mut nyt, musta meinaa näkee sen todella vahvasti jos olen itkenyt 😣😭
Järkyttyisit jos näkisit
37
813
Vastaukset
- Anonyymi
... jos? No oletko itkenyt ja miksi
- Anonyymi
Juu palijon oon alwariinsa pillittäny sukkikset nilkoissa turannut kyyneleitä
- Anonyymi
Tauolla oon. Miks oot itkeny??? Ajatusten jne. asukkihan oot...
- Anonyymi
Olet ihana.
- Anonyymi
En ole itkenyt tänään. Niin sinäkin oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole itkenyt tänään. Niin sinäkin oot.
En minäkään ole itkenyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ihana.
Mä tierän ja uskonkin tuohon, kun vain Sinä sen sanot mulle.
Hyvää yötä ja unta, ihana Sinäkin! 🤗😘
- Anonyymi
Koska hän ei haluakaan mua ja aikoo lähteä pois, haluaa etten sano enää sanaakaan 😢😢
- Anonyymi
Sinä Sinä Sinä Sinä Sinä. Oliko muuta tänään?
- Anonyymi
Miksi sinä noin kovin voimakkaasti reagoit tähän surumaijaprovoon, koetko sen vievän jollain tavalla huomiota pois Sinusta Sinusta sinusta ja sinusta? Muuta syytä ei voi olla noin nuivaan kommenttiin eikä kenenkään itkun pitäisi olla toiselta pois. Mitä tulee siihen, että jok pitää uskottavana noin muuten, niin inhimillistä josko kuitenkaan realistista tahi yksilöä arvostavaa. Minusta ajatus jostain yhdistämisestä tms herättää lähinnä epämukavia tunteita joskaan myötätunto ei sinänsä mene koskaan kai hukkaan. Sinä olet tästä varmasti eri mieltä
- Anonyymi
No sittehän sitä saa niitä säälipisteitä oikeen roppakaupalla.
- Anonyymi
Vastasitko sinä oikein kahteen kertaan tähän samaan provoon? Jos olen oikeilla jäljillä, niin siinä tapauksessa meininki alkaa olla sen verran intensiivistä ja illusionaristista, että on syytä olla huolissaan. Kuin edellinen episodi pyyhkiytyisi pois puff vaan
- Anonyymi
Vastataan niinkuin täällä yleensä.
Jos oot mies: Niin voi toista . Älä itke. Tuu tänne niin halitaan.
Jos oot nainen ; Älä kerjää huomiota . Voi nyyh.- Anonyymi
Ymmärrän tämän parodian ja paradoksin päälle kyllä
- Anonyymi
Juuri tämä. Mitä nää ihmiset on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämä. Mitä nää ihmiset on
Luultavasti yksi ja sama enimmäkseen riehuu kun kuvittelee satuttavansa sillä jotain tiettyä henkilöä joka ei edes kirjoittele aloituksia tms.
- Anonyymi
Itkusta puheen ollen, voin kertoa että itkin 5,5 vuotta (alkaen toukokuusta19XX) melkein päivittäin, ja usein ääneen, sen jälkeen, kun sain tietää, että mies johon olin palavasti rakastunut, meni naimisiin.
Sitten kyyneleet vain loppuivat, mutta tunteet, ne eivät kadonneet minnekään. - Anonyymi
Juu, älä itke Iines.
- Anonyymi
Ja sinuako sitten pitäisi sääliä? Jo kolmas kerta vinoilua samalta tyypiltä joka ei ensinnäkään tiedä kenelle vinoilee ja toisekseen esittää jotain ihan muuta livessä mitä oikeasti on. Miten se nyt menikään, että yksi ihminen on mukava muille, mutta käyttäytyy jotain toista kohtaan kamalalla tavalla. Juu katsoin ja kiva oli ehostus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinuako sitten pitäisi sääliä? Jo kolmas kerta vinoilua samalta tyypiltä joka ei ensinnäkään tiedä kenelle vinoilee ja toisekseen esittää jotain ihan muuta livessä mitä oikeasti on. Miten se nyt menikään, että yksi ihminen on mukava muille, mutta käyttäytyy jotain toista kohtaan kamalalla tavalla. Juu katsoin ja kiva oli ehostus
Mikä ehostus?
- Anonyymi
Mäkin itkin tänään.
Halaus täältä sulle, ja piitkä sellainen jos oisit hän.- Anonyymi
Hyvin vaikea päivä kyllä. Hyvää yötä, josko huomenna olisi paremmin🤗💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin vaikea päivä kyllä. Hyvää yötä, josko huomenna olisi paremmin🤗💕
Yritetään pysyä vahvoina vaikka joku yrittää rikkoa tän kaiken. Ja anteeksi, et se tainnut sinä ollakaan 🥺
- Anonyymi
Älä itke, huomenna on uusi keväinen päivä edessä. Auttaahan se itku toisaalta.
- Anonyymi
Minusta itkemisessä ei ole mitään hävettävää. Eikä itkun jäljet kasvoilla ole rumia. SE tekee meistä inhimillisiä.
- Anonyymi
Niii 🤗❤️
- Anonyymi
Kipua on tässä kyllä, tuli saikkupäivä.
- Anonyymi
Kävisit kirkon etupenkkiin sellaisenaan ja ei tarvitsisi näytellä vapaa-ajattelijaakaan.
- Anonyymi
Ehkä oot nyt onnellinen sait mut itkemään.
-sivusta - Anonyymi
Tuskin kukaan haluaa toisia itkettää. Asiat harvemmin on kovin yksinkertaisia. Ehkä ei tiedosta sinun tuntemuksia häneen oikein. Epäselvyydet synnyttää enemmän vain epävarmuutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592