Mitä tuo laulu oikeastaan tarkoittaa? Kukaan ei tiedä, mutta ehkä tuota arvoitusta ratkoessa tulisi ensin pohtia kenen bird vuonna 1965-66 ilmeni varsin laulukykyiseksi?
Sana bird englannin kielessä tai arkipuheessa tarkoittaa lintua mutta myös tyttöystävää, ja kuuluisin tyttöystävä joka osasi laulaa oli tuolloin Mariannne Faithfull, joka oli Mick Jaggerin silloinen tyttöystävä. Siis oliko And your bird can sing Lennonilta pikku ilkeilyä Jaggerin suuntaan?
And your bird can sing
Anonyymi
2
223
Vastaukset
- Anonyymi
Ei laululla ole mitään suurempaa sanomaa, Lennon sanoi kerran mm. et, 'laitamme sanoja yhteen ja katsomme mitä niistä tulee'.
- Anonyymi
Kitarakuviot on vauhdikkaita ja kappale loppuu yllättävästi, Beatlesmaisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258