Haapaveden apteekki

Anonyymi

Tosi huono palvelu ja myyjät on kuin lääketokkurassa eli Haamuja.

32

2426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laitoit sitten kunnolla lapin lisää. Ainoa mikä siellä asioinissa häiritsee on yksityisyyden puute. Kuuluu joka paikkaan mitä kukin on vuorollaan sieltä hakemassa.

• Anonyymi

Niimpä en minäkään olis uskonu miten paljon naapuri ostaa lääkkeitä jos en olis kuullu.

• Anonyymi

Kaikkihan sen haamun tunnistaa tosi hidas ja töykeä.

• Anonyymi

Olen asioinut apteekissa paljon joko itseni tai läheisteni asioilla. Erittäin hyvää palvelua olen aina saanut ihan kaikilta työntekijöiltä. Ei pidä käydä kenenkään hitautta, nopeutta tai persoonaa arvostelemaan. Se on itsessä vika jos ei pysty sopeutumaan erilaisiin ihmisiin. Ei meidän kuulukkaan olla kaikkien samanlaisia. Ja jollekin juuri se hiljaisemmin ja rauhallisella, selkeällä tahdilla toimiva virkailija saattaakin ollajuuri se turvallisin ja selkeimmältä tuntuva ja helposti lähestyttävä virkailia, jolta kehtaa ja uskaltaa kysyä. Joku toinen kaipaa sitten nopeaa ja reipasta menoa.
      Todella huippu hyvä apteekki ja erittäin pätevät ja mukavat työntekijät. Kiitos vuosikymmenien palvelusta: mummulle, isälle, äidille. Itselle, lapsille ja puolisolle. Olette meille tärkeä palvelu ja työntekijöiden persoonallisuudet ovat ihana lisä. Aina saa asioida hyvällä mielellä ja kaikilta on saanut avun ja ohjeet yhtälailla. 🌷

• Anonyymi

Ja höpöti höpöti höp Tais Apteekkari taas kehua itseään?

• Anonyymi

Mikä ihmisiä vaivaa kun joka asiasta ollaan nyreissään ja valittamassa. Saisiko apteekista tähän sopivaa lääkettä.

• Anonyymi

Kyseiseen vaivaan löytyy lääke rautakaupasta, pätkä narua leukakeinun tekoon.

• Anonyymi

Ystävällisiä kaikki,minkälaista naama itse esität?

• Anonyymi

En asu haapavedellä enkä käy apteekissa koska olen terve

• Anonyymi

ihanat myyjät ja palvelu huippuluokkaa,,,ssiinä arvostelu

• Anonyymi

kuka on niin sivistymätön että kehtaa moittia ammattitaitoisia henkilöitä jotka palvelevat meitä pyyteetömästi.....

• Anonyymi

se iso oli kauhia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se iso oli kauhia

Totta turiset, onneksi ei oo enää.

• Anonyymi

Jos haet lääkettä mitä oot käyttännä jo pitkään nii onko niijen pakko alkaa selittämään mitä vaikutuksia lääkkeillä on.eiköhän ne selostukset oo ite purkin kyljessä??!!

• Anonyymi

Eli apteekin henkilökunnan pitää nykyään siis osata lukea ihmisten ajatuksia? Jos lääke on tuttu niin senkun vaan sanot että on tuttu lääke eikä siitä pidä sen enempää kertoa.

• Anonyymi

Minä pidän äärimmäisen rauhallisesta palvelusta , eihän tässä jäneksen selässä olla että ois aina kiire johonki .
      Ja toisekseen mitä haittaa vaikka apteekissa muutkin paikalla olevat asiakkaat kuulevat mihin vaivaan kukin pillerinsa hakee, pystytpähän vaikka naapurilta kysymään, jos ei itse muista mitä on sanottu. Eikös se oo vaan parempi mitä useammat korvat on kuulolla, häh?. Minä ainaski valitsen sinä sen asiakaspalvelijan jolla on kantavin ääni.

• Anonyymi

Haapaveden apteekissa on ammattitaitoinen ja palveluhenkinen henkilökunta. Olisiko toisin välittäjä itse ollut huumetökkyrässä apteekkiin mennessään ?

• Anonyymi

Pääasia että saa ne lääkkeet. Muu on sivuseikkaa.

• Anonyymi

Lestat aineissa?

• Anonyymi

Haapavedestä en tiedä mutta tämä teksti ihmetyttää:

"Saako apteekki kieltäytyä myymästä Reseptilääkettä?
      Apteekkihenkilökunnalla on vastuu siitä, että asiakkaalla on riittävät tiedot valintansa tueksi. Farmaseuttinen henkilökunta voi ammatillisen harkinnan perusteella kieltäytyä myymästä asiakkaan pyytämää valmistetta, kun sen käyttö ei ole turvallista eikä terveydenhuollon tavoitteiden kannalta perusteltua."
      -
      Eli, erikoislääkäri määrää reseptilääkkeen sairauden hoitoon niin farmaseutti kävelee erikoislääkärin osaamisen ylitse heittämällä ja evää asiakkaalta hoidon.

Kyseessä saattaa olla sairaus joka hoitamattomana johtaa kuolemaan.

Onkohan nyt ihan laillista?

• Anonyymi

Rikoslain mukaan kyseessä on murhan yritys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikoslain mukaan kyseessä on murhan yritys.

Mutta on inhimillistä että ihmiset erehtyvät ja sitten on vielä erikseen ylimieliset naiset.

• Anonyymi

Farmaseutti ei ole hoitaja.

• Anonyymi

Mistä lääkealan yliopiston käynyt tekee näyttötutkinnon ei ole lääkäri eikä ole lääkäri.
      Voiko tehdä sairaudesta. Entä kun apteekissa saattavat sanoa, että eivät he ole lääkäreitä.

• Anonyymi

Sama keneltä saa lääkkeet.
      Kaikki oli Fiksuja.

• Anonyymi

Entäs sitten kun siellä ei ikinä ole niitä lääkkeitä mitä tarvii vaan pitää tilata?Tähänkö on tultu?Alkaa olla meno kuin naapurimaassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs sitten kun siellä ei ikinä ole niitä lääkkeitä mitä tarvii vaan pitää tilata?Tähänkö on tultu?Alkaa olla meno kuin naapurimaassa

Eli apteekin pitää pitää hyllyssä kaikkia mahdollisia lääkkeitä? Myös sellaisia joita apteekista ei ole koskaan myyty tai sellaisia joiden tukkuhinta on 12000€ (ja älkää nyt alkako valittamaan että lääkkeet on kallita, koska tämän hintaisesta lääkkeestä jää ihmiselle maksettavaksi vain 1,52€)? Ja jos jossakin lääkkeessä on saatavuusongelmia, niin sekin on apteekin vika?

• Anonyymi

Hyvä apteekki. Asiallinen palvelu. Hyvin saa lääkkeet ja selkeästi kerrotaan tiedot lääkkeiden käyttöön liittyen . Ystävälliset, lämminhenkiset, asiansa osaavat ammattilaiset palvelemassa. Siisti apteekki. Ei yhtikäs mitään valittamista. Ne lääkkeet saaa, mitä tarvitsee. Kiitos hyvästä työstä siellä ihan kaikille!

• Anonyymi

Ei varmasti pärjää Jokelan apteekille. Tylyä palvelua ja tunnelma kuin hautaustoimistossa.

• Anonyymi

Persut nostivat just lääkkeiden hintaa.

• Anonyymi

Valittakaahan tästäkin niin kuin ABC:n ukkokööristä aikoinaan, niin ei ole kohta kylällä apteekkiakaan.

• Anonyymi

Hyvä apteekki ja erittäin hyvä palvelu.
      Varmaan valittajan on syytä hakea vikoja peiliin katsellessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2338
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2213
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1534
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1447
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1093
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      984
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      954
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe