Lähden käymään kaupassa ja hautuusmaalla. Se on hyvä sanoa etukäteen kun mummo isälle. "Elämä on kun unten näky, se on hetkessä ohitte" edesmenneitå hellin muistamisin
Vastaukset 5
- Anonyymi
Niin sano mummo isälle ja isä minulle.
- Anonyymi
Kerran minä kiersin tuon lähihautuusmaan läpi kivi kiveltä. Sitten tuli ajatus josko mun sukulaisia on ollut tällä seudulla 1500-1600. Varmaan ollut yhtä ärsyttäviä kun minä. Onneksi Tonnin setelin Chydenius on ollut täällä laittamassa niitten päitä pölkylle
- Anonyymi
Sitten mää muistan jotenkin, että viime vuosisadan alussa on sattunut semmonen pettämistapaus, sillä päästiin sukurutsasta joka vissiin oli tapahtunut 1700-1800 luvun alku tai loppupuolella, Luoja meidät armahtakoot!
- Anonyymi
Ihan selvä peli. Mustilaiset on käyneet kylässä. Ei posteljoonitkaan oo tommosia. ( meijän kotitalon naapuri oli posteljooni, jako postit ja ryyppäs, eros ja tykkäs kiinalaisista)
- Anonyymi
Muistan kun kekruna käytiin luokan kanssa kiinalaisessa syömässä. Naapurin posteljooni opetti kiinalaista ruokaa. Musta ei maistunut miltään. Soija ja kalakastike on hyviä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va852182- 103886
- 63771
- 45767
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???20676Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha505668Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76610Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23550- 57541
- 47535