Järkyttyisit jos näkisit

Anonyymi

mut nyt, musta meinaa näkee sen todella vahvasti jos olen itkenyt 😣😭

37

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ... jos? No oletko itkenyt ja miksi

      • Anonyymi

        Juu palijon oon alwariinsa pillittäny sukkikset nilkoissa turannut kyyneleitä


    • Anonyymi

      Tauolla oon. Miks oot itkeny??? Ajatusten jne. asukkihan oot...

      • Anonyymi

        Olet ihana.


      • Anonyymi

        En ole itkenyt tänään. Niin sinäkin oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole itkenyt tänään. Niin sinäkin oot.

        En minäkään ole itkenyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihana.

        Mä tierän ja uskonkin tuohon, kun vain Sinä sen sanot mulle.

        Hyvää yötä ja unta, ihana Sinäkin! 🤗😘


    • Anonyymi

      Koska hän ei haluakaan mua ja aikoo lähteä pois, haluaa etten sano enää sanaakaan 😢😢

    • Anonyymi

      Sinä Sinä Sinä Sinä Sinä. Oliko muuta tänään?

      • Anonyymi

        Miksi sinä noin kovin voimakkaasti reagoit tähän surumaijaprovoon, koetko sen vievän jollain tavalla huomiota pois Sinusta Sinusta sinusta ja sinusta? Muuta syytä ei voi olla noin nuivaan kommenttiin eikä kenenkään itkun pitäisi olla toiselta pois. Mitä tulee siihen, että jok pitää uskottavana noin muuten, niin inhimillistä josko kuitenkaan realistista tahi yksilöä arvostavaa. Minusta ajatus jostain yhdistämisestä tms herättää lähinnä epämukavia tunteita joskaan myötätunto ei sinänsä mene koskaan kai hukkaan. Sinä olet tästä varmasti eri mieltä


    • Anonyymi

      No sittehän sitä saa niitä säälipisteitä oikeen roppakaupalla.

      • Anonyymi

        Vastasitko sinä oikein kahteen kertaan tähän samaan provoon? Jos olen oikeilla jäljillä, niin siinä tapauksessa meininki alkaa olla sen verran intensiivistä ja illusionaristista, että on syytä olla huolissaan. Kuin edellinen episodi pyyhkiytyisi pois puff vaan


    • Anonyymi

      Vastataan niinkuin täällä yleensä.

      Jos oot mies: Niin voi toista . Älä itke. Tuu tänne niin halitaan.

      Jos oot nainen ; Älä kerjää huomiota . Voi nyyh.

      • Anonyymi

        Ymmärrän tämän parodian ja paradoksin päälle kyllä


      • Anonyymi

        Juuri tämä. Mitä nää ihmiset on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä. Mitä nää ihmiset on

        Luultavasti yksi ja sama enimmäkseen riehuu kun kuvittelee satuttavansa sillä jotain tiettyä henkilöä joka ei edes kirjoittele aloituksia tms.


    • Anonyymi

      Itkusta puheen ollen, voin kertoa että itkin 5,5 vuotta (alkaen toukokuusta19XX) melkein päivittäin, ja usein ääneen, sen jälkeen, kun sain tietää, että mies johon olin palavasti rakastunut, meni naimisiin.
      Sitten kyyneleet vain loppuivat, mutta tunteet, ne eivät kadonneet minnekään.

    • Anonyymi

      Juu, älä itke Iines.

      • Anonyymi

        Ja sinuako sitten pitäisi sääliä? Jo kolmas kerta vinoilua samalta tyypiltä joka ei ensinnäkään tiedä kenelle vinoilee ja toisekseen esittää jotain ihan muuta livessä mitä oikeasti on. Miten se nyt menikään, että yksi ihminen on mukava muille, mutta käyttäytyy jotain toista kohtaan kamalalla tavalla. Juu katsoin ja kiva oli ehostus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinuako sitten pitäisi sääliä? Jo kolmas kerta vinoilua samalta tyypiltä joka ei ensinnäkään tiedä kenelle vinoilee ja toisekseen esittää jotain ihan muuta livessä mitä oikeasti on. Miten se nyt menikään, että yksi ihminen on mukava muille, mutta käyttäytyy jotain toista kohtaan kamalalla tavalla. Juu katsoin ja kiva oli ehostus

        Mikä ehostus?


    • Anonyymi

      Mäkin itkin tänään.

      Halaus täältä sulle, ja piitkä sellainen jos oisit hän.

      • Anonyymi

        Hyvin vaikea päivä kyllä. Hyvää yötä, josko huomenna olisi paremmin🤗💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin vaikea päivä kyllä. Hyvää yötä, josko huomenna olisi paremmin🤗💕

        Yritetään pysyä vahvoina vaikka joku yrittää rikkoa tän kaiken. Ja anteeksi, et se tainnut sinä ollakaan 🥺


    • Anonyymi

      Älä itke, huomenna on uusi keväinen päivä edessä. Auttaahan se itku toisaalta.

    • Anonyymi

      Minusta itkemisessä ei ole mitään hävettävää. Eikä itkun jäljet kasvoilla ole rumia. SE tekee meistä inhimillisiä.

      • Anonyymi

        Niii 🤗❤️


    • Anonyymi

      Kipua on tässä kyllä, tuli saikkupäivä.

    • Anonyymi

      Kävisit kirkon etupenkkiin sellaisenaan ja ei tarvitsisi näytellä vapaa-ajattelijaakaan.

    • Anonyymi

      Ehkä oot nyt onnellinen sait mut itkemään.
      -sivusta

    • Anonyymi

      Tuskin kukaan haluaa toisia itkettää. Asiat harvemmin on kovin yksinkertaisia. Ehkä ei tiedosta sinun tuntemuksia häneen oikein. Epäselvyydet synnyttää enemmän vain epävarmuutta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe