Järkyttyisit jos näkisit

Anonyymi

mut nyt, musta meinaa näkee sen todella vahvasti jos olen itkenyt 😣😭

37

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ... jos? No oletko itkenyt ja miksi

      • Anonyymi

        Juu palijon oon alwariinsa pillittäny sukkikset nilkoissa turannut kyyneleitä


    • Anonyymi

      Tauolla oon. Miks oot itkeny??? Ajatusten jne. asukkihan oot...

      • Anonyymi

        Olet ihana.


      • Anonyymi

        En ole itkenyt tänään. Niin sinäkin oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole itkenyt tänään. Niin sinäkin oot.

        En minäkään ole itkenyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana.

        Mä tierän ja uskonkin tuohon, kun vain Sinä sen sanot mulle.

        Hyvää yötä ja unta, ihana Sinäkin! 🤗😘


    • Anonyymi

      Koska hän ei haluakaan mua ja aikoo lähteä pois, haluaa etten sano enää sanaakaan 😢😢

    • Anonyymi

      Sinä Sinä Sinä Sinä Sinä. Oliko muuta tänään?

      • Anonyymi

        Miksi sinä noin kovin voimakkaasti reagoit tähän surumaijaprovoon, koetko sen vievän jollain tavalla huomiota pois Sinusta Sinusta sinusta ja sinusta? Muuta syytä ei voi olla noin nuivaan kommenttiin eikä kenenkään itkun pitäisi olla toiselta pois. Mitä tulee siihen, että jok pitää uskottavana noin muuten, niin inhimillistä josko kuitenkaan realistista tahi yksilöä arvostavaa. Minusta ajatus jostain yhdistämisestä tms herättää lähinnä epämukavia tunteita joskaan myötätunto ei sinänsä mene koskaan kai hukkaan. Sinä olet tästä varmasti eri mieltä


    • Anonyymi

      No sittehän sitä saa niitä säälipisteitä oikeen roppakaupalla.

      • Anonyymi

        Vastasitko sinä oikein kahteen kertaan tähän samaan provoon? Jos olen oikeilla jäljillä, niin siinä tapauksessa meininki alkaa olla sen verran intensiivistä ja illusionaristista, että on syytä olla huolissaan. Kuin edellinen episodi pyyhkiytyisi pois puff vaan


    • Anonyymi

      Vastataan niinkuin täällä yleensä.

      Jos oot mies: Niin voi toista . Älä itke. Tuu tänne niin halitaan.

      Jos oot nainen ; Älä kerjää huomiota . Voi nyyh.

      • Anonyymi

        Ymmärrän tämän parodian ja paradoksin päälle kyllä


      • Anonyymi

        Juuri tämä. Mitä nää ihmiset on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä. Mitä nää ihmiset on

        Luultavasti yksi ja sama enimmäkseen riehuu kun kuvittelee satuttavansa sillä jotain tiettyä henkilöä joka ei edes kirjoittele aloituksia tms.


    • Anonyymi

      Itkusta puheen ollen, voin kertoa että itkin 5,5 vuotta (alkaen toukokuusta19XX) melkein päivittäin, ja usein ääneen, sen jälkeen, kun sain tietää, että mies johon olin palavasti rakastunut, meni naimisiin.
      Sitten kyyneleet vain loppuivat, mutta tunteet, ne eivät kadonneet minnekään.

    • Anonyymi

      Juu, älä itke Iines.

      • Anonyymi

        Ja sinuako sitten pitäisi sääliä? Jo kolmas kerta vinoilua samalta tyypiltä joka ei ensinnäkään tiedä kenelle vinoilee ja toisekseen esittää jotain ihan muuta livessä mitä oikeasti on. Miten se nyt menikään, että yksi ihminen on mukava muille, mutta käyttäytyy jotain toista kohtaan kamalalla tavalla. Juu katsoin ja kiva oli ehostus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinuako sitten pitäisi sääliä? Jo kolmas kerta vinoilua samalta tyypiltä joka ei ensinnäkään tiedä kenelle vinoilee ja toisekseen esittää jotain ihan muuta livessä mitä oikeasti on. Miten se nyt menikään, että yksi ihminen on mukava muille, mutta käyttäytyy jotain toista kohtaan kamalalla tavalla. Juu katsoin ja kiva oli ehostus

        Mikä ehostus?


    • Anonyymi

      Mäkin itkin tänään.

      Halaus täältä sulle, ja piitkä sellainen jos oisit hän.

      • Anonyymi

        Hyvin vaikea päivä kyllä. Hyvää yötä, josko huomenna olisi paremmin🤗💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin vaikea päivä kyllä. Hyvää yötä, josko huomenna olisi paremmin🤗💕

        Yritetään pysyä vahvoina vaikka joku yrittää rikkoa tän kaiken. Ja anteeksi, et se tainnut sinä ollakaan 🥺


    • Anonyymi

      Älä itke, huomenna on uusi keväinen päivä edessä. Auttaahan se itku toisaalta.

    • Anonyymi

      Minusta itkemisessä ei ole mitään hävettävää. Eikä itkun jäljet kasvoilla ole rumia. SE tekee meistä inhimillisiä.

      • Anonyymi

        Niii 🤗❤️


    • Anonyymi

      Kipua on tässä kyllä, tuli saikkupäivä.

    • Anonyymi

      Kävisit kirkon etupenkkiin sellaisenaan ja ei tarvitsisi näytellä vapaa-ajattelijaakaan.

    • Anonyymi

      Ehkä oot nyt onnellinen sait mut itkemään.
      -sivusta

    • Anonyymi

      Tuskin kukaan haluaa toisia itkettää. Asiat harvemmin on kovin yksinkertaisia. Ehkä ei tiedosta sinun tuntemuksia häneen oikein. Epäselvyydet synnyttää enemmän vain epävarmuutta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe