Koukirjaesimerkki siitä miten Jumalan asettama peite ilmenee vellun silmillä!

Poimin tämän vastauksesta, joka oli nimimerkki pinnasängylle osoitettu.

"""""""""""""""Älä viitsi kehua itseäsi. Säälin niitä, jotka olet huijannut kastettaviksi. Jos kasteessa saa synnit anteeksi, niin kuinka saa anteeksi kasteen jälkeen tehyt synnit? Älä kuitenkaan väitä, että ihminen voi elää kasteen jälkeen ilman syntiä"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Vellu ei kirouksen takia ymmärrä että synnin (kuoleman) vallan voittaminen tapahtui Jeesuksen kuollessa ristillä ja Kun Jumala herätti hänet kuolleista, yksi kerta, yksi iankaikkinen uhri.

Tuosta Jeesuksen voitosta pääset osalliseksi uskomalla Jeesukseen ja ottamalla kasteen, upotuskasteen.

2Kor. 4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi tämä on painettu näin alas?

      • Anonyymi

        Alemmaksi ei voi enää vajota, paitsi liittymällä jehovien kevyeen kenttäkärryosastoon!


    • Anonyymi

      Kaatumalla alas pääsee.

    • Anonyymi

      Rakas demonipesä. Voisitko jo ystävällisesti lopettaa tuon järjettömän riukumisen. Tossa ei ole mitään järkeäkään enää. Kuinka kauan meinaat jatkaa sielunvihollisen riveissä?
      Kammottavaa seurata, kuinka joku voi vajota noin syvälle synnin pimeyteen! Todella surullista!

      • Tiedätkö että tuolla halventavalala nimittelyllä osoitat vain oman k-päisyytesi ja koko vl-liikkeen mädännäisyyden? Se vaikutus minkä vainollasi minua kohtaan teet, tuo täysin päinvastaisen vaikutuksen, kuin sinä ja vl-liike toivovat.

        Tuntuu surastaan unennäöltä, että vl-liike pitää alkuperäistä kristinuskoa demonisena, Raamatun sanomaa demonisena!!!!

        Teissä on paholainen!


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tiedätkö että tuolla halventavalala nimittelyllä osoitat vain oman k-päisyytesi ja koko vl-liikkeen mädännäisyyden? Se vaikutus minkä vainollasi minua kohtaan teet, tuo täysin päinvastaisen vaikutuksen, kuin sinä ja vl-liike toivovat.

        Tuntuu surastaan unennäöltä, että vl-liike pitää alkuperäistä kristinuskoa demonisena, Raamatun sanomaa demonisena!!!!

        Teissä on paholainen!

        On helppoa on olla Jeesuksen opetuslapsi. Uskot häneen ja hänen sanaansa. Pyhä Henki ohjaa ja opettaa ja rukouksessa voit pyytää Jeesuksen nimessä Isältä synnit anteeksi.
        " Anna meille meidän syntimme anteeksi" Ei opetuslapsen tarvitse kuulua kirkkoon eikä lahkoihin. Olen vapaa Kristuksessa ja totuudessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On helppoa on olla Jeesuksen opetuslapsi. Uskot häneen ja hänen sanaansa. Pyhä Henki ohjaa ja opettaa ja rukouksessa voit pyytää Jeesuksen nimessä Isältä synnit anteeksi.
        " Anna meille meidän syntimme anteeksi" Ei opetuslapsen tarvitse kuulua kirkkoon eikä lahkoihin. Olen vapaa Kristuksessa ja totuudessa.

        Juuri noin, Todellisen Kristityn tuntee helposti!

        1Joh. 2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Jer. 31:34 Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: 'Tuntekaa Herra.' Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suurimpaan, sanoo Herra; sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä.
        Joh. 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
        Joh. 16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
        1Tess. 4:9 Veljellisestä rakkaudesta ei ole tarvis teille kirjoittaa; sillä itse te olette Jumalalta oppineet rakastamaan toisianne;


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Tiedätkö että tuolla halventavalala nimittelyllä osoitat vain oman k-päisyytesi ja koko vl-liikkeen mädännäisyyden? Se vaikutus minkä vainollasi minua kohtaan teet, tuo täysin päinvastaisen vaikutuksen, kuin sinä ja vl-liike toivovat.

        Tuntuu surastaan unennäöltä, että vl-liike pitää alkuperäistä kristinuskoa demonisena, Raamatun sanomaa demonisena!!!!

        Teissä on paholainen!

        Sinä osoitat taas demonisella käyttäytymisellä vapaiden suuntien vahvan mädäntyneisyyden. Etkö huomaa malkaa omassa silmässäsi?
        Me emme todellakaan pidä kristinuskoa demonisena, vaan teidän vapaiden suuntien öyhöttäjien harhauskoa monine ihmeellisyyksineen. Esimerkkinä mainittakoon vaikkapa ns. ”kielillä” puhuminen. Sellaista solkkumuussia, että huhhuh!!!! Usko Eevertti Luttinenkin jää kakkoseksi. Vapaissa suunnissa vaikuttaa sielun vihollisen harhahenget. Näin se vain on.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Juuri noin, Todellisen Kristityn tuntee helposti!

        1Joh. 2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Jer. 31:34 Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: 'Tuntekaa Herra.' Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suurimpaan, sanoo Herra; sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä.
        Joh. 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
        Joh. 16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
        1Tess. 4:9 Veljellisestä rakkaudesta ei ole tarvis teille kirjoittaa; sillä itse te olette Jumalalta oppineet rakastamaan toisianne;

        Sinussa en näe muuta kuin paholaisen demonipesineen.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Juuri noin, Todellisen Kristityn tuntee helposti!

        1Joh. 2:27 Mutta te - teissä pysyy se voitelu, jonka olette häneltä saaneet, ja te ette ole kenenkään opetuksen tarpeessa; vaan niinkuin hänen voitelunsa opettaa teitä kaikessa, niin se opetus on myös totta eikä ole valhetta; ja niinkuin se on opettanut teitä, niin pysykää hänessä.

        Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
        Jer. 31:34 Silloin ei enää toinen opeta toistansa eikä veli veljeänsä sanoen: 'Tuntekaa Herra.' Sillä he kaikki tuntevat minut, pienimmästä suurimpaan, sanoo Herra; sillä minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejänsä.
        Joh. 14:26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
        Joh. 16:13 Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.
        1Tess. 4:9 Veljellisestä rakkaudesta ei ole tarvis teille kirjoittaa; sillä itse te olette Jumalalta oppineet rakastamaan toisianne;

        Kiitos Pastori. Kun vielä luette mitä Jeesus sanoi niille juutalaisille jotka uskoivat häneen niin tiedätte mistä puhuin. Joh. 8. 30-32.
        Siunausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä osoitat taas demonisella käyttäytymisellä vapaiden suuntien vahvan mädäntyneisyyden. Etkö huomaa malkaa omassa silmässäsi?
        Me emme todellakaan pidä kristinuskoa demonisena, vaan teidän vapaiden suuntien öyhöttäjien harhauskoa monine ihmeellisyyksineen. Esimerkkinä mainittakoon vaikkapa ns. ”kielillä” puhuminen. Sellaista solkkumuussia, että huhhuh!!!! Usko Eevertti Luttinenkin jää kakkoseksi. Vapaissa suunnissa vaikuttaa sielun vihollisen harhahenget. Näin se vain on.

        Miksi pilkkaat Pyhää Henkeä, joka antaa kielillä puhumisen ja muutkin armolahjat, sekä vielä kirkastaa Jeesusta.
        Teiltä uupuu nämä kaikki, Pyhä Henkikin, ei yhtään armolahjaa, pilkkaa vain Pyhiä kohtaan.

        Lue nyt tarkkaan ja kommentoi asiaa, älä minua.

        Kielilläpuhuminen on hengellinen armolahja. Se tarkoittaa puhetta sanoilla tai kielellä, jota ei ymmärretä, ja tämä tapahtuu rakennukseksi sekä itselle että toisille.
        Jeesus ennusti, että kielillä tultaisiin puhumaan: "Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat:….puhuvat uusilla kielillä." Mark. 16:17.

        Miten Sinut, taidat olla ulkona näistä armolahjoista, kun pilkkaat mongerruksena. Sitä pilkataan, jota ei voi itse saada, kuivana uskonnollisen ihmisenä.

        Ensimmäinen kerta, kun joku puhui kielillä, oli helluntaina, kun Pyhä Henki vuodatettiin apostolien ylle, niin kuin voimme lukea Apostolien teoista 2:1-12.
        Apostolit puhuivat evankeliumia ihmisille Jerusalemissa, ja sen, mitä he sanoivat, ymmärsivät ihmiset, jotka puhuivat monia eri kieliä: "…kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja." Ap.t. 2:11.

        Myöhemmin myös Paavali kirjoittaa kielilläpuhumisesta 1. Kor. 12 . ja 14. luvussa. Mutta tässä hän kirjoittaa, että se, joka puhuu kielillä, ei puhu ymmärrettävää kieltä: "Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle, ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä." 1. Kor. 14:2. Kuitenkin tämä armolahja, joka uskoville on annettu, voi olla hyödyksi kuulijoille ja sitä voidaan käyttää toisten rakentamiseen kristillisissä kokoontumisissa.
        Menikö oikein, vai pitääkö väärentää Raamattua? En väärennä, koska asia on tosi Kristuksessa.

        Paavali on kirjoittanut paljon tästä armolahjasta Raamatussa kirjeissään Korinton seurakunnalle. Ilmeisesti monet korinttolaisista olivat saaneet tämän armolahjan, mutta he eivät ymmärtäneet käyttää sitä oikein kokoontumisissaan.
        Tämä armolahja, joka uskoville on annettu, voi olla hyödyksi kuulijoille ja sitä voidaan käyttää toisten rakentamiseen kristillisissä kokoontumisissa.
        Paavali yritti auttaa heitä ymmärtämään kielilläpuhumisen tarkoituksen: "Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama; ja seurakuntavirat ovat moninaiset, mutta Herra on sama; ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama. Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi. Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta; toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksi tekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä; toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä." 1. Kor. 12:4-10.

        Kielilläpuhuminen oli yksi monista eri armolahjoista, jotka annettiin uskoville avuksi Kristuksen ruumiin rakentamiseen, joka on seurakunta.
        Rakennukseksi
        Kielilläpuhuminen voi olla avuksi ihmiselle itselleen. Paavali sanoo: "Kielillä puhuva rakentaa itseään…" 1.Kor.14:4. Kielillä puhe voi auttaa meitä ilmaisemaan sen, mikä on hengessämme, ja mitä emme voi ilmaista sanoin. Paavali tekee selväksi, että paras tapa rakentaa seurakuntaa on puhua profeetallisesti, "tavallisin" sanoin, jotka rakentavat uskoa ja ymmärrystä kaikissa, jotka kuulevat puheen. "Minä kiitän Jumalaa, että puhun kielillä enemmän kuin kukaan teistä, mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni, opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä." 1. Kor. 14:18-19.

        Näissä asioissa on Kristityn mahtava elää, toista se on sekulaarina, arvostelijoina, joten
        oletko katkera ja kateellinen?

        jatkuu....


      • pinnasänky kirjoitti:

        Miksi pilkkaat Pyhää Henkeä, joka antaa kielillä puhumisen ja muutkin armolahjat, sekä vielä kirkastaa Jeesusta.
        Teiltä uupuu nämä kaikki, Pyhä Henkikin, ei yhtään armolahjaa, pilkkaa vain Pyhiä kohtaan.

        Lue nyt tarkkaan ja kommentoi asiaa, älä minua.

        Kielilläpuhuminen on hengellinen armolahja. Se tarkoittaa puhetta sanoilla tai kielellä, jota ei ymmärretä, ja tämä tapahtuu rakennukseksi sekä itselle että toisille.
        Jeesus ennusti, että kielillä tultaisiin puhumaan: "Nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat:….puhuvat uusilla kielillä." Mark. 16:17.

        Miten Sinut, taidat olla ulkona näistä armolahjoista, kun pilkkaat mongerruksena. Sitä pilkataan, jota ei voi itse saada, kuivana uskonnollisen ihmisenä.

        Ensimmäinen kerta, kun joku puhui kielillä, oli helluntaina, kun Pyhä Henki vuodatettiin apostolien ylle, niin kuin voimme lukea Apostolien teoista 2:1-12.
        Apostolit puhuivat evankeliumia ihmisille Jerusalemissa, ja sen, mitä he sanoivat, ymmärsivät ihmiset, jotka puhuivat monia eri kieliä: "…kuulemme kukin heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suuria tekoja." Ap.t. 2:11.

        Myöhemmin myös Paavali kirjoittaa kielilläpuhumisesta 1. Kor. 12 . ja 14. luvussa. Mutta tässä hän kirjoittaa, että se, joka puhuu kielillä, ei puhu ymmärrettävää kieltä: "Sillä kielillä puhuva ei puhu ihmisille, vaan Jumalalle, ei häntä näet kukaan ymmärrä, sillä hän puhuu salaisuuksia hengessä." 1. Kor. 14:2. Kuitenkin tämä armolahja, joka uskoville on annettu, voi olla hyödyksi kuulijoille ja sitä voidaan käyttää toisten rakentamiseen kristillisissä kokoontumisissa.
        Menikö oikein, vai pitääkö väärentää Raamattua? En väärennä, koska asia on tosi Kristuksessa.

        Paavali on kirjoittanut paljon tästä armolahjasta Raamatussa kirjeissään Korinton seurakunnalle. Ilmeisesti monet korinttolaisista olivat saaneet tämän armolahjan, mutta he eivät ymmärtäneet käyttää sitä oikein kokoontumisissaan.
        Tämä armolahja, joka uskoville on annettu, voi olla hyödyksi kuulijoille ja sitä voidaan käyttää toisten rakentamiseen kristillisissä kokoontumisissa.
        Paavali yritti auttaa heitä ymmärtämään kielilläpuhumisen tarkoituksen: "Armolahjat ovat moninaiset, mutta Henki on sama; ja seurakuntavirat ovat moninaiset, mutta Herra on sama; ja voimavaikutukset ovat moninaiset, mutta Jumala, joka kaikki kaikissa vaikuttaa, on sama. Mutta kullekin annetaan Hengen ilmoitus yhteiseksi hyödyksi. Niinpä saa Hengen kautta toinen viisauden sanat, toinen tiedon sanat saman Hengen vaikutuksesta; toinen saa uskon samassa Hengessä, toinen taas terveeksi tekemisen lahjat siinä yhdessä Hengessä; toinen lahjan tehdä voimallisia tekoja; toinen profetoimisen lahjan, toinen lahjan arvostella henkiä; toinen eri kielillä puhumisen lahjan, toinen taas lahjan selittää kieliä." 1. Kor. 12:4-10.

        Kielilläpuhuminen oli yksi monista eri armolahjoista, jotka annettiin uskoville avuksi Kristuksen ruumiin rakentamiseen, joka on seurakunta.
        Rakennukseksi
        Kielilläpuhuminen voi olla avuksi ihmiselle itselleen. Paavali sanoo: "Kielillä puhuva rakentaa itseään…" 1.Kor.14:4. Kielillä puhe voi auttaa meitä ilmaisemaan sen, mikä on hengessämme, ja mitä emme voi ilmaista sanoin. Paavali tekee selväksi, että paras tapa rakentaa seurakuntaa on puhua profeetallisesti, "tavallisin" sanoin, jotka rakentavat uskoa ja ymmärrystä kaikissa, jotka kuulevat puheen. "Minä kiitän Jumalaa, että puhun kielillä enemmän kuin kukaan teistä, mutta seurakunnassa tahdon mieluummin puhua viisi sanaa ymmärrykselläni, opettaakseni muitakin, kuin kymmenentuhatta sanaa kielillä." 1. Kor. 14:18-19.

        Näissä asioissa on Kristityn mahtava elää, toista se on sekulaarina, arvostelijoina, joten
        oletko katkera ja kateellinen?

        jatkuu....

        tässä jatke; 1. Kor. 14: 21-22. Tällä tavoin se voi hyödyttää niitä, jotka osallistuvat kokoukseen, mutta jotka EIVÄT OLE VIELÄ ANTANEET ELÄMÄÄNSÄ KRISTUKSELLE.

        Tällä tavoin se voi hyödyttää niitä, jotka osallistuvat kokoukseen, mutta jotka eivät vielä ole antaneet elämäänsä Kristukselle.

        Apostolien teoissa on myös kerrottu sellaisista tilanteista, missä ihmiset, jotka kastettiin Pyhällä Hengellä, eivät samanaikaisesti puhuneet kielillä. Tätä tapahtui erityisesti helluntaina, kun Pyhän Hengen kaste annettiin ensimmäisen kerran, mutta sitä tapahtui myös muissa tilaisuuksissa (katso Apostolien teot 1 ja 19: 5-7). Mutta missään ei lue, että näiden molempien tulee aina tapahtua yhtä aikaa.

        Raamatussa sanotaan, etteivät kaikki uskovat saa tätä armolahjaa: "Jumala asetti seurakuntaan ensiksi muutamia apostoleiksi, toisia profeetoiksi, kolmansia opettajiksi, sitten hän antoi voimallisia tekoja, sitten armolahjoja parantaa tauteja, avustaa, hallita, puhua eri kielillä. Eivät suinkaan kaikki ole apostoleja? Eivät kaikki profeettoja? Eivät kaikki opettajia? Eiväthän kaikki tee voimallisia tekoja? Eihän kaikilla ole parantamisen armolahjoja? Eiväthän kaikki puhu kielillä? Eiväthän kaikki kykene niitä selittämän?" 1. Kor. 12: 28-30. Näemme tästä, että vain jotkut saavat armolahjan puhua kielillä, samoin kuin vain jotkut on kutsuttu apostoleiksi, jne.

        Samoin kuin tilanne on muidenkin Hengellisten armolahjojen kohdalla, ei kielilläpuhuminenkaan ole merkki HENGELLISESTÄ KYPSYYDESTÄ. Monet korinttolaisista puhuivat kielillä, mutta Paavali sanoo, että he olivat "pikkulapsia Kristuksessa". (1. Kor. 3:1). Kun armolahjaa käytetään soveliaalla ja tarkoituksenmukaisella tavalla, sitä voi käyttää rakentamaan sekä itseä että muita Kristuksen ruumiin jäseniä.

        Voit vaikka kommentoida jokaista asiayhteyttä kerrallaan, jos se valehtelee, niin se ei ole minun vika.


    • Anonyymi

      Missä kouluissa opetetaan tällaisia koulukirjaesimerkkejä?

      • Anonyymi

        Saalemin Pastorin omissa unissa! Saalemin Pastori-ko ei ole oikeasti Saalem-seurakuntaan kuuluva. Hän kirjoituksillaan mustamaalaa niin Saalem-seurakuntaa, kuin vl-liikettäkin. Luulee tekevänsä palvelusta Saalem-seurakunnalle, mutta todellakaan ei tee niin. Hän nimittäin saa ihmiset luulemaan, että Saalem-seurakunnassa kaikki ovat samanlaisia demonipesiä! Tämä ei pidä paikkaansa. Saalemin pastori-ko on demonipesä, mutta Saalem-seurakunnan jäsenet ovat oikeita Jeesuksen seuraajia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saalemin Pastorin omissa unissa! Saalemin Pastori-ko ei ole oikeasti Saalem-seurakuntaan kuuluva. Hän kirjoituksillaan mustamaalaa niin Saalem-seurakuntaa, kuin vl-liikettäkin. Luulee tekevänsä palvelusta Saalem-seurakunnalle, mutta todellakaan ei tee niin. Hän nimittäin saa ihmiset luulemaan, että Saalem-seurakunnassa kaikki ovat samanlaisia demonipesiä! Tämä ei pidä paikkaansa. Saalemin pastori-ko on demonipesä, mutta Saalem-seurakunnan jäsenet ovat oikeita Jeesuksen seuraajia.

        oletko tietoinen, - Käärmeen ajatuksen tuntee parhaiten, toinen käärme, eli demonipesä, joka asiaa mainostaa kun papukaija ja haukkuu kristittyjä.
        Näinhän se on, Vl saarnoista joka 4;s on edellisten matkimista??
        Oletko huomannut?? Muutenhan joutuu puhutteluun, kuten viime viikolla Oulussa seurakuntaillassa, kesken puheen?
        Tuli kuulemma kahvitauko, vaikka se ei ollut vielä edes valmis.
        Näitä asioita tajuaa vain käärme, minä en.

        Mikä Pastorissa risoo, sekö, ettei teillä ole juuri pastoreita, maalikkoja ainaostaan.


    • Anonyymi

      Tuntemani Saalen-seurakuntakin tuomitsee kirjoituksesi sävyn. He totesivat yksmalkaan näin, että sinussa totisesti vaikuttaa demoniset henget. Puheesi ei vaikuta kristityn puheelta. Puhut hyökkäävästi ja halveeraat toista seurakuntaa. Raamatun mukaan näin ei saisi toimia. Näin Saalem-seurakunnan vanhimmat totesivat. Harmittelivat myös sitä, että sinä tulet kirjoituksillasi aiheuttamaan turhia ennakkoluuloja Saalem-seurakunnan jäseniä kohtaan. Moni kun luulee, että Saalem-seurakunnassa ajatellaan noin, kuin sinä kirjoitat.

      • Anonyymi

        Saalem-seruakuannalla siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saalem-seruakuannalla siis

        Tuo seruakuanna on Savonlinnassa?


    • Anonyymi

      Jumala ei ole asettanut peitettä kuin Israeliille (juutalaisille).

      • Jumala asettaa jokaiselle peitteen jotka uskovat ja julistavat väärennettyä evankeliumia, myös velluille!

        2.Tess
        2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
        2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
        2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.


    • Anonyymi

      Kun Pyhä Henki on opettajasi peite katoaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe