsitykset on?
Kirjoituksessasi kiinnitti huomion sanavalinta "olisin ollutkin"... eli enää et ole?- Anonyymi
Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?
Minä tulisin. Nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?
Juu, tulen minä puoliväliin vastaan. En minkään yksin pystyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tulen minä puoliväliin vastaan. En minkään yksin pystyisi.
Sinäkin olet sivusta.
Mutta 15.42 kommentoija kysyy, missä se puoliväli mielestäsi sijaitsee? @16.07 kommentoineelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin olet sivusta.
Mutta 15.42 kommentoija kysyy, missä se puoliväli mielestäsi sijaitsee? @16.07 kommentoineelle.Sinun olisi tehtävä ensimmäinen siirto ja tehtävä tikusta asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun olisi tehtävä ensimmäinen siirto ja tehtävä tikusta asiaa.
Että näin tärkeä asia siis sinulle: sinun ei tarvitse tehdä itse mitään, mutta toisen pitää tehdä itsestään tyrkky, sinun vuoksesi? Vai niin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?
Tulisin, jos hän pyytäisi. Ja en pelkästään puoliväliin vaan ihan perille asti. - Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisin, jos hän pyytäisi. Ja en pelkästään puoliväliin vaan ihan perille asti. - Nainen
Puutteenalaiset yleensä tekevätkin niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?
Tulisin puoliväliin vastaan ja olisin minäkin valmis korjaushommiin. En ole hävittänyt mielestäni.
- Anonyymi
Kauanko ollaan oltu puhumatta?
- Anonyymi
Jouluaattona viimeksi yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392070
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701- 66626
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 43487
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78477