Väärinkäsityksiä

Tuntuu että niitä on meillä liikaa. Meiltä katkesi se avoin keskusteluyhteys jossain vaiheessa ja silloin kumpikin alkoi luomaan omissa päissään mielikuvia miten asiat on ja siitä mitä toinen haluaa ja olen 99,9% varma, että ne on kummallakin vääriä, mutta koska me ei enää puhuta, niin ei me niitä koskaan saada oiottua. Harmi, koska sun kaltaisen ihmisen kanssa olisin ollutkin valmis korjaamaan kaiken.
16712
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 16

Vanhimmat

Mikään ei estä tekemästä sitä nyt.

Äänestä
  • Liikaa esteitä. Ensin pitäisi olla edes joku kontakti.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Liikaa esteitä. Ensin pitäisi olla edes joku kontakti.

Ota se kontakti? Eikai tuo niin hankalaa ole.

Äänestä

Mitä sä ajattelet, että ne väärinkäsitykset on?
Kirjoituksessasi kiinnitti huomion sanavalinta "olisin ollutkin"... eli enää et ole?

Äänestä
  • Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?

Minä tulisin. Nainen sivusta

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olisin vieläkin,en vain pysty siihen yksin. Puoliväliin vastaan,tulisitko vielä?

Juu, tulen minä puoliväliin vastaan. En minkään yksin pystyisi.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, tulen minä puoliväliin vastaan. En minkään yksin pystyisi.

Sinäkin olet sivusta.
    Mutta 15.42 kommentoija kysyy, missä se puoliväli mielestäsi sijaitsee? @16.07 kommentoineelle.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sinäkin olet sivusta.
    Mutta 15.42 kommentoija kysyy, missä se puoliväli mielestäsi sijaitsee? @16.07 kommentoineelle.

Sinun olisi tehtävä ensimmäinen siirto ja tehtävä tikusta asiaa.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun olisi tehtävä ensimmäinen siirto ja tehtävä tikusta asiaa.

Että näin tärkeä asia siis sinulle: sinun ei tarvitse tehdä itse mitään, mutta toisen pitää tehdä itsestään tyrkky, sinun vuoksesi? Vai niin...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tulisin, jos hän pyytäisi. Ja en pelkästään puoliväliin vaan ihan perille asti. - Nainen

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tulisin, jos hän pyytäisi. Ja en pelkästään puoliväliin vaan ihan perille asti. - Nainen

Puutteenalaiset yleensä tekevätkin niin.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Tulisin puoliväliin vastaan ja olisin minäkin valmis korjaushommiin. En ole hävittänyt mielestäni.

Äänestä

Kauanko ollaan oltu puhumatta?

Äänestä

Jouluaattona viimeksi yhteydessä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Tuntuu että niitä on meillä liikaa. Meiltä katkesi se avoin keskusteluyhteys jossain vaiheessa ja silloin kumpikin alkoi luomaan omissa päissään mielikuvia miten asiat on ja siitä mitä toinen haluaa ja olen 99,9% varma, että ne on kummallakin vääriä, mutta koska me ei enää puhuta, niin ei me niitä koskaan saada oiottua. Harmi, koska sun kaltaisen ihmisen kanssa olisin ollutkin valmis korjaamaan kaiken.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu