Miten päin vaan. Mutta joka kerrasta pistetään takaisin. Voikaapi hyvin. Jätähän rauhaan, ota ruisleipää niin tulloopi ruista ranteeseen, vitamiineistä iloa ja vähän aurinkoa niin kyllä se hymy sieltä tullee. Mitään en ole teille tehnyt, mutta joka kerrasta tehdään takaisin. Kaksi. Eri värejä. Kaikkee hyvvee tai pahhee, miten siten tahdotte.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Menehän vaikka hoitoon
- Anonyymi
Täällä vaikuttaa olevan trollaavia miehiä ohjaavaa kampanjointia liikkeellä, vaan meneeköhän tuo perille
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
Anonyymipalstalla ei voi ottaa henk.koht. yhtään mitään todesta.
tosi tapahtuu tosielämässä netin ulkopuolella.
👩......................................🐱👤🥩Slurps - Anonyymi
Niinpä, itsensä toteuttaminenhan se on se kaiken a ja o. Kun pääsee ihan sielunsa kyllyydestä kerrankin käyttämään ja näyttämään sitä perkeleellistä pahintaan ja vallan jumalaista parastaan.
- Anonyymi
Teen kuten minulle on tehty ja toisaalta kynnes tekonne loppuu. Se on totta, jotkut varmaan kärsivät loppuelämänsä. Laitahan rööki huuleen 😆 sanoin, kaikki 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen kuten minulle on tehty ja toisaalta kynnes tekonne loppuu. Se on totta, jotkut varmaan kärsivät loppuelämänsä. Laitahan rööki huuleen 😆 sanoin, kaikki 😁
Koht puoliin lähenkin röökille, se on kyllä nautintojen nautinto. Kiitos Jumalalle, että loi röökin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771118- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50545Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34532- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️75511- 23478
- 23442
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429