En halua sinulta

Anonyymi

mitään, kunhan vain pysyt kaukana minusta.

23

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi luulet että haluaisin sinulta jotain? Olet minulle yhtä tyhjän kanssa enkä välitä vaikka kuolisit.

      • Anonyymi

        Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt


      • Anonyymi

        Miksi olet palsta-ankeuttaja? Mikä sinulla on, kun et voi hyvin? Koskaan ei saa toivoa kenenkään kuolemaa. Rukoilen puolestasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt

        Älä välitä tuon teinin kiukkuiluista. Sillä ei ole asiat hyvin.


    • Anonyymi

      Yksilöi toiveesi, muuten se on hukkaan heitettyä.

    • Anonyymi

      Minä tiedän, että sinä välität minusta ja minäkin välitän sinusta. Minä olen välillä dramaattinen ja se on varmasti raskasta. Olen dramaattinen, kun pelkään. Uskon, että tämän lopputulos on oikea meille molemmille.

      • Anonyymi

        Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?

        En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.

        Tämän olisin voinut kertoa jo yli kymmenen vuotta sitten, jos ne muutamat kysymykset olisi kysytty, ennen kuin aloitetiin jotain sellaista mikä tuhosi elämää monella tapaa vuosien ajan.


    • Anonyymi

      Mistä oot saanu päähäsi että oisin sulle jotain antamassa?

    • Anonyymi

      Samat sanat.

    • Anonyymi

      Olenko halunnut jotain en ja miksi et itse ole noudattanut poissa pysymistä

      • Anonyymi

        Juuri näin, tarkoittaa myös kohteliaisuudesta vastaamista.


    • Anonyymi

      Näin teen.

    • Anonyymi

      Niin se on sanomattakin selvää se

    • Anonyymi

      Tavataan taas koulussa huomenna

    • Anonyymi

      Onkohan tässäkään langassa yhtään vastausta joltain muulta kuin ko provoajalta itseltään, ekan ns keskustelun eli feikin sellaisen perusteella ei

    • Anonyymi

      Et ehkä ole ihan täysin ymmärtänyt mutta pyrin pysymään mahdollisimman etäällä sinusta. Tiedän ettet halua mitään enkä oleta niin.

    • Anonyymi

      Meneekö miehelle tai naiselle?

    • Anonyymi

      Toi äijä on varattu. Me kaivetaan sit esille

    • Anonyymi

      Pitä yrittää pysyä loitolla

    • Anonyymi

      Ei tuota minkäänlaista ongelmaa.

    • Anonyymi

      Tietenkin pysyn kun noin kauniisti pyydät.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe