Miksei tuota Nälkämaata käytetä enemmän Kainuun markkinoinnissa, esim. laihduttajia varmaan houkuttelisi "Tule karistamaan kilojasi Nälkämaahan".
Sopivasti nälkäisenä ihminen pysyy myös terveenä minkä huomaa uusimmasta THL:n sairastavuusindeksistä: kaikki naapurimaakunnat ovat sairaampia. Heillä ei ole nälkä vieraanansa kuten meillä.
Nälkämaan brändi
Anonyymi
5
1803
Vastaukset
Kannattaa tsekkaa jos markkinointi vahankin kiinnostaa: https://sitely.fi/menestysfunneli
- Anonyymi
Tuo "nälkämaa" on kulunut pula-ajan termi ja se pitäisi haudata vähin äänin. Kuka hullu lie kyseisen edes keksinyt.
Terv:BMW-kusipää - Anonyymi
YLE 2015: Nälkämaan maine hiipii takaisin – Kainuussa taas maan korkein työttömyys
- Anonyymi
Edistystä?
YLE eilen: Kainuulaiset aiheuttavat enemmän päästöjä kuin ketkään muut koko Suomessa
Uusin Yle-uutinen todistaa toimeliaisuuden varmasti kasvaneen Kainuussa - ykkönen "pakokaasujen" perusteella Suomessa!
- Anonyymi
Pettuleipäkuuri sopii laihduttajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935357
- 564161
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282128Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011