APUA Osaisiko joku neuvoa vika ilmenee siten että kone toimii oikein tyhjä käynillä ja käy nätisti muta kiihdyttäessä noin puoleenväliin kaasulla sen jälkeen kone alkaa nykimään siten että vauhti tippuu ja kone heiluu ihan sikana kun alkaa humppaamaan kieroksia eli ihan kuin joku rajoitin menisi päälle mutta ei pauka putkessa tai imu puolella mutta silleen saa kiihtymään oikein kun runttaa kaasun pohjaan mutta täysillä kieroksilla kulkee oikein ja käy. suzuki huollossa ovat vaihtaneet bensapumpun ja myöhemmin jännitteen säätimen tämän jälkeen toimi kyllä päivän oikein ja sen jälkeen vaihtoivat vielä uudensäätimen mutta sillä ei vaikutusta myös map anturi ja lämpöanturi on vaihdettu menee kohta luotto tuohon huolto arvausfirmaan nyt ei pysty ajamaan kuin tyyliin tyhjä käynillä tai kaasu pohjassa
sais tuon kuntoon niin vaihtas merkkiä
suzuki df20a ruisku nykii
12
2486
Vastaukset
- Anonyymi
Oma yamaha teki samaa öljynpuutteen takia, siis tuorevoitelu laitos, jos öljy meni tietyn rajan alle niin sama rajoitus päälle. En tiedä onko muilla valmistajilla samaa mutta tällaista täällä :)
- Anonyymi
Kaikki, siis aivan KAIKKI tuoreöljyvoitelukoneet kuolevat jossain vaiheessa voitelun puutteeseen.
Ainut, siis AINUT tapa on lisätä % tai pari 2t öljyä bensiiniin.
Mitä hyötyä silloin siitä tuoreöljyvoitelusta on, kun kuitenkin joutuu läträämään öljyä bensan sekaan?
Laita nelari, niin ei ole moisia murheita.- Anonyymi
Ei näytä olevan tuore öljy voitelukone jos on ruisku ja map anturikin löytyy mitä jos lukisit ennen kuin komentoit
- Anonyymi
perämoottori kirjoitti:
Kone on nelari ja ruisku koneella kiitos vain
Ei oo ihmekkään jos nykii, kun kumpikin mäntä liikkuu yhtämatkaa ja tekee töitä vain joka toisella kierroksella.
- Anonyymi
perämoottori kirjoitti:
Kone on nelari ja ruisku koneella kiitos vain
Mutta ei toimi. Eipä tietenkään. Laita 2Töljyä bensan sekaan niin toimii.
- Anonyymi
Löysitkö ongelmaan ratkaisua???
Mulla nyt sama ongelma itselläni, sama moottori - Anonyymi
Myös täällä käyntihäiriö DF20A koneessa. Käy osakaasulla ok, kuormittaessa alkaa nykimään. Tyhjäkäynnillä katkoo myös satunnaisesti.
- Anonyymi
Etec moottorissa ei ole noitakaan ongelmia. Se on etecillä vaan niin että kovaa ajoa, samoin kuin teen naapurin nelarimiehen vaimon kanssa. Kovaa ajoa ;)
- Anonyymi
2T Mercury ajaa 2T !!!
- Anonyymi
Juurikin näin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483