Korona ja influenssatapaukset lisääntyneet käyttäkää maskia

Anonyymi

Influenssatapaukset ovat lisääntyneet epidemiaksi ainakin Pirkanmaalla. Kun tiettyä tautia vastaan taistellaan , (esim. korona) immunisuoja keskittyy tämän torjuntaan ja vahvistunut suoja saattaa jopa lisätä muiden hengitystieinfektioiden tartuntariskiä. Ainakin jos samaan aikaan luovutaan maskien käytöstä. A-influenssa ei ole vaaraton sekään, tai aina ei edes koronaa lievempi tauti. Aasialaiseen kuoli nuoria terveitä työikäisiä ihmisiä ja Honkongilaiseen sairastui vakavasti myös lapsia. Kuolleisuutta lisäsi vakavat jälkitaudit kuten keuhkokuume ja aivokuume. Koskahan kehitetään kestomaski kaikkia tilanteita varten. Jotta käyttäminen olisi miellyttävämpää, saisi olla läpinäkyvä, ulkopuoli pestävä sisäpuoli vaihdettavissa esim. Kasvot näkyisivat kokonaan ja naisilla huulipunan värikin. Ihmiset olisivat tunnistettavissa tarvittaessa.

9

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritä nyt ensin sisäistää yksinkertaisin asia...paperimaskit ei ole koskaan suojellut viruspartikkeleilta eikä tule koskaan suojaamaan.täytyy olla kunnon kaasunaamarit kunnollisilla hiukkassuodattimilla.käytä järkeä!!

      • Anonyymi

        Hömö olet kyllä itse lievästi sanottuna. Koko maailma on nyt kaksi vuotta käyttänyt maskia. suojataksen itseään ja muita. Kiinalaiset etunenässä ja maskia on käyttäneet lääkärit ammatissaan aina kun epäilevät itse saavansa tartunnan tai tartuttavan itse mikrobeja heikkokuntoisiin leikkauspotilaisiin. Jos käytät maskia ja naurat ja laulat ja huudat suoraan toisen kasvoille, on ilmeistä että tartutat, jos sinulla jotakin annettavaa on. Jos kaksi ihmistä käyttää maksia ja käyttäytyy hillitysti ja puhuu käyttäen tiettyä etäisyyttä tai sivuttain, on todennäköistä että maski suojaa, vaikka jompi kumpi sairastaisikin tarttuvaa hengitystieinfektiota. NÄIN SE MENEE. Sivistynyt hygieninen ihminen pitää huolen itsestään ja muista. Ahtaasti sullotussa tilassa ja ihmisten riehuessa maski ei pysty hoitamaan tehtäviään. Onhan se selviö, että mekaaninen este on mekaaninen este ja hidastaa ja vähentää pärskeiden leviämistä suoraan toiseen henkilöön. Itse käytän maksia ja pysyn riittävän kaukana jos pystyn maskittomista hihuleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hömö olet kyllä itse lievästi sanottuna. Koko maailma on nyt kaksi vuotta käyttänyt maskia. suojataksen itseään ja muita. Kiinalaiset etunenässä ja maskia on käyttäneet lääkärit ammatissaan aina kun epäilevät itse saavansa tartunnan tai tartuttavan itse mikrobeja heikkokuntoisiin leikkauspotilaisiin. Jos käytät maskia ja naurat ja laulat ja huudat suoraan toisen kasvoille, on ilmeistä että tartutat, jos sinulla jotakin annettavaa on. Jos kaksi ihmistä käyttää maksia ja käyttäytyy hillitysti ja puhuu käyttäen tiettyä etäisyyttä tai sivuttain, on todennäköistä että maski suojaa, vaikka jompi kumpi sairastaisikin tarttuvaa hengitystieinfektiota. NÄIN SE MENEE. Sivistynyt hygieninen ihminen pitää huolen itsestään ja muista. Ahtaasti sullotussa tilassa ja ihmisten riehuessa maski ei pysty hoitamaan tehtäviään. Onhan se selviö, että mekaaninen este on mekaaninen este ja hidastaa ja vähentää pärskeiden leviämistä suoraan toiseen henkilöön. Itse käytän maksia ja pysyn riittävän kaukana jos pystyn maskittomista hihuleista.

        Onhan se selviö että viruksia nuo rätit ja kuonokopat eivät estä. Valheellinen turvallisuuden tunne. Muutama tampio noihin vielä uskoo ja häpäisee itsensä ja perheensä, jos sattuu olemaan mukana julkisilla paikoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se selviö että viruksia nuo rätit ja kuonokopat eivät estä. Valheellinen turvallisuuden tunne. Muutama tampio noihin vielä uskoo ja häpäisee itsensä ja perheensä, jos sattuu olemaan mukana julkisilla paikoilla.

        Mua ainakin ällöttää kun joku ilman rättiä räkäänsä räiskyttää puhuessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hömö olet kyllä itse lievästi sanottuna. Koko maailma on nyt kaksi vuotta käyttänyt maskia. suojataksen itseään ja muita. Kiinalaiset etunenässä ja maskia on käyttäneet lääkärit ammatissaan aina kun epäilevät itse saavansa tartunnan tai tartuttavan itse mikrobeja heikkokuntoisiin leikkauspotilaisiin. Jos käytät maskia ja naurat ja laulat ja huudat suoraan toisen kasvoille, on ilmeistä että tartutat, jos sinulla jotakin annettavaa on. Jos kaksi ihmistä käyttää maksia ja käyttäytyy hillitysti ja puhuu käyttäen tiettyä etäisyyttä tai sivuttain, on todennäköistä että maski suojaa, vaikka jompi kumpi sairastaisikin tarttuvaa hengitystieinfektiota. NÄIN SE MENEE. Sivistynyt hygieninen ihminen pitää huolen itsestään ja muista. Ahtaasti sullotussa tilassa ja ihmisten riehuessa maski ei pysty hoitamaan tehtäviään. Onhan se selviö, että mekaaninen este on mekaaninen este ja hidastaa ja vähentää pärskeiden leviämistä suoraan toiseen henkilöön. Itse käytän maksia ja pysyn riittävän kaukana jos pystyn maskittomista hihuleista.

        Lykkää sinä riisipuikot per....se..n. maskeinesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ainakin ällöttää kun joku ilman rättiä räkäänsä räiskyttää puhuessaan.

        Tuollaisia on lähinnä kehitysvammaisten hoitokodeissa ja peräkylien sisäsiittoisissa perheissä. Myös monet eläkeläiset demarien ja kepun äänestäjät käyttäytyvät noin puhuessaan. Normaaleista ihmisistä ei ole vaaraa, eikä heidän tarvitse rättiä vetää naamallensa.


    • Anonyymi

      Nyt kyllä taitaa olla niin, että taudit tarttuvat rokotettujen kesken. Ei ole enää omaa puolustuskykyä tauteihin ja senhän THL tietää. Sen vuoksi suositellaan koko ajan lisää piikkejä. Kun nniitä on tarpeeksi otettu, ei kroppajossainvaiheessa enää kestä. Maskeista on jotodettu se kuinka keuhkoista on löytynyt mikromuovia. Mitäs tähän voi muuta sanoa kuin että ei mennyt niin kuin Strömmössä!

    • Anonyymi

      Enoo pitänyt maskia ku ehkä kolme tuntia koko koronashown aikana, piikkejä en oo ottanut olkaan enkä ennään enkä kertaakaan koronaa sairastanut. Maskioölyä ja omaa uloshengitystä en viitsi hengitellä

    • Anonyymi

      Maskien mikromuovi minuakin huolettaa. Se on pahempi kuin Korona, johon kuolevat lähinnä hyvin vanhat vanhukset. Nuoret eivät siihen tietääkseni kuole.
      Mutta mikromuovin haitoille altistuu jokainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe