Eipä tuo maatalouden ahdinko vielä paha ole, kun Pel-Tuotteen lukuja katsoo. Mielenkiinnosta katsoin lukuja kun kuulin toimitusjohtajan kylillä valittavan surkeutta. Tyhmänä taitaa muita pitää tai sitten ei itse ymmärrä miten hyvin meneekään...
PEL-Tuote porskuttaa
Anonyymi
3
2515
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvähän se on, että hyvin menee ja kunta pärjää. Hattuunhan veljeksillä on kuitenkin noussut, sen nyt moni työntekijäkin kertonut.
- Anonyymi
Täällähän oli jännä keskustelu. Täytyy kyllä ihmetellä miten vanhemman veljeksen toiminnalla voi tuo paja pyöriä. Intoa tuntuu olevan joka asiaan myös jäähallilla 😃
- Anonyymi
HAHAHHAHHAA.... Kateelliset huutelee täällä!
Tokihan tuolla ei taida kaikki päivän valoa kestää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659