Mitä mieltä muut? Maailman happaman näköiset kasvot ja laiskimmat asikaspalvelijat kautta aikojen!
Porin verotoimisto
7
1392
Vastaukset
- naama norsunvitulla?
Verotoimistossa olen aina saanut asiallista ja ystävällistä palvelua. Enpä haluaisi että ne siellä hosuisivat, ainakaan jos omista asioistani on kyse. Se ei ole mikään marketin kassa!
- Jyrtsä.
Totta! Porin verotoimistossa on todella ikävää asioida, on siellä sen verran jäätäviä virkailijoita töissä. Mutta myös Porin poliisilaitos on perseestä. Lupa-asioden hoitaminen siellä on tervanjuontia. Äärettömän tylyä palvelua myös pamppulinnassa.
- mr psyco
Porin käteisvaraosasta saa juuri samanlaista palvelua...eli hidasta ja päin vittua.
- Jyrtsä.
Kyllä sua Mr. Psyco on varmasti kohdeltu kaltoin kätsyssä kun olet noin pitkään vihainen. Muistan lukeneeni ajat sitten kirjoittamasi jutun kätsyn toiminnasta kun reklamoit päin persiitä asennetusta pakoputkesta joka tipahti tielle. Itsekin sain aikoinani tylyä palvelua k.o. paikasta joten päätin olle pistäytymästä sinne enää koskaan.
Mutta kaiken huippu oli Porin Poliisilaitos josta anoin aseen ostolupaa. Virkailija suurinpiirtein leimasi minut rikolliseksi kun anoin lupaa ostaa jo kerran omistamani aseen takaisin. Olin aika tyrmistynyt kun sain kuulla madonluvut luovuttaessani täyttämäni paperit, "et sinä tähän lupaa saa koskaan" oli aloitusrepliikki ja sen jälkeen haukkui minut. No, jos olisin rikollinen niin edelleen omistamani aseet joutuisin luovuttamaan viranomaisille. Kyllä minuakin harmitti sen jälkeen pitkään. Ja harmittaa edelleen niin tyly kohtelu. Kaikki Pamppulinnassa asioivat ihmiset eivät ole rikollisia.
Ja verotoimistossa tuli kurat niskaan kun halusin laskea uudelleen yläkanttiin arvioidun ennakonpidätyksen... Sillä kertaa en onneksi ollut rikollinen mutta muuten vain turhasta nipottava veronmaksaja. - Mr. Psyco
Jyrtsä. kirjoitti:
Kyllä sua Mr. Psyco on varmasti kohdeltu kaltoin kätsyssä kun olet noin pitkään vihainen. Muistan lukeneeni ajat sitten kirjoittamasi jutun kätsyn toiminnasta kun reklamoit päin persiitä asennetusta pakoputkesta joka tipahti tielle. Itsekin sain aikoinani tylyä palvelua k.o. paikasta joten päätin olle pistäytymästä sinne enää koskaan.
Mutta kaiken huippu oli Porin Poliisilaitos josta anoin aseen ostolupaa. Virkailija suurinpiirtein leimasi minut rikolliseksi kun anoin lupaa ostaa jo kerran omistamani aseen takaisin. Olin aika tyrmistynyt kun sain kuulla madonluvut luovuttaessani täyttämäni paperit, "et sinä tähän lupaa saa koskaan" oli aloitusrepliikki ja sen jälkeen haukkui minut. No, jos olisin rikollinen niin edelleen omistamani aseet joutuisin luovuttamaan viranomaisille. Kyllä minuakin harmitti sen jälkeen pitkään. Ja harmittaa edelleen niin tyly kohtelu. Kaikki Pamppulinnassa asioivat ihmiset eivät ole rikollisia.
Ja verotoimistossa tuli kurat niskaan kun halusin laskea uudelleen yläkanttiin arvioidun ennakonpidätyksen... Sillä kertaa en onneksi ollut rikollinen mutta muuten vain turhasta nipottava veronmaksaja.Tosiaan niin paskaa ja osaamatonta palvelua sain sieltä että sinne en enään koskaan mene...levitän vaan mielummin huonoa mainosta siitä puljusta. Ja tiedänpä yhden kaverin jolle ko. paikka joutuu maksamaan korvauksia työehtosopimuksen rikkomisesta ja laittomasta toiminnasta. Toi on muuten hyvin tuttu tunne toi poliisilaitos juttu, olen itsekkin joitakin kertoja hakenut erityislupia jollon mihinkin...niin aina olen joutunut törmäämään johonkin ihmeen tilanteeseen. Joko on hankala virkailija vastassa tai jotain muuta...kyllä se kerta oli paras kun minut raahattiin kuulustelu huoneeseen ja alettiin kuulustelemaan todenteolla että mihin lupaa tarvitsen. Se oli kyl sit jo jotain ihan käsittämätönt.
- himvalo
Menin kerran muuttamaan verokorttini perus- ja lisäprosentteja. Oli aivan tietämätön virkailija eli minun piti sanoa sille kaikki mitä pitäs tehdä!! Onneksi pelaan verojen ja maksujen kanssa päivittäin niin osasin neuvoa! Että silleen
- Jyrtsä.
Tuollaiset virastot ja laitokset ovat Tyrannosaurusten suojatyöpaikkoja. Ei niitä mikään yksityinen taho töihin haluasikaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2113354Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921429
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461364Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601296Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231049Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882