mitään, kunhan vain pysyt kaukana minusta.
En halua sinulta
23
746
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi luulet että haluaisin sinulta jotain? Olet minulle yhtä tyhjän kanssa enkä välitä vaikka kuolisit.
- Anonyymi
Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt
- Anonyymi
Miksi olet palsta-ankeuttaja? Mikä sinulla on, kun et voi hyvin? Koskaan ei saa toivoa kenenkään kuolemaa. Rukoilen puolestasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt
Älä välitä tuon teinin kiukkuiluista. Sillä ei ole asiat hyvin.
- Anonyymi
Yksilöi toiveesi, muuten se on hukkaan heitettyä.
- Anonyymi
Minä tiedän, että sinä välität minusta ja minäkin välitän sinusta. Minä olen välillä dramaattinen ja se on varmasti raskasta. Olen dramaattinen, kun pelkään. Uskon, että tämän lopputulos on oikea meille molemmille.
- Anonyymi
Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?
En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.
Tämän olisin voinut kertoa jo yli kymmenen vuotta sitten, jos ne muutamat kysymykset olisi kysytty, ennen kuin aloitetiin jotain sellaista mikä tuhosi elämää monella tapaa vuosien ajan.
- Anonyymi
Mistä oot saanu päähäsi että oisin sulle jotain antamassa?
- Anonyymi
Samat sanat.
- Anonyymi
Olenko halunnut jotain en ja miksi et itse ole noudattanut poissa pysymistä
- Anonyymi
Juuri näin, tarkoittaa myös kohteliaisuudesta vastaamista.
- Anonyymi
Näin teen.
- Anonyymi
Niin se on sanomattakin selvää se
- Anonyymi
Tavataan taas koulussa huomenna
- Anonyymi
Onkohan tässäkään langassa yhtään vastausta joltain muulta kuin ko provoajalta itseltään, ekan ns keskustelun eli feikin sellaisen perusteella ei
- Anonyymi
Et ehkä ole ihan täysin ymmärtänyt mutta pyrin pysymään mahdollisimman etäällä sinusta. Tiedän ettet halua mitään enkä oleta niin.
- Anonyymi
Meneekö miehelle tai naiselle?
- Anonyymi
Toi äijä on varattu. Me kaivetaan sit esille
- Anonyymi
Pitä yrittää pysyä loitolla
- Anonyymi
Ei tuota minkäänlaista ongelmaa.
- Anonyymi
Tietenkin pysyn kun noin kauniisti pyydät.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437