Nyt pitää taas poistua ettei viha niiden teoista

Anonyymi

Ota liian suurtaa valtaa, sitä voittoa eivät saa. Alinta ihmisluokkaa mitä tiedän. Nyt on vaan keskityttävä omaan elämään. Etteivät tuhoa lisää, siihen tosin on pyritty alusta asti, eivät vaan sitä salli. Joten siltä osin joudutaan varmaan jotain tekemään.

3

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vihaa olen minäkin tuntenut aina välillä, kun asumisrauhaakin häiritty. Elämän kauheimmat noin kolme vuotta.

• Anonyymi

Myös minä, pitemmän aikaa kylläkin. Vihantunteet hallinnassa😊. Aloitus taitaa olla trollin käsialaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös minä, pitemmän aikaa kylläkin. Vihantunteet hallinnassa😊. Aloitus taitaa olla trollin käsialaa.

No niin taitaa olla juu ja jos asia oikein kovin vaivaa, niin ei muuta kun lähempään tarkasteluun vaan jos ns perse kestää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjän sotilaiden raiskaama 1 vuotias poika kuoli vammoihinsa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fac86480-df24-41b8-be6c-6ab6ff6476e4 Järkyttävää tämä jatkuva raiskaaminen. patriarkka Kirilin mielestä p
      Maailman menoa
      373
      4236
    2. Lasta odottava Johanna Harlin hehkuu Cannesin juhlissa - Some ylistää: "Maailman kaunein mama"

Oi, mitkä kuvat suoraan Ranskan Rivieralta. Onnea loppuodotukseen, Johanna ja Renny Harlin! Oletko muuten katsonut The Harlins -realityä? Mielipiteit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      3275
    3. Martina taitaa olla Hangossa

Mitäköhän siellä tapahtuu…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1818
    4. Meidän Hanko

Siis toi ämmä. Mitähän Stefu maksoi (ehkä ponin), että astuu tiluksilleen kuittailemaan Sohville. Nyt on pappa siinä kunnossa, että kannattanee olla h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1559
    5. 74
      1415
    6. Sano mies jotain mistä tietäisin että tykkäät

Olen itse kirjoittanut tosi tunnisteellisesti, tiedät mun naisen olevan täällä, jos olet hän. Ihan siksi että uskallan paremmin irl, jos tiedän että t
      Ikävä
      144
      1307
    7. Onko Suomi huonompi kotimaa kuin Venäjä?

Täällä kirjoittelee muutama ihminen Suomesta siihen sävyyn, että kysymys on pakko esittää. Jos siis vertailet toisiinsa näitä kahta maata, onko Venä
      Maailman menoa
      448
      906
    8. Uskotko nainen vielä ihmeisiin

Sinun täytyy vain uskoa ja luottaa💕
      Ikävä
      85
      812
    9. Suomen kuherruskuukausi Ukrainan kanssa on ohi. Väitän, että suomalaisia on harhautettu.

Aivan ensimmäiseksi haluan sanoa, että jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Voi myös olla sitä mieltä, että saa haluta Suomen liittymistä Natoon. Enne
      Maailman menoa
      231
      803
    10. Kaikkeuden kauniimmat simmut

Olet timanttia ja ja. Ikävä on.
      Ikävä
      24
      802
    Aihe