Laittaa vappuna nakkia munkkien väliin, olis tosi kiva.
Etsäviitsisitsä mies...
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi fantsu juttu olis.
- Anonyymi
Olis olis.
- Anonyymi
Aloittajan nakki taitaa jäädä korkeintaan vetoketjun väliin, mutta hienosti jaksat tsempata itseäsi
- Anonyymi
Sinä et ole tainnut saada sitten Berliinin muurin hajoamisen, kauhea katkeruus miehiä kohtaan. T: Aloittaja nainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole tainnut saada sitten Berliinin muurin hajoamisen, kauhea katkeruus miehiä kohtaan. T: Aloittaja nainen
Allekirjoituksesi vakuutti minut suuresti anonyymilla palstalla anteex
- Anonyymi
Naisen munkeista olen haaveillut.
- Anonyymi
Eikä ihme. Antavat ravintoa ja ovat ilo silmälle.
- Anonyymi
Otetaan yksi hillomunkki, laitetaan sinne nakki, ja näin saadaan pirkanmaalla suosittu grilliruoka, KUUMA KOIRA.
- Anonyymi
Piti ihan googlettaa, ikinä kuullutkaan, ja tuohan näyttää herkulliselta!
- Anonyymi
Ei se taida mahtua munkin reiästä. Se on siinä ja siinä. m>n
- Anonyymi
Tehdään kato munkit ihan itse, voi säätää reiän kokoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään kato munkit ihan itse, voi säätää reiän kokoa.
Joo hyvä idea tuo säätö, muttei reikää mielellään liian isoksi. m>n
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hyvä idea tuo säätö, muttei reikää mielellään liian isoksi. m>n
Ei yhtään leipurimieltä siellä, ohi.
- Anonyymi
Mielummin nunnien
- Anonyymi
Sinulla on kyllä isot munkit mihin pystyisi hyvin nakkia piilottelemaan. Haluaisitko kuorrutuksen niihin myös?
- Anonyymi
Okei, oma vika että laitoin noin limaisen aloituksen. :D Muuta en tähän sano...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, oma vika että laitoin noin limaisen aloituksen. :D Muuta en tähän sano...
Eli ei tule kuorrutusta munkkeihin? Miten olisi kermalla täytetty wiineri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei tule kuorrutusta munkkeihin? Miten olisi kermalla täytetty wiineri?
Kuorrute tekee hyvää munkeille, itseasiassa leipoessa sitä kyllä saa sutia ihan kovalla kädellä joka paikkaan, Terveellistä, toki vähän riippuu kuorruttajasta. Harvojen hommaa.
- Anonyymi
Tuo vois olla kyllä kätevää. Laittaa makkaran munkkirinkilän läpi, niin ei mene sormet sokeriin syödessä. Mikähän makkara tuohon kävis parhaiten?
- Anonyymi
Sellainen tuolta itäisemmästä Suomesta kotoisin oleva " Suora sojoittaja". Lihaisa, mutta hyvin nopeasti syötävä, ja on valmiina syötäväksi hyvin hyvin nopeasti, et ehdi kissaa sanoa ja kas se onkin jo ihan juhlapöytäkunnossa. Tässä makkarassa on monia hyviä puolia, ensinnäkin kolmen makkaran paketti riittää pitkälle ja pitää kylläisenä, tosin se viimeinen on jo vähän työn takana mutta kyllä sekin menee.
- Anonyymi
Serpentiiniä niitten ympäri.
- Anonyymi
Joo hihihih.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791