miten himbutissa

Anonyymi

Keskustan Mykänen vieläkin tukeutuis energiassa poltettavista kaikkein pahimmin -fossiliseen turpeeseen, jopa Ilmasto Ministeri Kari sitä vihreänä nyökkäilee, samaan hengenvetoon molemmat pakote- lopettais(eniten Mykkänen) kaiken fossilisen energian tuonnin Venäjältä HETI !
tosin, nyt molemat kyllä jo puhuivat hakkeen ottamisesta suomen metsästä, korvaten sen 4,neksen mitä venäjä aiemin on haketta toimitanut,,
tosin Emma Kari painotti kansainvälisen kuin suomenkin Ilmasto-panelien jo EU,ta myöten hyväksytyt vaatimukset ehottomaksi,,

-molemmat osin "kahella jakkaralla istuvat,, niin aina politikassa,,

12

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

,,Putin ei kaadu euroopan energia-sulkuun, sillä on "YYA-sopimus Kiinan "Kekkosen kanssa,,

• Anonyymi

Onhan se ollut yhtä tuskaa seurata kepuja vihervasurien apupuolueena vihreän siirtymän mannekiineina tekohymy korvissa joka on niin teeskentelyä että amalgadipaikat poksahtelee kun purevat niin hampaita yhteen v..tutuksesta. Persujen tavalla samanlainen vihreiden vihaaja kuin olla ja voi. Määrissä että vetävät sellaiset perseet että oksat pois kun pääsevät hyppäämään huulipunasta porvarihallitukseen v..ttuilemaan ministerinaitiosta oppositiossa vinkuville vihreille kun Orpo kepun kanssa "hiukan" pistää metsää sileäksi yms. "pientä" vesittäen huulipunan ekotekoja edellisessä hallituksessa. Kärnää pidetty jo vuosia perunakellarissa ettei twiittaile trumppilaisia aivopieruja vihreille mutta päästetään HETI laukalle kun huulipuna on taputeltu.

• Anonyymi

Kyllä Vasemmistopuolueen Kärnä on iha asiallinen kommenteissaan, jos vertaa vaikka Kokoomuksen Saarikon selittelyjä puolueensa tekemisistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Vasemmistopuolueen Kärnä on iha asiallinen kommenteissaan, jos vertaa vaikka Kokoomuksen Saarikon selittelyjä puolueensa tekemisistä

paitsi että osa keskustalaisistakin on ihan kypsiä kärnän möläytyksille. Aina saavat pelätä mitä sieltä tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paitsi että osa keskustalaisistakin on ihan kypsiä kärnän möläytyksille. Aina saavat pelätä mitä sieltä tulee?

Eduskuntavaalit 2019 - 6480 ääntä

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8bfa43c8-c36b-494e-86d6-28b0c9f082e0

Aluevaalit 2022 - 247 ääntä

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ac31f4be-d5ba-4d1d-86d1-22ded020f86b

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"

Kärnäily
        Populistinen argumentaatiotapa. Henkilö esittää mielipiteensä itsevarmuutta puhkuen, yksinkertaistaen, tunteisiin vetoavia esimerkkejä käyttäen, vailla häpeän tai sovinnaisuuden tunteita.
        Veikko kärnäili sanoen: "Sudet ei kuulu ihmisten ilmoille. Näin se vaan on!"

Kärnäily
        Voimakasta maaseudun tai maatalouden puolustamista.
        "Se kärnäili oikein kunnolla kaupunginhallituksen kokouksessa."
        "Aion todellakin kärnäillä siellä seminaarissa."

Kärnästyminen
        Voimakasta ja tarpeetonta närkästymistä pienestä ja vähäpätöisestä asiasta.
        "Veikko kärnästyi, kun ruokalassa oli tarjolla vain kasvisruokaa."

"

(Urbaani sanakirja)

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei taida olla kaikki mannet mersussa?

..kaikki Väinöt linnassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..raveissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ministeriainestahan ne tuommoiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K*kkelikuvat oli jo monelle keskustalaiselle liikaa. Lestoille ainakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K*kkelikuvat oli jo monelle keskustalaiselle liikaa. Lestoille ainakin

ei he kuvilla pelaa vaan suoroilla,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe