En halua sinulta

Anonyymi

mitään, kunhan vain pysyt kaukana minusta.

23

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi luulet että haluaisin sinulta jotain? Olet minulle yhtä tyhjän kanssa enkä välitä vaikka kuolisit.

      • Anonyymi

        Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt


      • Anonyymi

        Miksi olet palsta-ankeuttaja? Mikä sinulla on, kun et voi hyvin? Koskaan ei saa toivoa kenenkään kuolemaa. Rukoilen puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt

        Älä välitä tuon teinin kiukkuiluista. Sillä ei ole asiat hyvin.


    • Anonyymi

      Yksilöi toiveesi, muuten se on hukkaan heitettyä.

    • Anonyymi

      Minä tiedän, että sinä välität minusta ja minäkin välitän sinusta. Minä olen välillä dramaattinen ja se on varmasti raskasta. Olen dramaattinen, kun pelkään. Uskon, että tämän lopputulos on oikea meille molemmille.

      • Anonyymi

        Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?

        En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.

        Tämän olisin voinut kertoa jo yli kymmenen vuotta sitten, jos ne muutamat kysymykset olisi kysytty, ennen kuin aloitetiin jotain sellaista mikä tuhosi elämää monella tapaa vuosien ajan.


    • Anonyymi

      Mistä oot saanu päähäsi että oisin sulle jotain antamassa?

    • Anonyymi

      Samat sanat.

    • Anonyymi

      Olenko halunnut jotain en ja miksi et itse ole noudattanut poissa pysymistä

      • Anonyymi

        Juuri näin, tarkoittaa myös kohteliaisuudesta vastaamista.


    • Anonyymi

      Näin teen.

    • Anonyymi

      Niin se on sanomattakin selvää se

    • Anonyymi

      Tavataan taas koulussa huomenna

    • Anonyymi

      Onkohan tässäkään langassa yhtään vastausta joltain muulta kuin ko provoajalta itseltään, ekan ns keskustelun eli feikin sellaisen perusteella ei

    • Anonyymi

      Et ehkä ole ihan täysin ymmärtänyt mutta pyrin pysymään mahdollisimman etäällä sinusta. Tiedän ettet halua mitään enkä oleta niin.

    • Anonyymi

      Meneekö miehelle tai naiselle?

    • Anonyymi

      Toi äijä on varattu. Me kaivetaan sit esille

    • Anonyymi

      Pitä yrittää pysyä loitolla

    • Anonyymi

      Ei tuota minkäänlaista ongelmaa.

    • Anonyymi

      Tietenkin pysyn kun noin kauniisti pyydät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe