Rölli, jos Tappara voittaa SM-Kultaa

Anonyymi

Niin mä lupaan ja vannon et oon sulle kiva kuukauden ajan siitä päivästä eteenpäin. Lupaan myös purra hampaita yhteen ja yrittää kestää vastaan sanomatta sen sun pirttihirmu eimia hempukkas jäkätystä.

Jos Tappara ei voita lupaan olla kummallekin teistä vttumaisin ikinä kuukauden ajan!

16

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee töihin, niin ei jää aikaa ja jaksamista näille joninjoutaville jutuille.

• Anonyymi

En mä viitsi kun just 30 minsaa sitten tulin töistä!

Ei mulle siellä makuupussis yöpymisestä kuitenkaan palkkaa makseta.

Aamulla sitten takas niin tuntipalkkakin juoksee taas.

Tieks muuten et perjantaina on palkkapäivä! 😍

• Anonyymi

Muuten! Sano hempukalles terkut: banit ei auta mobiiliverkossa.

Eli turhaan bannaa mua vaikka itse se ongelman ydin on täällä! Laajakaistaan banit toimii. Ei mobiilissa

Et lälllällää eimia vittuilen sulle niiiin saatanasti jos Tappara häviää eikä
        Banit auta mitään!

• Se oli siinä. Tappara.

• Anonyymi

Tappara on parempi kuin ilves. Näillä seuduilla porukka jakaantuu ja mä kannatan Tapparaa

• Anonyymi kirjoitti:

Tappara on parempi kuin ilves. Näillä seuduilla porukka jakaantuu ja mä kannatan Tapparaa

Mää tiiän, suku on Tampesterin ympäriltä.

Naperovuosina kun tuli ulkojäillä isojen poikien kanssa "pelailtua", niin se oli kasikytlukua ja Tappara oli sillon terästä, eiköhän se sieltä ole veriin mennyt, ennemmin kuin sukulinjoista.

Mut Tappara se on 😁

• Anonyymi

Toivottavasti TPS voittaa

• Anonyymi

Toivotko et vittuilisin kuukauden putkeen röllille ja sen hemppukka pirttihirmu eimialle ihan sata lasissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotko et vittuilisin kuukauden putkeen röllille ja sen hemppukka pirttihirmu eimialle ihan sata lasissa?

En mä sitä toivo, mutta TPS sais silti voittaa.

• Anonyymi

Mulle on ihan sama kuka sen voittaa kun en seuraa liigakiekkoa ollenkaan. Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Röltsitär jos TPS voittaa oon yhä rölli.

• Anonyymi

😂 mitä oot jos se häviää?

• Anonyymi

Tappuri ja töpselit finaaalissa, ei kinos.

• Anonyymi

Koko Lüga ei ole kinostanut yhtään yli kahdeksaan vuoteen.

• Anonyymi

Gullikseen ei voita.

• Anonyymi

Syrän sykkii Tepsille ❤, jääkiekko on maailman vaikein joukkuelaji. Kanadassa ja Suomessa suosituin🏒

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita

sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi
      Maailman menoa
      179
      5645
    2. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      103
      5584
    3. Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä

Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi
      Maailman menoa
      180
      4566
    4. Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään

voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa
      Maailman menoa
      51
      4023
    5. Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään

mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät
      Maailman menoa
      61
      3900
    6. Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin

ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali
      Maailman menoa
      31
      3556
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      127
      1284
    8. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      17
      1106
    9. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      17
      958
    10. Jotenkin tämä

tilanne taas eskaloitui ja saat mut roikkumaan täällä palstalla. Turhaan. Ei nämä tekstit sua koskaan tavoita. 😭
      Ikävä
      33
      950
    Aihe