Ennen säästyi perheessäni rahaa 5000e vuodessa. Nyt ei säästy enää, kun polttoaineeseen ja sähköön menee noin 5000e enemmän kuin ennen.
Ihmisten ostovoima laskee rajusti, kun polttoaineiden hinnannousu siirtyy ruokaan yms. Tästä seuraa viiden vuoden kuluessa suurin lama Suomessa, jota ei ole ennen nähty. Lama tulee olemaan monin verroin pahempi kuin 90-luvun pahin lama oli.
Ihmisillä ei ole varaa kuluttaa ja työpaikkoja katoaa Suomesta.
Millä te elätte
6
823
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon suurlamaa ja 50% työttömyyttä. Hinnat laskisivat rajusti. Hoitajilla on aina töitä.
- Anonyymi
Ja hyvät palkat, keskimäärin yli 3200€ kuukaudessa. Itsellä eläke vähän yli 1000€ kuussa ja terveydenhuolto puuttuu kun ei ole työterveyshuoltoa ja yksityislääkärille ei ole varaa mennä. Kessoteen ei pääse siellä on kummallisesti kaikki ajat aina jo varattu, päivästä toiseen
- Anonyymi
Viljaa viljelemään,jotta ensi talvena kun syötävää.
- Anonyymi
Kyllä suurperhe elää helposti tuilla ja 4000eur nettotulolla vuodessa.
- Anonyymi
Ei todellakaan elä. Meillä 4 lasta ja bruttotulot 10 000e kk. Silti ei paljon säästy, kun Suomessa kaikki niin kallista.
- Anonyymi
Köyhät kyykkyyn🖕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620