Rölli, jos Tappara voittaa SM-Kultaa

Anonyymi

Niin mä lupaan ja vannon et oon sulle kiva kuukauden ajan siitä päivästä eteenpäin. Lupaan myös purra hampaita yhteen ja yrittää kestää vastaan sanomatta sen sun pirttihirmu eimia hempukkas jäkätystä.

Jos Tappara ei voita lupaan olla kummallekin teistä vttumaisin ikinä kuukauden ajan!

16

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee töihin, niin ei jää aikaa ja jaksamista näille joninjoutaville jutuille.

• Anonyymi

En mä viitsi kun just 30 minsaa sitten tulin töistä!

Ei mulle siellä makuupussis yöpymisestä kuitenkaan palkkaa makseta.

Aamulla sitten takas niin tuntipalkkakin juoksee taas.

Tieks muuten et perjantaina on palkkapäivä! 😍

• Anonyymi

Muuten! Sano hempukalles terkut: banit ei auta mobiiliverkossa.

Eli turhaan bannaa mua vaikka itse se ongelman ydin on täällä! Laajakaistaan banit toimii. Ei mobiilissa

Et lälllällää eimia vittuilen sulle niiiin saatanasti jos Tappara häviää eikä
        Banit auta mitään!

• Se oli siinä. Tappara.

• Anonyymi

Tappara on parempi kuin ilves. Näillä seuduilla porukka jakaantuu ja mä kannatan Tapparaa

• Anonyymi kirjoitti:

Tappara on parempi kuin ilves. Näillä seuduilla porukka jakaantuu ja mä kannatan Tapparaa

Mää tiiän, suku on Tampesterin ympäriltä.

Naperovuosina kun tuli ulkojäillä isojen poikien kanssa "pelailtua", niin se oli kasikytlukua ja Tappara oli sillon terästä, eiköhän se sieltä ole veriin mennyt, ennemmin kuin sukulinjoista.

Mut Tappara se on 😁

• Anonyymi

Toivottavasti TPS voittaa

• Anonyymi

Toivotko et vittuilisin kuukauden putkeen röllille ja sen hemppukka pirttihirmu eimialle ihan sata lasissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotko et vittuilisin kuukauden putkeen röllille ja sen hemppukka pirttihirmu eimialle ihan sata lasissa?

En mä sitä toivo, mutta TPS sais silti voittaa.

• Anonyymi

Mulle on ihan sama kuka sen voittaa kun en seuraa liigakiekkoa ollenkaan. Ei kiinnosta.

• Anonyymi

Röltsitär jos TPS voittaa oon yhä rölli.

• Anonyymi

😂 mitä oot jos se häviää?

• Anonyymi

Tappuri ja töpselit finaaalissa, ei kinos.

• Anonyymi

Koko Lüga ei ole kinostanut yhtään yli kahdeksaan vuoteen.

• Anonyymi

Gullikseen ei voita.

• Anonyymi

Syrän sykkii Tepsille ❤, jääkiekko on maailman vaikein joukkuelaji. Kanadassa ja Suomessa suosituin🏒

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5370
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4816
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4355
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      3926
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3790
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3687
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3318
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      84
      3073
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      61
      2920
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2656
    Aihe