Missähän vika kun Kächer (tai jotain sinnepäin) painepesuri lorottaa vedet pois pesuainesäiliön kautta?
Painepesuri vuotaa
5
3141
Vastaukset
- minä vain
On tainnut saada pakkasta. Vesi on jäätyessään etsinyt uuden reitin ulos. Jos on alle 200€ kone , heitä pois ja osta uusi.
- esg
Kaikki kärkkerit vuotaa,ihan surkeita pilipali rakkineita.
Mulla itellä kärcer ja ruutaa joka saumasta ja tietty pistooli läpi.(Eikä ole jäätynyt).No painetta ne romut ei ota juuri koskaan ennenkuin olet kääntänyt sieltä suuttimen päästä ja houkutellut.Kun alkaa pöhiseen niin sitte ei lopeta kun haluaa...
Työkaverilla kärcer ja samat viat.Appiukko hermostu omaansa ja osti ihan oikean pesurin ja toimii kuin unelma.Halvalla ei saa ku sekundaa,taaskaan...- ap vastaaa
Olikohan se nyt takaiskuventtiili jossa oli roska
- ratkesi
ap vastaaa kirjoitti:
Olikohan se nyt takaiskuventtiili jossa oli roska
se on kärcer...
- arrttu
Kuuluu merkkiin. Niissä on mystisiä vikoja ja paljon. Koeta päästä eroon ja ostaa joku muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4149156Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893760- 212228
- 871393
- 1141148
- 271145
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss801116- 751110
- 551063