Onko teille käynnyt niin että yrittänyt tiettyä sähköpostia luoda mutta et saannut sitä ja sitten kokeillut muita sähköpostia osoite vaihtoehtoja jotka myöskää ei onnnistunut. Ja sitten lopulta saitkin sähköposti osoitteen jonka halusitkin kokeiltua myöhemmin uudelleen.
Itselleni kävi juuri outlookissa niin etten eka sitä saannut ja kun kokeilin muita vaihtoehtoja eikä ne onnistunut ja kokeilin vielä sitä sähköposti minkä halusin niin sain sen lopulta.
Onko teille käynnyt sähköpostia luodessa näin
Anonyymi
3
170
Vastaukset
- Anonyymi
Lyhyesti: ei ole.
- Anonyymi
Ei ole koskaan käynyt kun olen osannut tehdä homman aina oikein..
- Anonyymi
Mitä ihmettä aloittaja selittää. Ei osoitteita kokeilla, ne pitää kirjoittaa tasan oikein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227