Haluan tuntea sut lähelläni. Yhtä läheisesti kuin aiemminkin ja silloin ensimmäisellä kerralla. Pidän huolen että viehätyt. 😘
Mies.. Vielä joskus
12
70
Vastaukset
- Anonyymi
Wautsi😄
- Anonyymi
😊 Odotan sitä.. Riippuu tietenkin haluatko sä tai hän jota tarkoitan.
- Anonyymi
Sinä se jaksat näihin provoihin panostaa kuin naama siitä kaunistuisi tai suoristuisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat näihin provoihin panostaa kuin naama siitä kaunistuisi tai suoristuisi
Nyt meni tunnistelut kyllä taas ihan metsään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😊 Odotan sitä.. Riippuu tietenkin haluatko sä tai hän jota tarkoitan.
Läheisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Läheisyyttä.
Ai että oikein läheisiä välejä vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mies asialla, kyllä ja on a niinkuin aloittaja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin mies naisen ottaa ja nainen miehen ottaa puolisokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin mies naisen ottaa ja nainen miehen ottaa puolisokseen.
Tämä ehkä myöhemmin jos kaikki menisi hyvin.
Nyt tässä vaiheessa tarkoitin vielä toisenlaista läheisyyttä. Sitä minulla ja hänellä on jo ollutkin. Haluan vaan lisää tätä miestä...
- Anonyymi
Oletko se vartija joka otti minut kiinni painiotteella?
- Anonyymi
Kuka esitti pääosaa siinä aina ekassa kerrassa?
- Anonyymi
Kastellukki sävelsi siihen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377189Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265005L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa684382TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153503Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242311Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3021809Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241716Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458