m-mies, mä en pidä sinusta enää

Anonyymi

en pidä, en välitä sinusta. jätä mut rauhaan.

30

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      M- mieshän on miehestä ihaninta mitä on.

    • Anonyymi

      Joo, ei tarvii ihmetellä, oon niin läski.

      • Anonyymi

        Ja joka ikunen kilo on minun.. nam rakas


    • Anonyymi

      No mutta pusi pusii mitä sää ny tollaast Hani pupuseni.

    • Anonyymi

      Oho! Selvä! Meitä m-miehiä kun vissiin riittää täälläkin jonnii verran. ;D Voi hyvä tavaton, keksi nyt parempia jo sinäkin!

    • Anonyymi

      Ei ole väliä mitä joku semmoinen ajattelee joka ei välitä.

    • Anonyymi

      aloitus- viesti on tarkoitettu miehelle, joka on hakkeroitunut mun koneelle, joten te muut m-miehet olkaa rauhassa.

      • Anonyymi

        Edelleenkään kukaan ei ole hakkeroitunut sinun koneelle vaan sulla on mielenterveyden ongelma. Jos ei ole niin varmast uskallat laittaa hakkeroijan m-miehen etunimen tänne.


      • Anonyymi

        No voi. Onko omat valokuvat lihoneet sitten viime aikoina? No sehän on tietysti miehen vika :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään kukaan ei ole hakkeroitunut sinun koneelle vaan sulla on mielenterveyden ongelma. Jos ei ole niin varmast uskallat laittaa hakkeroijan m-miehen etunimen tänne.

        Sinä se et tässä itse ihan terveeltä vaikuta jos on tarve tulla dumaamaan selvää provoa. Väkisinkin käy mielessä, että onko omissa puuhissa ollut jotain kyseenalaista kun triggeröi...Tämä sivusta ja tämäkin miehen kirjoittama tarina jo puhki soitettu levy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi. Onko omat valokuvat lihoneet sitten viime aikoina? No sehän on tietysti miehen vika :)

        Esimerkiksi tämä kommentti osoittanee sen, että mikä on homman nimi lisäys edelliseen...


    • Anonyymi

      Eiks se ketää haittaa.

    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      Olet kumminkin joskus pitänyt.Eikö olis mahdollista, että pitäisit joskus tulevaisuudessakin vielä.

    • Anonyymi

      Minä pidän m-miehestä kyllä.👋

    • Anonyymi

      m-mies kunnolla tuttu aloittaja naiselle? Oliko suhde?

      • Anonyymi

        kyllä on tuttu, yli 20vuoden ajalta, ei varsinaista suhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä on tuttu, yli 20vuoden ajalta, ei varsinaista suhdetta.

        eli olette jutelleetkin ja tunnette toisenne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä on tuttu, yli 20vuoden ajalta, ei varsinaista suhdetta.

        Höpötihöö. Mieti nyt vähän tota sun turntemista Tänne et kirjoittelisi jos oikeasti tuntisit hänet. Se on ihan 100 varma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpötihöö. Mieti nyt vähän tota sun turntemista Tänne et kirjoittelisi jos oikeasti tuntisit hänet. Se on ihan 100 varma.

        Se on ihan myös ihan sata varma, että jotain on pielessä sinullakin kun täytyy näitä huuhaajuttuja kommentoida. jos oletetaan, että tämä ei ole provo, mikä ei tietysti pidä paikkaansa, niin miten se olisi sinulta pois, että joku kirjoittelee 20 vuoden takaiselle tutulleen. Mieti oikein tarkkaan mitä yrität kehitellä ja mistä syystä


    • Anonyymi

      Jos olen palstalla, on huono. Jos en ole, on huono. Mitä teen?

    • Anonyymi

      Toiset ei pit'neet ikin'. Oli pelkkk' veto ja vitsi.

    • Anonyymi

      Sanoin tuolla jossakin vähän pahasti…että olet mollannut minua. Olet tarkoittanut hyvää ja yrittänyt auttaa. Se on ystävällistä mutta minulla on mies, joka ohjaa minua ensisijaisesti. En halua täällä palstalla enää käydä. Ihastukseni on mennyt ohi. Toivotan sinulle Hyvää Vappua
      Kaikella tapahtuneella on tarkoituksensa varmasti😊

      • Anonyymi

        Sulla on mies ollut himppasen liian yhtenäinen linja näissä provoissa tänään, tässä on sellainen riski, että hitaimpienkin hämäläisten keskuudessa tapahtuu massahavahtumista ja mitä niille sitten jää, sinä toki jatkat katkeraan loppuun saakka aherrustasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on mies ollut himppasen liian yhtenäinen linja näissä provoissa tänään, tässä on sellainen riski, että hitaimpienkin hämäläisten keskuudessa tapahtuu massahavahtumista ja mitä niille sitten jää, sinä toki jatkat katkeraan loppuun saakka aherrustasi

        Aitoriitta laittaa parastaan.. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aitoriitta laittaa parastaan.. 😁

        Ai nyt mies ja aloittaja kaikki onkin taas riittoja, eilen eimia kysessä ja tänään riitta ja hassut ei vaan tajua tuhansien hahmojesi päälle


    • Anonyymi

      Voisimmeko elää jonkinlaista rauhanomaista rinnakkaiseloa? Varmasti emme kumpikaan halua toisillemme pahaa. Jos emme enää ole niin paljon tekemisissä, aukeaa taas muulle elämälle mahdollisuus. Elämä voi yllättää meidät molemmat. Antakaamme sille mahdollisuus😊

    • Anonyymi

      Jätän kyllä rauhaan ja varmasti se on kaikkein parasta. Minä en lopultakaan oikeastaan edes ymmärrä sua. Olet vaikeaselkoinen. Meillä on molemmilla omat elämämme, hyvä niin. Toivon, että ei kuitenkaan muistella pahalla. Tuskin kukaan täällä pahuudesta toimii.

    • Anonyymi

      Sosiaalidemokraattipalsta on erikseen.

      • Anonyymi

        Hihhih.. juu niin kyllä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe