Rölli, jos Tappara voittaa SM-Kultaa

Anonyymi

Niin mä lupaan ja vannon et oon sulle kiva kuukauden ajan siitä päivästä eteenpäin. Lupaan myös purra hampaita yhteen ja yrittää kestää vastaan sanomatta sen sun pirttihirmu eimia hempukkas jäkätystä.

Jos Tappara ei voita lupaan olla kummallekin teistä vttumaisin ikinä kuukauden ajan!

16

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee töihin, niin ei jää aikaa ja jaksamista näille joninjoutaville jutuille.

• Anonyymi

En mä viitsi kun just 30 minsaa sitten tulin töistä!

Ei mulle siellä makuupussis yöpymisestä kuitenkaan palkkaa makseta.

Aamulla sitten takas niin tuntipalkkakin juoksee taas.

Tieks muuten et perjantaina on palkkapäivä! 😍

• Anonyymi

Muuten! Sano hempukalles terkut: banit ei auta mobiiliverkossa.

Eli turhaan bannaa mua vaikka itse se ongelman ydin on täällä! Laajakaistaan banit toimii. Ei mobiilissa

Et lälllällää eimia vittuilen sulle niiiin saatanasti jos Tappara häviää eikä
        Banit auta mitään!

• Se oli siinä. Tappara.

• Anonyymi

Tappara on parempi kuin ilves. Näillä seuduilla porukka jakaantuu ja mä kannatan Tapparaa

• Anonyymi kirjoitti:

Tappara on parempi kuin ilves. Näillä seuduilla porukka jakaantuu ja mä kannatan Tapparaa

Mää tiiän, suku on Tampesterin ympäriltä.

Naperovuosina kun tuli ulkojäillä isojen poikien kanssa "pelailtua", niin se oli kasikytlukua ja Tappara oli sillon terästä, eiköhän se sieltä ole veriin mennyt, ennemmin kuin sukulinjoista.

Mut Tappara se on 😁

• Anonyymi

Toivottavasti TPS voittaa

• Anonyymi

Toivotko et vittuilisin kuukauden putkeen röllille ja sen hemppukka pirttihirmu eimialle ihan sata lasissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotko et vittuilisin kuukauden putkeen röllille ja sen hemppukka pirttihirmu eimialle ihan sata lasissa?

En mä sitä toivo, mutta TPS sais silti voittaa.

• Anonyymi

Mulle on ihan sama kuka sen voittaa kun en seuraa liigakiekkoa ollenkaan. Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Röltsitär jos TPS voittaa oon yhä rölli.

• Anonyymi

😂 mitä oot jos se häviää?

• Anonyymi

Tappuri ja töpselit finaaalissa, ei kinos.

• Anonyymi

Koko Lüga ei ole kinostanut yhtään yli kahdeksaan vuoteen.

• Anonyymi

Gullikseen ei voita.

• Anonyymi

Syrän sykkii Tepsille ❤, jääkiekko on maailman vaikein joukkuelaji. Kanadassa ja Suomessa suosituin🏒

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Täti-ihminen Sofia ja nuori kanadalainen lätkänpelaaja

Sofialla on kiikarissa Logan Thompson 25v, Las Vegasissa pelaava kanadalaispelaaja. Tätä se kai tarkoitti, kun sanoi Seiskalle, ettei tiedä kuinka pit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      4564
    2. Some pillastui: Farmin voitto pedattiin Teemulle?!? "Törkee temppu" "Taina oli ihan vailla mahiksia"

Ohhoh, Farmi-kaksintaistelu ja finaali on saanut tunteet kuumiksi - ja ehkä syystäkin Suomi24 Keskustelu -palstalla... Olisiko Tainalla ollut mahdolli
      Suomalaiset julkkikset
      37
      4116
    3. Suomessa todettu ilmeisesti eka apinarokkotapaus

Euroopassa matkailleella miehellä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008841676.html
      Maailman menoa
      140
      2215
    4. Voiko Martinaa muuta kuin nauraa

Baha oli "tiedän, että ollaan loppuelämä yhdessä."😂 Pikkarainen oli " tässä on nyt se oikea ihminen, en luovu susta koskaan."😂 Lippispojasta sanoo "
      Kotimaiset julkkisjuorut
      376
      2028
    5. Mitäs ajattelisit

Jos saisit häneltä tänään pienessä sievässä lähetetyn viestin puhelimeen "haluan nähdä" tai "ikävä"?
      Ikävä
      111
      1372
    6. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1132
    7. Onko kaivatullasi jokin taito

millä saada sinut polvilleeen?
      Ikävä
      40
      988
    8. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      258
      984
    9. Voitko kertoa rakas

mikä sen muutoksen sinussa aiheutti?
      Ikävä
      95
      870
    Aihe