Hakkeroituna niin en lopulta tiedä mikä on totta. Mietin niitä mitkä on sun itse sanomia asioita mutta mutta...en ole varma...olitko sellainen kun ajattelin vai jotain esitystä.
Koska oon ollut
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Esitystä manipulointia koska olet heikoilla
- Anonyymi
Tiedätkö edes mitä manipulointi tarkoittaa, toivottavasti tiedät kun käytät sitä sanaa.
Vikoja saattaa itsellä olla paljonkin, mutta tuo manipuloinnin taito ei kuulu niihin
Enkä ymmärrä mitä tarkoittaa tässä asiayhteydessä sana heikoilla.
Heikoilla jäillä kenties?
Tässä lista vioistani, voit käyttää niitä jatkossa, jos tarvetta sellaiselle.
-vilpitön usko ihmisiin ns naiivius sinisilmäisyys
-impulsiivisuus
- ailahtelevuus
-liika kiltteys
-sivusta, tieltä jota kerran kuljit sinäkin - Anonyymi
Niin jäi kyllä itselläkin hieman hämärän peitoon, että mitähän tämä tuumailija mahtaa tarkoittaa sillä, että on ollut itse hakkeroitu ja ei tästä syystä tiedä mikä on kenenkin sanomia. Hieman kuulostaa erikoiselta kääntelyltä
- Anonyymi
Itsekin jouduin aikoinaan naapurin hakkeroimaksi
- Anonyymi
Naiset kuvittelee miehen aina olevan hakkeri, jos on jotain tietokonetaustaa. Yleisin hakkerointi minkä kohteena ihmiset ovat on se, että jokin heidän käyttämänsä palveluun on murtauduttu. Johtuu heikoista salasanoista ja siitä, että samaa salasanaa käytetään monessa paikassa. Haittaohjelmat pystyvät kalastelemaan salasanat ja joku kiinalainen tai intialainen murtautuu tilillesi.
- Anonyymi
No niin tietysti. Mikä on sellainen taho, joka tutkii yksityisen laitteet, löytyykö sieltä hakkerin jälkiä? Itseltä se ei varmastikaan onnistu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin tietysti. Mikä on sellainen taho, joka tutkii yksityisen laitteet, löytyykö sieltä hakkerin jälkiä? Itseltä se ei varmastikaan onnistu.
En tiedä, kun en hakkeroi eikä ole tiettävästi hakkeroitu. Harvat osaa oikeasti hakkeroida. Jos se olisi helppoa, niin kaikkihan sitä tekisi. Toisaalta ihmiset tekevät itsensä hakkeroimisesta helppoa heikoilla salasanoilla. Salasanan arvaaminenkin määritellään hakkeroinniksi.
- Anonyymi
Kyllä miehet tätä tekee, mun exä kävi vielä erottuaan "luvatta" mun tiedoissa..mutta järki🙆♀️..pettyminen tuli, kun ei siellä ollutkaa mitään mihin ois voinut tarrautua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä miehet tätä tekee, mun exä kävi vielä erottuaan "luvatta" mun tiedoissa..mutta järki🙆♀️..pettyminen tuli, kun ei siellä ollutkaa mitään mihin ois voinut tarrautua.
Tarkoitatko sinä nyt sillä sitä, että joku ääliö ajatteli sieltä löytyvän jotain sellaista tietoa mikä olisi sinulle vahingollista? Yhtä kaikki, se että ylipäätään hakkeroituu on osoitus psykopaattisesta luonteesta ja sairaalloisuudesta, eikä sille ole olemassa mitään oikeita perusteita tai oikeaa motiivia. Paskasakkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sinä nyt sillä sitä, että joku ääliö ajatteli sieltä löytyvän jotain sellaista tietoa mikä olisi sinulle vahingollista? Yhtä kaikki, se että ylipäätään hakkeroituu on osoitus psykopaattisesta luonteesta ja sairaalloisuudesta, eikä sille ole olemassa mitään oikeita perusteita tai oikeaa motiivia. Paskasakkia.
Hmm...hän on aina tutkinut puhelimet jne..en hänen motiiveja sen kummemmin tiedä..en jäänyt kysymymään tollo, kun tollo, mutta luulen, että hän halusi tietää mitä teen ja puhunko hänestäin jollekkin. Tyhmä mies vielä myönsi🙉
- Anonyymi
Matt.6:24 alustus on aina paikallaan.
- Anonyymi
Öh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919