Rölli, jos Tappara voittaa SM-Kultaa

Anonyymi

Niin mä lupaan ja vannon et oon sulle kiva kuukauden ajan siitä päivästä eteenpäin. Lupaan myös purra hampaita yhteen ja yrittää kestää vastaan sanomatta sen sun pirttihirmu eimia hempukkas jäkätystä.

Jos Tappara ei voita lupaan olla kummallekin teistä vttumaisin ikinä kuukauden ajan!

16

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee töihin, niin ei jää aikaa ja jaksamista näille joninjoutaville jutuille.

• Anonyymi

En mä viitsi kun just 30 minsaa sitten tulin töistä!

Ei mulle siellä makuupussis yöpymisestä kuitenkaan palkkaa makseta.

Aamulla sitten takas niin tuntipalkkakin juoksee taas.

Tieks muuten et perjantaina on palkkapäivä! 😍

• Anonyymi

Muuten! Sano hempukalles terkut: banit ei auta mobiiliverkossa.

Eli turhaan bannaa mua vaikka itse se ongelman ydin on täällä! Laajakaistaan banit toimii. Ei mobiilissa

Et lälllällää eimia vittuilen sulle niiiin saatanasti jos Tappara häviää eikä
        Banit auta mitään!

• Se oli siinä. Tappara.

• Anonyymi

Tappara on parempi kuin ilves. Näillä seuduilla porukka jakaantuu ja mä kannatan Tapparaa

• Anonyymi kirjoitti:

Tappara on parempi kuin ilves. Näillä seuduilla porukka jakaantuu ja mä kannatan Tapparaa

Mää tiiän, suku on Tampesterin ympäriltä.

Naperovuosina kun tuli ulkojäillä isojen poikien kanssa "pelailtua", niin se oli kasikytlukua ja Tappara oli sillon terästä, eiköhän se sieltä ole veriin mennyt, ennemmin kuin sukulinjoista.

Mut Tappara se on 😁

• Anonyymi

Toivottavasti TPS voittaa

• Anonyymi

Toivotko et vittuilisin kuukauden putkeen röllille ja sen hemppukka pirttihirmu eimialle ihan sata lasissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotko et vittuilisin kuukauden putkeen röllille ja sen hemppukka pirttihirmu eimialle ihan sata lasissa?

En mä sitä toivo, mutta TPS sais silti voittaa.

• Anonyymi

Mulle on ihan sama kuka sen voittaa kun en seuraa liigakiekkoa ollenkaan. Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Röltsitär jos TPS voittaa oon yhä rölli.

• Anonyymi

😂 mitä oot jos se häviää?

• Anonyymi

Tappuri ja töpselit finaaalissa, ei kinos.

• Anonyymi

Koko Lüga ei ole kinostanut yhtään yli kahdeksaan vuoteen.

• Anonyymi

Gullikseen ei voita.

• Anonyymi

Syrän sykkii Tepsille ❤, jääkiekko on maailman vaikein joukkuelaji. Kanadassa ja Suomessa suosituin🏒

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      264
      9912
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      194
      5654
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      163
      5222
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      74
      4875
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2449
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2279
    7. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      0
      2150
    8. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      353
      2005
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1685
    10. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90