Miten päin vaan. Mutta joka kerrasta pistetään takaisin. Voikaapi hyvin. Jätähän rauhaan, ota ruisleipää niin tulloopi ruista ranteeseen, vitamiineistä iloa ja vähän aurinkoa niin kyllä se hymy sieltä tullee. Mitään en ole teille tehnyt, mutta joka kerrasta tehdään takaisin. Kaksi. Eri värejä. Kaikkee hyvvee tai pahhee, miten siten tahdotte.
Olin sitten paha ja sinä hyvä, muten vaan
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Menehän vaikka hoitoon
- Anonyymi
Täällä vaikuttaa olevan trollaavia miehiä ohjaavaa kampanjointia liikkeellä, vaan meneeköhän tuo perille
- Anonyymi
Mitä tarkoitat?
Anonyymipalstalla ei voi ottaa henk.koht. yhtään mitään todesta.
tosi tapahtuu tosielämässä netin ulkopuolella.
👩......................................🐱👤🥩Slurps - Anonyymi
Niinpä, itsensä toteuttaminenhan se on se kaiken a ja o. Kun pääsee ihan sielunsa kyllyydestä kerrankin käyttämään ja näyttämään sitä perkeleellistä pahintaan ja vallan jumalaista parastaan.
- Anonyymi
Teen kuten minulle on tehty ja toisaalta kynnes tekonne loppuu. Se on totta, jotkut varmaan kärsivät loppuelämänsä. Laitahan rööki huuleen 😆 sanoin, kaikki 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen kuten minulle on tehty ja toisaalta kynnes tekonne loppuu. Se on totta, jotkut varmaan kärsivät loppuelämänsä. Laitahan rööki huuleen 😆 sanoin, kaikki 😁
Koht puoliin lähenkin röökille, se on kyllä nautintojen nautinto. Kiitos Jumalalle, että loi röökin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810