Koska oon ollut

Anonyymi

Hakkeroituna niin en lopulta tiedä mikä on totta. Mietin niitä mitkä on sun itse sanomia asioita mutta mutta...en ole varma...olitko sellainen kun ajattelin vai jotain esitystä.

11

264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esitystä manipulointia koska olet heikoilla

• Anonyymi

Tiedätkö edes mitä manipulointi tarkoittaa, toivottavasti tiedät kun käytät sitä sanaa.
        Vikoja saattaa itsellä olla paljonkin, mutta tuo manipuloinnin taito ei kuulu niihin
        Enkä ymmärrä mitä tarkoittaa tässä asiayhteydessä sana heikoilla.
        Heikoilla jäillä kenties?
        Tässä lista vioistani, voit käyttää niitä jatkossa, jos tarvetta sellaiselle.
        -vilpitön usko ihmisiin ns naiivius sinisilmäisyys
        -impulsiivisuus
        - ailahtelevuus
        -liika kiltteys

-sivusta, tieltä jota kerran kuljit sinäkin

• Anonyymi

Niin jäi kyllä itselläkin hieman hämärän peitoon, että mitähän tämä tuumailija mahtaa tarkoittaa sillä, että on ollut itse hakkeroitu ja ei tästä syystä tiedä mikä on kenenkin sanomia. Hieman kuulostaa erikoiselta kääntelyltä

• Anonyymi

Itsekin jouduin aikoinaan naapurin hakkeroimaksi

• Anonyymi

Naiset kuvittelee miehen aina olevan hakkeri, jos on jotain tietokonetaustaa. Yleisin hakkerointi minkä kohteena ihmiset ovat on se, että jokin heidän käyttämänsä palveluun on murtauduttu. Johtuu heikoista salasanoista ja siitä, että samaa salasanaa käytetään monessa paikassa. Haittaohjelmat pystyvät kalastelemaan salasanat ja joku kiinalainen tai intialainen murtautuu tilillesi.

• Anonyymi

No niin tietysti. Mikä on sellainen taho, joka tutkii yksityisen laitteet, löytyykö sieltä hakkerin jälkiä? Itseltä se ei varmastikaan onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin tietysti. Mikä on sellainen taho, joka tutkii yksityisen laitteet, löytyykö sieltä hakkerin jälkiä? Itseltä se ei varmastikaan onnistu.

En tiedä, kun en hakkeroi eikä ole tiettävästi hakkeroitu. Harvat osaa oikeasti hakkeroida. Jos se olisi helppoa, niin kaikkihan sitä tekisi. Toisaalta ihmiset tekevät itsensä hakkeroimisesta helppoa heikoilla salasanoilla. Salasanan arvaaminenkin määritellään hakkeroinniksi.

• Anonyymi

Kyllä miehet tätä tekee, mun exä kävi vielä erottuaan "luvatta" mun tiedoissa..mutta järki🙆‍♀️..pettyminen tuli, kun ei siellä ollutkaa mitään mihin ois voinut tarrautua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä miehet tätä tekee, mun exä kävi vielä erottuaan "luvatta" mun tiedoissa..mutta järki🙆‍♀️..pettyminen tuli, kun ei siellä ollutkaa mitään mihin ois voinut tarrautua.

Tarkoitatko sinä nyt sillä sitä, että joku ääliö ajatteli sieltä löytyvän jotain sellaista tietoa mikä olisi sinulle vahingollista? Yhtä kaikki, se että ylipäätään hakkeroituu on osoitus psykopaattisesta luonteesta ja sairaalloisuudesta, eikä sille ole olemassa mitään oikeita perusteita tai oikeaa motiivia. Paskasakkia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko sinä nyt sillä sitä, että joku ääliö ajatteli sieltä löytyvän jotain sellaista tietoa mikä olisi sinulle vahingollista? Yhtä kaikki, se että ylipäätään hakkeroituu on osoitus psykopaattisesta luonteesta ja sairaalloisuudesta, eikä sille ole olemassa mitään oikeita perusteita tai oikeaa motiivia. Paskasakkia.

Hmm...hän on aina tutkinut puhelimet jne..en hänen motiiveja sen kummemmin tiedä..en jäänyt kysymymään tollo, kun tollo, mutta luulen, että hän halusi tietää mitä teen ja puhunko hänestäin jollekkin. Tyhmä mies vielä myönsi🙉

• Anonyymi

Matt.6:24 alustus on aina paikallaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Seiska: Sofia Belorf haki terapeutilta apua - Avautuu Stefan Thermanista: "Räjähdysherkkä ilotulite"

Sofia Belórf avautuu miesystäviensä Stefan Thermanin ja Niko Ranta-ahon yhteisistä piirteistä Seiskalle. Therman heitti Sofian tavarat ulos ikkunasta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      2480
    2. Raju tilitys Stefan T, nyt aloitti Sofia haukkumiset ja käy terapiassa.

Siitä nähtiin taas, Sofia alkoi heti syyttelyt ja kaikki kertonut Seiskassa,ei osannut tätäkään nainen pitää suutaan kiinni erosta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      2133
    3. Sofia ilmestyi eilen illalla instaansa, on silmät surulliset ja koko kasvojen olemus .

Ei ole koskaan helppoa eroa olemassa, vaikka kuinka sitä toisin jotkut väittävät.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      1494
    4. Voitko kertoa rakas

mikä sen muutoksen sinussa aiheutti?
      Ikävä
      123
      1246
    5. Marin jälleen poliittisia irtopisteitä keräämässä, matkusti Ukrainaan

Saamme varmasti kuvasarjoja liikuttuneesta Marinista itkemässä ja surkuttelemasta ukrainalaisia. Loistava tilaisuus taas kerätä itselleen
      Maailman menoa
      370
      878
    6. Varoituksen sana

Älkää satuttako sitä ihmistä ketä rakastatte. Jos niin teette, edessä on katumuksen täyteinen pitkä yksinäisyys. Itsellä se varmaan jatkuu koko loppue
      Ikävä
      69
      805
    7. Tampereen sanna lähti lomalle Ukrainaan

Suomessakin olisi asioita hoidettavana, ja siellä vaan ulkomailla patsastelee. Milloin on seuraavat eduskuntavaalit? Valtion velkaantumisen on loputt
      Tampere
      220
      755
    8. Mies eikä me voitas nähdä

viikonloppuna? :) ai niin ootko muuten varattu?
      Ikävä
      108
      734
    9. Tekis mieli kertoa

Miten pahalta tää on tuntunut ja mitä mietin mut en uskalla ottaa riskiä että sattuu vaan yhä enemmän. Ei näille tunteille voi mitään. Olisin vaan toi
      Ikävä
      28
      719
    Aihe