Sillä henkiin jääneet ukrainalaiset siviilit ovat usein kertoneet, kuinka venäläissotilaat ihmettelevät kuinka hyvin tavalliset ukrainalaiset asuvat, ja kaikki pellotkin ovat niin hyvin hoidettuja.
Jopa sisävessatkin voivat ihmetyttää.
Kyllä te russakat olette alkeellisia.
Kuinka surkeista oloista venäläissotilaat tulevat?
8
89
Vastaukset
- Anonyymi
Tulevat 1950-luvun oloista.
- Anonyymi
Takapajuinen kehitysmaa Venäjä, joka on sivistyksessä ja kehityksessä vuosisatoja jäljessä länsimaita. Sisävessa ja vessanpönttö suuri ihmetyksen aihe. Moraali ja ihmisoikeudet täysin tuntemattomia käsitteitä raakalaismaisilla barbaareilla. Raiskaus ei ole edes rikos Venäjällä, eikä kiduttaminen eikä tappaminenkaan silloin kun uhri on muu kuin venäläinen.
- Anonyymi
Asepalveluksen voi välttää lahjomalla. Ikäluokastaan vain 10% suorittaa sen. Köyhistä oloista, joille armeija on parempi kuin olla työttömänä kotikylässä.
- Anonyymi
Raukkaparkoja, raiskattuja joukuetovereiden toimesta. Kaikkein köyhempiä kolhoosin ukkoistamia reppanoita, joiden perään ei maatuskat itke.
- Anonyymi
Vailla mitään sivistystä.
- Anonyymi
"Brittilehti: Tällaista kuntoa Venäjän armeija vaatii varusmiehiltä"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000001027425.html
Kovakuntoisia tappajia. Nuo vaatimukset varusmieheltä suomessakin tarkoittaisi sitä ettei suomessa olisi armejaa. - Anonyymi
Juu, mehtäläisraukkoja.
- Anonyymi
Nämä lapsisotilaat olivat varmaan jostain rangaistuslaitoksesta kerättyjä. On luvattu, että saatte tehdä siellä mitä tahansa myös lapsille ja naisille.
Ukrainalaiset sotilaat kertoivat, että ihan kauhistuttaa, kun lapsia laitetaan etulinjaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049174
- 474469
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021956Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421761- 241570
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131281Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,351233Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53897Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31882Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30863