kriisitilanteessa – hakemusten käsittelyä ei voisi keskeyttää
Hallitus esittelee huomenna esityksensä valmiuslain hybridiuhkien säädöksestä. Perussuomalaiset kertovat, mitä heidän tietojensa mukaan esitykseen on tulossa.
Riikka Purra kertoo, että PS vastustaa hallituksen tulevaa esitystä.
Oikeusministeri Anna-Maja Henriksson (r) esittelee huomenna hallituksen esityksen valmiuslakiin lisättävästä hybridiuhkien säädöksestä.
Perussuomalaiset kertovat, että heidän tietojensa mukaan esitykseen ei ole tulossa mahdollisuutta keskeyttää turvapaikkahakemusten käsittelyn tilanteessa, jossa Suomeen tulisi järjestetysti paljon turvapaikanhakijoita.
IL UUTISET POLITIIKKA 27.4.2022
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/00947421-1764-47ea-bf09-cc41bd6c300d
No tarkoittaako tämä pakko-ottoja?
PSn mukaan Hallitus esittämässä asuntoja ja ajoneuvoja otettavaksi turvapaikanhakijoille
9
84
Vastaukset
- Anonyymi
Pitääkö siiyä maksaa?
- Anonyymi
Perussuomalaiset ajattelevat aina Suomalaisten parasta, kuten tässäkin!
- Anonyymi
Milloin Venäjä etu on suomalaisten parhaaksi?
- Anonyymi
Perussuomalaiset ja ajattelu eivät kuulu yhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin Venäjä etu on suomalaisten parhaaksi?
sanoo kepuli.
- Anonyymi
Direktiivin mukainen, kansallista päätöstä ollaan sorvaamassa. Eikö parempi vapaaehtoisesti luovuttaa kuin pakkoluovustus.
- Anonyymi
Eikö se nimenomaan pakkolunastuksia tarkoita.
"Miten hallitus on voinut päätyä siihen, että ensin hoidetaan kuntoon mahdollisuus ottaa haltuun autoja ja kiinteistöjä hybridioperaatiossa tulevien siirtolaisten auttamiseksi eikä sitä, että Suomi voisi ylipäätänsä torjua tätä täysin todennäköistä turvallisuusuhkaa"
Nimenomaan tätä kannattaa mielttiä- Anonyymi
Miten on Ilkka joko olet löytänyt uuden miehen?
- Anonyymi
Ei tarkoita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia112929- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662