En halua sinulta

Anonyymi

mitään, kunhan vain pysyt kaukana minusta.

23

747

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi luulet että haluaisin sinulta jotain? Olet minulle yhtä tyhjän kanssa enkä välitä vaikka kuolisit.

• Anonyymi

Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt

• Anonyymi

Miksi olet palsta-ankeuttaja? Mikä sinulla on, kun et voi hyvin? Koskaan ei saa toivoa kenenkään kuolemaa. Rukoilen puolestasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karmea vastaus. Minusta tuntuu, että kuolen nyt

Älä välitä tuon teinin kiukkuiluista. Sillä ei ole asiat hyvin.

• Anonyymi

Yksilöi toiveesi, muuten se on hukkaan heitettyä.

• Anonyymi

Minä tiedän, että sinä välität minusta ja minäkin välitän sinusta. Minä olen välillä dramaattinen ja se on varmasti raskasta. Olen dramaattinen, kun pelkään. Uskon, että tämän lopputulos on oikea meille molemmille.

• Anonyymi

Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on se oikea lopputulos meille molemmille?

En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä ketä tarkoitat, mutta minulle ainoa oikea lopputulos on se, etten halua tutustua yhteenkään minulle tuntemattomaan ihmiseen. Elämässäni on jo ne ihmiset joiden kanssa haluan aikaani viettää.

Tämän olisin voinut kertoa jo yli kymmenen vuotta sitten, jos ne muutamat kysymykset olisi kysytty, ennen kuin aloitetiin jotain sellaista mikä tuhosi elämää monella tapaa vuosien ajan.

• Anonyymi

Mistä oot saanu päähäsi että oisin sulle jotain antamassa?

• Anonyymi

Samat sanat.

• Anonyymi

Olenko halunnut jotain en ja miksi et itse ole noudattanut poissa pysymistä

• Anonyymi

Juuri näin, tarkoittaa myös kohteliaisuudesta vastaamista.

• Anonyymi

Näin teen.

• Anonyymi

Niin se on sanomattakin selvää se

• Anonyymi

Tavataan taas koulussa huomenna

• Anonyymi

Onkohan tässäkään langassa yhtään vastausta joltain muulta kuin ko provoajalta itseltään, ekan ns keskustelun eli feikin sellaisen perusteella ei

• Anonyymi

Et ehkä ole ihan täysin ymmärtänyt mutta pyrin pysymään mahdollisimman etäällä sinusta. Tiedän ettet halua mitään enkä oleta niin.

• Anonyymi

Meneekö miehelle tai naiselle?

• Anonyymi

Toi äijä on varattu. Me kaivetaan sit esille

• Anonyymi

Pitä yrittää pysyä loitolla

• Anonyymi

Ei tuota minkäänlaista ongelmaa.

• Anonyymi

Tietenkin pysyn kun noin kauniisti pyydät.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      84
      3666
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      405
      1350
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1024
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      72
      883
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      204
      856
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      286
      793
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      750
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      661
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      23
      659
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      36
      624
    Aihe