Outback äkäinen kaasu

Anonyymi

Onko Outbackin äkäinen kaasu eli liikkeellelähtö mitenkään säädettävissä miedommaksi? Kävin pari viikkoa sitten koeajolla -20 outbackilla ja turhan ripeä liikkeellelähtö jäi mieleen.

7

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nilkan liikenopeuden hidastaminen saattaa auttaa. Kolmas Subarun Outback alla eikä moista ominaisuutta ole kyllä eteen tullut. Lähtee ennemminkin laiskasti ja alkaa liikkua vasta sitten kun boxeri alkaa pitämään "sopivasti" melua.

• Anonyymi

Outbackkini (vm 2008) automaatti lähtee nätimmin silloin, kun antaa sen tyhjäkäynnillä lähteä ensin ryömimään ... n. sekuntikin riittää.

• Anonyymi

Aloittaja on vaan tottunut saksalaisten kikottimien hitaaseen liikkeelle lähtöön. Subaru lähtee valoista pelkästään nilkkaa suoristamalla, kuten amerikkalainenkin auto. Rivakasti, ja nopeasti, kuten kuuluukin.

• Anonyymi

Mun pösössä oli tuollainen vika, nopeusanturi rikki, oli halpa ja helppo vaihtaa. En tiiä voisko olla Subarussa sama vika. Ihan kivahan tuo muuten olisi ollut, mutta kaupunkiajossa piti olla tarkkana ettei ala pökkimään edellä olijan perään kun jonossa lähdetään liikkeelle.

• Anonyymi

No niinpä niin. Edellä ajajat sen kun etanan vauhdilla valoista liikkeelle lähtevät samoista vihreistä, jotta mahdollisimman vähän muita pääsisi samoilla vihreillä liikkeelle. Kiusa muita autoilijoita kohtaan se on se pienikin kiusa, vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä niin. Edellä ajajat sen kun etanan vauhdilla valoista liikkeelle lähtevät samoista vihreistä, jotta mahdollisimman vähän muita pääsisi samoilla vihreillä liikkeelle. Kiusa muita autoilijoita kohtaan se on se pienikin kiusa, vai mitä?

Outbackillä ajaessani sen kyllä olen huomannut!!

• Anonyymi

Uuskoppanen Outbackki -22 ajossa.Ei todellakaan minkäänlaiaisia ongelmia liikkeellelähdön kanssa.Auto on todellakin varma paketti.(ei minkäänlaisia lastentauteja)
      Uusi on jo tulossa.Rekisteriin -24.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe