Miten päin vaan. Mutta joka kerrasta pistetään takaisin. Voikaapi hyvin. Jätähän rauhaan, ota ruisleipää niin tulloopi ruista ranteeseen, vitamiineistä iloa ja vähän aurinkoa niin kyllä se hymy sieltä tullee. Mitään en ole teille tehnyt, mutta joka kerrasta tehdään takaisin. Kaksi. Eri värejä. Kaikkee hyvvee tai pahhee, miten siten tahdotte.
Olin sitten paha ja sinä hyvä, muten vaan
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Menehän vaikka hoitoon
- Anonyymi
Täällä vaikuttaa olevan trollaavia miehiä ohjaavaa kampanjointia liikkeellä, vaan meneeköhän tuo perille
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
Anonyymipalstalla ei voi ottaa henk.koht. yhtään mitään todesta.
tosi tapahtuu tosielämässä netin ulkopuolella.
👩......................................🐱👤🥩Slurps - Anonyymi
Niinpä, itsensä toteuttaminenhan se on se kaiken a ja o. Kun pääsee ihan sielunsa kyllyydestä kerrankin käyttämään ja näyttämään sitä perkeleellistä pahintaan ja vallan jumalaista parastaan.
- Anonyymi
Teen kuten minulle on tehty ja toisaalta kynnes tekonne loppuu. Se on totta, jotkut varmaan kärsivät loppuelämänsä. Laitahan rööki huuleen 😆 sanoin, kaikki 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen kuten minulle on tehty ja toisaalta kynnes tekonne loppuu. Se on totta, jotkut varmaan kärsivät loppuelämänsä. Laitahan rööki huuleen 😆 sanoin, kaikki 😁
Koht puoliin lähenkin röökille, se on kyllä nautintojen nautinto. Kiitos Jumalalle, että loi röökin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20311846- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586256Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725174- 514938
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai474492Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164398- 1183880
- 813383
- 511897