kun kirjoitan mitä sattuu mille vain palstalle. Mistään en mitään tiedä ja eikä minulla ole edes mitään todellista mielipidettä mistään asiasta. Aivan sama. En välitä faktoista enkä muiden mielipiteistä saati tunteista En ole kiinnostunut mistään asiasta. Pääasia on että saan kanavoitua pahan oloni mahdollisimman monelle ihmiselle. Minulla on paha mieli enkä kykene analysoimaan mistä se johtuu. En halua apua ongelmiini vaikka sitä tarjottaisiin. Itsehän en edes osaisi hakea apua. Jos apu ei tule luokseni niin onko sitä edes olemassa?
Minulla ei ole ystäviä eikä kavereita. Paitsi täällä jossa löydän hengenheimolaisia ja joiden kanssa yhteistuumin pidämme huolta siitä ettei täällä ole kenelläkään kivaa. Tämä on hyvä ja turvallinen paikka purkaa pahaa oloaan. Voin kirjoittaa lähes mitä tahansa kaikille palstoille ilman että kukaan puuttuu siihen. Jos joku niilo yrittää väittää täällä että suorakulma on muka 90 astetta niin aivan sama. Minä en mitään lautoja sahaile tai mittaile. Laudat kiinnosta ylipäätään. Jos ei sitä tajua niin oma häpeä. Netistä kun löytyy nykyään muutakin kuin lautaa. Turhaan kirjoitin kun ette kuitenkaan ymmärrä syvällisiä ajatuksiani. Täti ja siskon mies on kyllä sitä mieltä että nettiperseilyn nobel olisi tulossa meidän perheeseen. Äiti ainakin on ylpeä minusta.
Minulle tulee hyvä mieli
Anonyymi
0
172
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2742507Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762419SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis121615- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis511510Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1331359
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731029