Yritän mies.. tekisi mieli lähettää viestiä. Ikävä.. ei lopu.
Onkohan tässä pakko poistaa numerokin...
Paha olla taas
47
1233
Vastaukset
- Anonyymi
Lähetä se viesti, hyvä ihminen.
- Anonyymi
Ei auta numeron poistaminen kokemusta on.
- Anonyymi
Lähetä nyt se viesti😘. Zemppiä sulle...
- Anonyymi
Jos miehen kanssa tulee olla olo ei kannata sen kanssa viettää aikaa. Soita auttavaan puhelimeen! Nämä jutut tajuaa vasta kun käy tosi syvällä.
- Anonyymi
Paha olo siis.
- Anonyymi
Hölmö siksihän sillä on paha olo kun ei voi olla kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmö siksihän sillä on paha olo kun ei voi olla kanssaan.
Eipä se suhde sitä pahaa oloa poista. Nimimerkillä "kokemusta on"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se suhde sitä pahaa oloa poista. Nimimerkillä "kokemusta on"
Miten niin ei poista, jos pääsee vierelle kyhnöttään?
Kyllä sitä pahat olot lähtee. Ikävä tuottaa pahaa oloa.
- Anonyymi
No voi sinua. Laita ihmeessä viestiä kaivatullesi.
Saat ainakin selvyyttä asiaan. Jos ei tule miellyttävää vastausta hän ei ole sinua varten tai sinun arvoisesi. Joka tapauksessa ainakin tunteiden vuoristoradan pitäisi siitä helpottua.- Anonyymi
Aikamoinen diagnoosi, olet selvästi arvostettu ja kokenut psykiatrian erikoislääkäri. Ulosantisi ja tarkka diagnoosi antaa sinusta hyvin koulutetun ja fiksun kuvan. Toivottavasti pysyt palstalla ihmisiä diagnosoimassa.
- Anonyymi
Epämiellyttävä vastaus aiheuttaa vielä enemmän pahaa oloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epämiellyttävä vastaus aiheuttaa vielä enemmän pahaa oloa.
Vastaamatta jättäminen on aina kiva vaihtoehto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaamatta jättäminen on aina kiva vaihtoehto.
Oletko syyllistynyt sellaiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko syyllistynyt sellaiseen?
En. Mutta minulle on tehty niin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Mutta minulle on tehty niin
Niin myös minulle ja se ei tunnu hyvältä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin myös minulle ja se ei tunnu hyvältä!
No ei tunnu ei. Pahemmin nyt ei voi loukata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tunnu ei. Pahemmin nyt ei voi loukata.
Ehkä toinen haluaa suojella itseään? Jos esim. Sydän ja luottamus on rikottu monta kertaa niin, vaikka haluaisi vastata ja vaikka kuinka paljon rakastaa toista, saattaa joskus olla parempi, ettei vastaa.. Tai ei ainakaan vielä pysty vastaamaan ja mitä edes vastaisi. Tarpeeksi loukattuna voi joutua lopulta ajattelemaan itseänsäkin jos tilanne on niin mahdoton ja rikkoo siinä vain itseänsä lisää. Voihan sitä aina vaikka soittaa jos se olisi helpompaa selvittää asia. Tekstarit on vähän laimeita yhteyden ottoja kun on tunteet pelissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä toinen haluaa suojella itseään? Jos esim. Sydän ja luottamus on rikottu monta kertaa niin, vaikka haluaisi vastata ja vaikka kuinka paljon rakastaa toista, saattaa joskus olla parempi, ettei vastaa.. Tai ei ainakaan vielä pysty vastaamaan ja mitä edes vastaisi. Tarpeeksi loukattuna voi joutua lopulta ajattelemaan itseänsäkin jos tilanne on niin mahdoton ja rikkoo siinä vain itseänsä lisää. Voihan sitä aina vaikka soittaa jos se olisi helpompaa selvittää asia. Tekstarit on vähän laimeita yhteyden ottoja kun on tunteet pelissä.
No ei nyt mistään rakkauden tunnustuksesta ollut sentään kyse. Asioilla yleensä yksinkertainen vastaus ja se on . Ettei välittänyt . Eikä halunnut vastata. Voihan sitä keksiä itselleen vaikka mitä selityksiä. Ja kuka soittaa jos viestiinkän ei edes vastata.
- Anonyymi
Et sä ketään väkisellä saa, toistan väkisellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika outo kommentti. Millä tavalla väkisellä? Jos ei yhteyttä ole yhteystiedot poistettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän se ala jo sinunkin epäloogisten väitteiden ja huuteluiden osalta olla aika selvää, ettei sinulla mitään perusteita tuolle, anonyymit kirjoitukset ja varsinkin trollien sellaiset ei nimittäin oikein vakuuta ja saattaa inttäjän hieman kyseenalaiseen valoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt mistään rakkauden tunnustuksesta ollut sentään kyse. Asioilla yleensä yksinkertainen vastaus ja se on . Ettei välittänyt . Eikä halunnut vastata. Voihan sitä keksiä itselleen vaikka mitä selityksiä. Ja kuka soittaa jos viestiinkän ei edes vastata.
Soittaminen on huomattavasti parempi lähestymis keino. Toinen voi jopa odottaa sitä soittoa vaikka on viestin saanut. Ehkä viestiin on vaikea vastata takaisin mitään vaan puhumalla helpompi varsinkin jos on loukattu ja paljon tunteita. Jos hyvin toisensa tuntevat niin pitäisi asiat soittamalla selvittää eikä viesteillä. Varsinkin kun rajuista tunteista on kysymys. Ei viestit riitä.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kandee muistaa, että jos siinä viestissä ei ollut kysymystä (erityisesti huomionarvoinen on kysymysmerkki) niin viesti ei edellytä vastausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soittaminen on huomattavasti parempi lähestymis keino. Toinen voi jopa odottaa sitä soittoa vaikka on viestin saanut. Ehkä viestiin on vaikea vastata takaisin mitään vaan puhumalla helpompi varsinkin jos on loukattu ja paljon tunteita. Jos hyvin toisensa tuntevat niin pitäisi asiat soittamalla selvittää eikä viesteillä. Varsinkin kun rajuista tunteista on kysymys. Ei viestit riitä.
SivustaJos viestin saanut henkilö odottaa että hänelle soitetaan. Niin minkä ihmeen takia ei sitten soitaisi itse? Eihän tuossa ole mitään järkeä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kandee muistaa, että jos siinä viestissä ei ollut kysymystä (erityisesti huomionarvoinen on kysymysmerkki) niin viesti ei edellytä vastausta.
Kiinnostunut ihminen vastaa kyllä viesteihin monesti keksii myös asiaa vaikkapa asiaa jonninjoutavuuksista että edes saa yhteyden. Jos joku ei arvosta sinua tai ei ole kiinnostunut ei välitä ei hän vastaa. Se nyt ei muuksi muutu. Vaikka sille hakasi sata kaunistelua. Jos joku ei vastaa ei hän halua olla kanssasi tekemissä. Ikävää mutta niin se on. Ja jos haluaa hän varmasti ottaa yhteyttä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostunut ihminen vastaa kyllä viesteihin monesti keksii myös asiaa vaikkapa asiaa jonninjoutavuuksista että edes saa yhteyden. Jos joku ei arvosta sinua tai ei ole kiinnostunut ei välitä ei hän vastaa. Se nyt ei muuksi muutu. Vaikka sille hakasi sata kaunistelua. Jos joku ei vastaa ei hän halua olla kanssasi tekemissä. Ikävää mutta niin se on. Ja jos haluaa hän varmasti ottaa yhteyttä itse.
Eli sä unohdit sen kysymysmerkin? Too bad.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sä unohdit sen kysymysmerkin? Too bad.
Eikun unohdin sen ihmisen. En kyllä ikinä unohda mitenkä kyynelsilmin odotin että vastaa edes jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun unohdin sen ihmisen. En kyllä ikinä unohda mitenkä kyynelsilmin odotin että vastaa edes jotain.
Viesteistä kun ei helpolla välity tunteet ja tarkoitukset läpi, niin paree olla selkeä. Laitat viestin: "olen ajatellut sinua" ja toinen lukee siitä tyyliin: "olen ajatellut millainen skeidakasa olet", jaa, ei kai se halua, että vastaan...väärinkäsityksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viesteistä kun ei helpolla välity tunteet ja tarkoitukset läpi, niin paree olla selkeä. Laitat viestin: "olen ajatellut sinua" ja toinen lukee siitä tyyliin: "olen ajatellut millainen skeidakasa olet", jaa, ei kai se halua, että vastaan...väärinkäsityksiä.
Niin no normaalisti ei edes sille skeidakasalle laitella mitään viestiä. Joka ilmeisesti se toinen kun sille ei vastata .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos viestin saanut henkilö odottaa että hänelle soitetaan. Niin minkä ihmeen takia ei sitten soitaisi itse? Eihän tuossa ole mitään järkeä .
Ei ole ihan näin yksinkertainen keissi. Siihen liittyy niin paljon kaikenlaista mitä täällä en avaa. En ala ylimalkaisiin viesteihin vastaamaan. Niinkuin joku tuossa totesi, että viesteissä ei välity tunteet.
rikottu tarpeeksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se aina noinkaan mene. Kiinnostuksen tai välittämisen puutteesta ei ole kyse, päin vastoin.
n - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se aina noinkaan mene. Kiinnostuksen tai välittämisen puutteesta ei ole kyse, päin vastoin.
nSe menee just noin. Ja mitä nopeamminsen itselleen myöntää niin sitä helpommalla pääsee. Se on sitten silmiä avaava kokemus kun löytyykin se ihminen joka vastaa niihin viesteihin joka aidosti on kiinnostunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ihan näin yksinkertainen keissi. Siihen liittyy niin paljon kaikenlaista mitä täällä en avaa. En ala ylimalkaisiin viesteihin vastaamaan. Niinkuin joku tuossa totesi, että viesteissä ei välity tunteet.
rikottu tarpeeksiSe ettei vastaile ja vastaa jos jaksaa. Vaatii soittoa kun viesti ei kelpaa. On vaan pelailua ei sillä ole mitään tekemistä aidosti välittämisestä. Jos olisi niin sillä ei oikeastaan ole mitään väliä kuinka se kommunikaatio tapahtuu kuhan se tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
nJa just ne ihmiset jotka pitävät toimia varalla tai muuten eivät ole tosissaan. Harrastaa tuota ja selittää sen hyväksyttävänä käytöksenä. Todella rakastuneet ei pelaile.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se menee just noin. Ja mitä nopeamminsen itselleen myöntää niin sitä helpommalla pääsee. Se on sitten silmiä avaava kokemus kun löytyykin se ihminen joka vastaa niihin viesteihin joka aidosti on kiinnostunut.
Sanokaa nyt hyvät ihmiset, että te puitte jotain muita viestejä kuin anonyymipalstan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanokaa nyt hyvät ihmiset, että te puitte jotain muita viestejä kuin anonyymipalstan..
Kyllä minä puhun ainakin henkilökohtaisesti lähetettyistä viesteistä. Kuka nyt olettaa täällä kenenkään itselleen ensinnäkin vastaavan?
- Anonyymi
Minulle myös tehty noin. Tosin hän oli jo monesti pyytänyt että jätän hänet rauhaan. Ehkä ei siis halunnut yhteydenottoja.
- Anonyymi
No silloin sen ymmärtää. Pitää olla pokkaa sanoa suoraan .
- Anonyymi
Eli olit pilannut kaiken? Sitä saa mitä tilaa...
- Anonyymi
Miten niin pilannut?
- Anonyymi
Tunnen tunteen, onneksi en käytä alkoholia niin en huutele viestipalvelujen kautta peräänsä. Tämä on nyt vaan kestettävä. Jos sinulla on vain numero eikä muita väyliä käytettävissä, niin sithön sinu on helppo poistaa se viimeinen yhteys. Mutta ei se tunne minnekkään katoa, aika hoitaa ellet tule hulluksi sitä ennen. Tsempit sinne!
❤- Anonyymi
En käytä alkoholia.
- Anonyymi
Pahaa olla provoketjussa
- Anonyymi
Viestiä oottelen
- Anonyymi
Se on sun ongelma
- Anonyymi
Se vasta olis hyvä idea.... Kannatan
- Anonyymi
Miksi kiusaat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449201
- 785712
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414236- 583734
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543482Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293347- 462549
- 342132
- 401890