Tuntuu että niitä on meillä liikaa. Meiltä katkesi se avoin keskusteluyhteys jossain vaiheessa ja silloin kumpikin alkoi luomaan omissa päissään mielikuvia miten asiat on ja siitä mitä toinen haluaa ja olen 99,9% varma, että ne on kummallakin vääriä, mutta koska me ei enää puhuta, niin ei me niitä koskaan saada oiottua. Harmi, koska sun kaltaisen ihmisen kanssa olisin ollutkin valmis korjaamaan kaiken.
Väärinkäsityksiä
16
712
Vastaukset
- Anonyymi
Mikään ei estä tekemästä sitä nyt.
- Anonyymi
Liikaa esteitä. Ensin pitäisi olla edes joku kontakti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa esteitä. Ensin pitäisi olla edes joku kontakti.
Ota se kontakti? Eikai tuo niin hankalaa ole.
- Anonyymi
Jepa. Kovin on mennyt autoeroottiseksi. Mutta sitä kai olit vailla...
https://youtu.be/VFOon5L2Pjw - Anonyymi
Mitä sä ajattelet, että ne väärinkäsitykset on?
Kirjoituksessasi kiinnitti huomion sanavalinta "olisin ollutkin"... eli enää et ole?- Anonyymi
Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?
Minä tulisin. Nainen sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?
Juu, tulen minä puoliväliin vastaan. En minkään yksin pystyisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tulen minä puoliväliin vastaan. En minkään yksin pystyisi.
Sinäkin olet sivusta.
Mutta 15.42 kommentoija kysyy, missä se puoliväli mielestäsi sijaitsee? @16.07 kommentoineelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin olet sivusta.
Mutta 15.42 kommentoija kysyy, missä se puoliväli mielestäsi sijaitsee? @16.07 kommentoineelle.Sinun olisi tehtävä ensimmäinen siirto ja tehtävä tikusta asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun olisi tehtävä ensimmäinen siirto ja tehtävä tikusta asiaa.
Että näin tärkeä asia siis sinulle: sinun ei tarvitse tehdä itse mitään, mutta toisen pitää tehdä itsestään tyrkky, sinun vuoksesi? Vai niin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?
Tulisin, jos hän pyytäisi. Ja en pelkästään puoliväliin vaan ihan perille asti. - Nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisin, jos hän pyytäisi. Ja en pelkästään puoliväliin vaan ihan perille asti. - Nainen
Puutteenalaiset yleensä tekevätkin niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?
Tulisin puoliväliin vastaan ja olisin minäkin valmis korjaushommiin. En ole hävittänyt mielestäni.
- Anonyymi
Kauanko ollaan oltu puhumatta?
- Anonyymi
Jouluaattona viimeksi yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92835- 62756
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh168550- 18538