mitään, kunhan vain pysyt kaukana minusta.
En halua sinulta
23
633
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi luulet että haluaisin sinulta jotain? Olet minulle yhtä tyhjän kanssa enkä välitä vaikka kuolisit.
- Anonyymi
Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt
- Anonyymi
Miksi olet palsta-ankeuttaja? Mikä sinulla on, kun et voi hyvin? Koskaan ei saa toivoa kenenkään kuolemaa. Rukoilen puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt
Älä välitä tuon teinin kiukkuiluista. Sillä ei ole asiat hyvin.
- Anonyymi
Yksilöi toiveesi, muuten se on hukkaan heitettyä.
- Anonyymi
Minä tiedän, että sinä välität minusta ja minäkin välitän sinusta. Minä olen välillä dramaattinen ja se on varmasti raskasta. Olen dramaattinen, kun pelkään. Uskon, että tämän lopputulos on oikea meille molemmille.
- Anonyymi
Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?
En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.
Tämän olisin voinut kertoa jo yli kymmenen vuotta sitten, jos ne muutamat kysymykset olisi kysytty, ennen kuin aloitetiin jotain sellaista mikä tuhosi elämää monella tapaa vuosien ajan.
- Anonyymi
Mistä oot saanu päähäsi että oisin sulle jotain antamassa?
- Anonyymi
Samat sanat.
- Anonyymi
Olenko halunnut jotain en ja miksi et itse ole noudattanut poissa pysymistä
- Anonyymi
Juuri näin, tarkoittaa myös kohteliaisuudesta vastaamista.
- Anonyymi
Näin teen.
- Anonyymi
Niin se on sanomattakin selvää se
- Anonyymi
Tavataan taas koulussa huomenna
- Anonyymi
Onkohan tässäkään langassa yhtään vastausta joltain muulta kuin ko provoajalta itseltään, ekan ns keskustelun eli feikin sellaisen perusteella ei
- Anonyymi
Et ehkä ole ihan täysin ymmärtänyt mutta pyrin pysymään mahdollisimman etäällä sinusta. Tiedän ettet halua mitään enkä oleta niin.
- Anonyymi
Meneekö miehelle tai naiselle?
- Anonyymi
Toi äijä on varattu. Me kaivetaan sit esille
- Anonyymi
Pitä yrittää pysyä loitolla
- Anonyymi
Ei tuota minkäänlaista ongelmaa.
- Anonyymi
Tietenkin pysyn kun noin kauniisti pyydät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k2254025Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️343455Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi363399Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k243297Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.953281Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1093176Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.102920- 132857
Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?2412389Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien952336