Hei, olisiko kenelläkään kokemuksia Itä-Suomen yliopiston tai Vaasan yliopiston Helsingissä suoritettavasta sosiaali- ja terveyshallintotieteiden maisteritutkinnosta? Onko läsnäoloa paljon ja onko mahdollista suorittaa työn ohella?
Sosiaali -ja terveyshallintotieteet
3
1782
Vastaukset
- Anonyymi
Moi! Opiskelen just Kuopiossa. Meidän luokalla valtaosa on työelämässä, eli opinnot on suunniteltu niin. Lähipäivät on yleensä suunniteltu peräkkäisiksi päiviksi. Toki työnohessa opiskellessa valmistuminen voi viedä sen 2,5-3v jos täyspäiväisissä opinnoissa valmistuminen olisi 2v jälkeen. Yleensä kurssien aloitus- ja lopetusseminaarit on pakollisella läsnäololla. Osa kursseista on kokonaan etänä. Olen suorittanut opintoja Etelä-Suomesta käsin ja hyvin on mennyt. ☺️
- Anonyymi
Moi, kiitos vastauksestasi 😊 paljon pakollisia lähipäiviä on esim. kuukaudessa? Ajattelin aloittaa opintoja jo avoimen puolella. Näyttäisi olevan myös avoimen väylän haku Kuopioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi, kiitos vastauksestasi 😊 paljon pakollisia lähipäiviä on esim. kuukaudessa? Ajattelin aloittaa opintoja jo avoimen puolella. Näyttäisi olevan myös avoimen väylän haku Kuopioon.
Moikka! Pakollisia lähipäiviä on max 10/lukukausi. Yleisimmin siis 0-3pvä/kk.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221