mitään, kunhan vain pysyt kaukana minusta.
En halua sinulta
23
488
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi luulet että haluaisin sinulta jotain? Olet minulle yhtä tyhjän kanssa enkä välitä vaikka kuolisit.
- Anonyymi
Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt
- Anonyymi
Miksi olet palsta-ankeuttaja? Mikä sinulla on, kun et voi hyvin? Koskaan ei saa toivoa kenenkään kuolemaa. Rukoilen puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt
Älä välitä tuon teinin kiukkuiluista. Sillä ei ole asiat hyvin.
- Anonyymi
Yksilöi toiveesi, muuten se on hukkaan heitettyä.
- Anonyymi
Minä tiedän, että sinä välität minusta ja minäkin välitän sinusta. Minä olen välillä dramaattinen ja se on varmasti raskasta. Olen dramaattinen, kun pelkään. Uskon, että tämän lopputulos on oikea meille molemmille.
- Anonyymi
Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?
En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.
Tämän olisin voinut kertoa jo yli kymmenen vuotta sitten, jos ne muutamat kysymykset olisi kysytty, ennen kuin aloitetiin jotain sellaista mikä tuhosi elämää monella tapaa vuosien ajan.
- Anonyymi
Mistä oot saanu päähäsi että oisin sulle jotain antamassa?
- Anonyymi
Samat sanat.
- Anonyymi
Olenko halunnut jotain en ja miksi et itse ole noudattanut poissa pysymistä
- Anonyymi
Juuri näin, tarkoittaa myös kohteliaisuudesta vastaamista.
- Anonyymi
Näin teen.
- Anonyymi
Niin se on sanomattakin selvää se
- Anonyymi
Tavataan taas koulussa huomenna
- Anonyymi
Onkohan tässäkään langassa yhtään vastausta joltain muulta kuin ko provoajalta itseltään, ekan ns keskustelun eli feikin sellaisen perusteella ei
- Anonyymi
Et ehkä ole ihan täysin ymmärtänyt mutta pyrin pysymään mahdollisimman etäällä sinusta. Tiedän ettet halua mitään enkä oleta niin.
- Anonyymi
Meneekö miehelle tai naiselle?
- Anonyymi
Toi äijä on varattu. Me kaivetaan sit esille
- Anonyymi
Pitä yrittää pysyä loitolla
- Anonyymi
Ei tuota minkäänlaista ongelmaa.
- Anonyymi
Tietenkin pysyn kun noin kauniisti pyydät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofian ökyilyt on loppu
Miksiköhän Sofian instassa on ollut viime aikoina niin kovin hiljaista? Liittyykö syy kenties piriparin eroon? Sofia joutui muuttamaan ex-hoitonsa sis1331685Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?
Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä4951301Syystäkin ollut kirjoittamatta
Mutta minun silmissäni olet kulutettu, käytetty, pilattu ja raiskattu jätteeksi. Kyllä moni sinua mielellään hässisi, mutta ei sinusta ihmistä rinnall2571283- 651203
- 941190
Nato-ovi pysyy kiinni Suomelta.
Usa ei puutu Suomen ja Turkin väliseen kiistaan, joten menee vuosia Nato-oven repimiseen ja voi olla että sisään ovesta ei koskaan päästäkään. https:/3881011Kauhava ansaitsee enemmän ja parempaa
Tervehdys Kauhavalaiset! Sain viestin, että minun pitäisi kirjoittaa myös täällä, koska foorumi kuulema edustaa Kauhavan älymystön mielipidettä ja sa77950- 113902
Jesper on herrasmies
Kantaa lentokentällä rakkaansa Dior laukkua ja kulkevat rakastuneina käsi kädessä. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Martina-Aitolehden-Jesper-rakas-palj109902Ässät taas yhdessä
Jollakin asialla lokki kiristää heidät pysymään yhdessä vaikka rakkaudesta tai parisuhteesta ei olekaan kyse. Sääliksi käy pulia.20784