Katsoitteko Joonas Nordmanin ohjelman grillikausi.
Siinä irvailtiin muiden osallistujien kustannuksella.
Nasuroin kyllä välillä mutta jotenkin jäi huono jälkimaku ohjelmasta.
Pilkka-ohjelma
17
168
Vastaukset
Piti googlata kuka tämä Joonas, ..semmonen häpeilemätön rostaus mies.
- Anonyymi
En! Minulla ei grilliä.Ei taloa ei kesä-mökkiä.Enkä yksin asuvana viitisi sähkö-grilli partsille ostaa.Sitä saa partsi käytää.Ei hiili,ei kaasu grilliä!Joten miksi katsoisin ohjelman ?
Mulla lähes 40-vuotta vanha sähkö-grilli parvekkeella, oon tarvittaessa käyttäny parvekkeella mitä haittaa siitä on.
- Anonyymi
Ajatteles, jos ohjelmassa olisi irvailtu ja ilveilty persujen kustannuksella.
Olisit varmasti nauraa räkättänyt persettä repien ja kehunut sen olevan maailman paras viihdeohjelma.- Anonyymi
J.N. Ei kiinnosta enkä tykkää häpäisyohjelmista.
Roustaaminen lienee paahtamista, rankempaa on grillaaminen.
En tykkää. Pohjalta idea.
Beng
- Anonyymi
En katsonut. En aio katsoa. En pidä ilkeilystä.
- Anonyymi
Ei ole minun makuuni. Apinoita Usasta.
- Anonyymi
Nordmannille ei sovi moinen, mutta kaikkea on kokeiltava, nyt amerikoista kopioitua. Tosi kurjaa huumoria osittain, ei naurattanut yhtään eikä sen huumorin vastaanottajiakaan näyttänyt kaikki naurattavan. En tykkäisin että vitsailtaisiin leveästä perseestäni. Loukkaavaa, ei sovi mun makuun. Eka osio riitti, muita en katso. Toivottavasti Nordman löytää nopeasti uuden idean, tuossa kelpo huumorimies pilaantuu.
- Anonyymi
Olisikohan mahdollista, että nämä iänikuiset julkkisohjemat niputettaisiin jonnekin suoratoistoon. Tämän roustaamisen lisäksi sinne joutaisivat Vain elämää, Suomi Love, ne kaikki seuranhakuohjelmat mitä niitä onkaan joissa puolialastomat ryyppäävät, tosi-teeveet miltei kaikki, kökköhuumoriohjelmat jne.
- Anonyymi
Miten olisi "Tuikituntemattomien seniorien paratiisihotelli".
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisi "Tuikituntemattomien seniorien paratiisihotelli".
BengEhkä on piankin tuloillaan ;)
Nyt haetaan senioreita Voice off Finlandiin.
- Anonyymi
Suomi biisi oli aika hyvä, ihmiset saavat vapaasti olla mitä mieltä tahansa.
Vaivautua haukkumaan, en kehtoisi. - Anonyymi
Lehekki jäi jyrkin tyrkinnän jäläkee joo.
- Anonyymi
Et tainnut ýmmärtää roustauksen ideaa jos jäi huono jälkimaku.
- Anonyymi
Vähemmistön edustajia oli saatu studioon, vain mustalainen puuttui!😬😬
- Anonyymi
Nehkeri puuttui.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta
hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-124468571422521Sale on loistava presidentti
Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny2181949- 461048
Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?
Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä931035Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi
Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?348976- 113918
- 52711
- 48704
- 36676