mitään, kunhan vain pysyt kaukana minusta.
En halua sinulta
23
630
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi luulet että haluaisin sinulta jotain? Olet minulle yhtä tyhjän kanssa enkä välitä vaikka kuolisit.
- Anonyymi
Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt
- Anonyymi
Miksi olet palsta-ankeuttaja? Mikä sinulla on, kun et voi hyvin? Koskaan ei saa toivoa kenenkään kuolemaa. Rukoilen puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt
Älä välitä tuon teinin kiukkuiluista. Sillä ei ole asiat hyvin.
- Anonyymi
Yksilöi toiveesi, muuten se on hukkaan heitettyä.
- Anonyymi
Minä tiedän, että sinä välität minusta ja minäkin välitän sinusta. Minä olen välillä dramaattinen ja se on varmasti raskasta. Olen dramaattinen, kun pelkään. Uskon, että tämän lopputulos on oikea meille molemmille.
- Anonyymi
Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?
En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.
Tämän olisin voinut kertoa jo yli kymmenen vuotta sitten, jos ne muutamat kysymykset olisi kysytty, ennen kuin aloitetiin jotain sellaista mikä tuhosi elämää monella tapaa vuosien ajan.
- Anonyymi
Mistä oot saanu päähäsi että oisin sulle jotain antamassa?
- Anonyymi
Samat sanat.
- Anonyymi
Olenko halunnut jotain en ja miksi et itse ole noudattanut poissa pysymistä
- Anonyymi
Juuri näin, tarkoittaa myös kohteliaisuudesta vastaamista.
- Anonyymi
Näin teen.
- Anonyymi
Niin se on sanomattakin selvää se
- Anonyymi
Tavataan taas koulussa huomenna
- Anonyymi
Onkohan tässäkään langassa yhtään vastausta joltain muulta kuin ko provoajalta itseltään, ekan ns keskustelun eli feikin sellaisen perusteella ei
- Anonyymi
Et ehkä ole ihan täysin ymmärtänyt mutta pyrin pysymään mahdollisimman etäällä sinusta. Tiedän ettet halua mitään enkä oleta niin.
- Anonyymi
Meneekö miehelle tai naiselle?
- Anonyymi
Toi äijä on varattu. Me kaivetaan sit esille
- Anonyymi
Pitä yrittää pysyä loitolla
- Anonyymi
Ei tuota minkäänlaista ongelmaa.
- Anonyymi
Tietenkin pysyn kun noin kauniisti pyydät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841656Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691561Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711298Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691272- 56887
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65853- 41836
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791