Eli otsikko mun ongelmani jo kertookin, mitä ihmettä ostan mun ystävälle lahjaksi? Ollaan oltu monta vuotta tosi läheisiä kavereita jonka takia en halua antaa vaan rahaa tai jotain skumppapulloa vaan jotain vähän henkilökohtaisempaa ja spessumpaa. Mimmosista lahjoista miehet tykkää?
Vastaukset 1
- Anonyymi
1 ruusu ja itse tehty kortti. arvostaa sitä.Kun tietää sinulla ei rahaa ostaa autoa,ei etelän matkaa, ei edes maksaa viikon lopun pitelytys iltaa.Joten unohda krääsä sai tarpeeksi lapsesta matkalla aikuisuuteen niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4182019- 1951593
- 1491477
- 1231386
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291186Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.247956- 113917
- 67772
- 26685
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124665