Onko Outbackin äkäinen kaasu eli liikkeellelähtö mitenkään säädettävissä miedommaksi? Kävin pari viikkoa sitten koeajolla -20 outbackilla ja turhan ripeä liikkeellelähtö jäi mieleen.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Nilkan liikenopeuden hidastaminen saattaa auttaa. Kolmas Subarun Outback alla eikä moista ominaisuutta ole kyllä eteen tullut. Lähtee ennemminkin laiskasti ja alkaa liikkua vasta sitten kun boxeri alkaa pitämään "sopivasti" melua.
- Anonyymi
Outbackkini (vm 2008) automaatti lähtee nätimmin silloin, kun antaa sen tyhjäkäynnillä lähteä ensin ryömimään ... n. sekuntikin riittää.
- Anonyymi
Aloittaja on vaan tottunut saksalaisten kikottimien hitaaseen liikkeelle lähtöön. Subaru lähtee valoista pelkästään nilkkaa suoristamalla, kuten amerikkalainenkin auto. Rivakasti, ja nopeasti, kuten kuuluukin.
- Anonyymi
Mun pösössä oli tuollainen vika, nopeusanturi rikki, oli halpa ja helppo vaihtaa. En tiiä voisko olla Subarussa sama vika. Ihan kivahan tuo muuten olisi ollut, mutta kaupunkiajossa piti olla tarkkana ettei ala pökkimään edellä olijan perään kun jonossa lähdetään liikkeelle.
- Anonyymi
No niinpä niin. Edellä ajajat sen kun etanan vauhdilla valoista liikkeelle lähtevät samoista vihreistä, jotta mahdollisimman vähän muita pääsisi samoilla vihreillä liikkeelle. Kiusa muita autoilijoita kohtaan se on se pienikin kiusa, vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä niin. Edellä ajajat sen kun etanan vauhdilla valoista liikkeelle lähtevät samoista vihreistä, jotta mahdollisimman vähän muita pääsisi samoilla vihreillä liikkeelle. Kiusa muita autoilijoita kohtaan se on se pienikin kiusa, vai mitä?
Outbackillä ajaessani sen kyllä olen huomannut!!
- Anonyymi
Uuskoppanen Outbackki -22 ajossa.Ei todellakaan minkäänlaiaisia ongelmia liikkeellelähdön kanssa.Auto on todellakin varma paketti.(ei minkäänlaisia lastentauteja)
Uusi on jo tulossa.Rekisteriin -24.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50609
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49451- 33444
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120388Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18362- 52358
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119353- 56347
- 26346
- 59343
Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89338Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334