Tuli vaan mieleen. Kun olen ymmärtänyt että muuttoilmoitusta tehdessä pitäisi kertoa uusi osoite. Itse en luota pätkän vertaa nykyiseen taloyhtiöön josta toivon pääseväni eroon mahdollisimman pian. On todn esim ilmiantanut tietoni häiriköitsijälle kun valitin häiriöstä- ja kun samainen tyyppi tuli ensin uhoamaan etten saa valittaa ja sotki rapun esim lasilla niin yhtiön hallitus joko leikki idioottia tai ei muuten vaan ottanut asiaan mitenkään kantaa. Isännöitsijä vaihdettiin aikoja sitten eikä tästäkään ole ilmoitettu, häiriöilmoituksiin ei reagoida tai vastata.... Mulla ei ole pienintäkään aikomusta ilmoittaa tämän taloyhtiön käärmehallitukselle mihin olen muuttamassa ja toivon vaan että pääsen tästä hullujenhuoneesta pois mahdollisimman pian....
Onko muuton yhteydessä pakko kertoa uusi osoite
2
231
Vastaukset
- Anonyymi
Oma postiin vai mikä paikka se onkaan, pitää ilmoittaa uusi osoite. Mutta ei sun taloyhtiöön tarvitse. En tosin ymmärrä miten sitten ilmoittavat sinulle lähtösi jälkeen, oletko saamassa vesilaskua takaisin vai maksamassa lisää. Kyllä heillä osoite pitää olla, ei isännöitsijä voi lähettää talon vanhaan osoitteeseesi kirjettä, että se sitten käännettäisiin postissa. Ikävä tilanne.
Minäkin aika vasta muuttaneena haluaisin pois, mutten ole löytänyt uutta. Ihan eri syistä kuin sinä paitsi että hallitus on outo.- Anonyymi
Rikolliset tyypit eivät yleensä ilmoittele mihin liukenevat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921485Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva199940- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750- 7714
- 60693