10 vuotias pikkusisko kiusaa

Anonyymi

Moi! Olen 13 vuotias, ja minulla on kokoajan kiusaava pikkusisko.
Kiusaaminen ei ole sellaista "näkyvää", vaan lähinnä semmoista nälvimistä ja ulkopuolelle jättämistä. Ei siis mitään haukkumista tai sellaista ei ole ilmennyt.
Kokoajan ihan ilman syytä semmoista vähäpuheisuutta ja nälvimistä. En ole tehnyt yhtään mitään ja yritän olla hyvällä tuulella, mutta hän sitten onkin jo valmiiksi huonolla tuulella. Ja tuo tuommoinen käytös ihan heti myös sitten tarttuukin. Saman tien sitten itsekin olen jo huonolla tuulella.
Esimerkiksi tänään mun päivän kohokohta oli mennä pikkusisko kanssa yhdessä harrastuksiin, mutta sitten tuleekin hän ja haluaa olla yksin ja sitten minäkin joudun olla yksin. Ei oo hauskaa, auttakaa jooko?!

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisit kysynyt miksi muutti mielensä eikä halua lähteä kanssasi harrastukseen. Mene kuitenkin itse, elä jää hänen takiaan pois eläkä anna sen pilata enää päiviäsi. Ehkä voisit löytää kavereita muualta jos siskosi ei ole mukavaa seuraa? Ja kerro ettei nälviminen tunnu kivalta ja kysy miltä itsestään tuntuisi sellainen. (On tosin tyyppejä jotka eivät kykene toisten tunteita ottamaan huomioon. Narsistit ja psykopaatit.) Jos siskosi on inhittava sinua kohtaan, anna sen olla oloissaan ja tee itse mieluisia asioita ilman häntä. Onhan tilanne ikävä, sen ymmärrän. Varmaan olisi ihanaa jos olisitte siskosi kanssa ylimmät ystävät. Olet ilmeisesti kiltti etkä anna samalla mitalla ilkiöille?
      Onko välinne aina olleet huonot? Eikö vanhemmat piittaa asiasta? Pitäisi miettiä kuinka välinne saisi kuntoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7151
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      73
      4183
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2512
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1669
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1647
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      339
      1389
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1202
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1057
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe