SEA FM Joko nyt laajentuminen uusilla taajuuksilla.

Anonyymi

72

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi Kolarissa kannattaisi kuulua? Jyväskylä ja Tampere olisi ok. Tampere varmaan aukeaisi, jos Sea vain hakisi.

      • Anonyymi

        Kolari riippuu kuinka paljo lähetystehoa saa. Kolarin kuuluvuudella aukeavat myös uudenlaiset mainosmarkkinat, mikäli kuuluvuus kattaa koko Kolarin. Lapin matkailu on kasvanut hurjasti ympärivuotisemmaksikin. Tästä syystä ei mikään mitätön taajuuskokonaisuus.

        Tässä muutamia syitä, tietäjät tietää loputkin syyt.

        Radiomedian sivuilla lukee virheelisesti, että SEA FM kuuluisi jo Kolarissa.


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei laajenee . Hyvin yksitoikkoinen kanava

      • Anonyymi

        paras musiikkiradio. Joka väittää muuta taitaa inhota jotakin radiossa henkilökohtaisesti. Radion kanssa tuo väite ei päde. Toivon kuuluvuutta Helsinkiin.


      • Anonyymi

        Silti Suomen monipuolisin ja vaihtuvin soittolista. Eniten uutuuksia.

        Jos SEA FM tuntuu yksitoikkoiselta, miksi toivot ettei laajenisi. Kuten sanoin monipuolisin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti Suomen monipuolisin ja vaihtuvin soittolista. Eniten uutuuksia.

        Jos SEA FM tuntuu yksitoikkoiselta, miksi toivot ettei laajenisi. Kuten sanoin monipuolisin Suomessa.

        Ja höpöhöpöä moiset väitteet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpöä moiset väitteet!

        Anna esimerkki toisesta radiosta samassa formaatissa, joka on monipuolisempi?Suomessa siis. Arvasin. Mölytä pitää, mutta tähän jää tulematta vastaus. Ei-kuuntelijan mielipide tästä asiasta on merkityksetön. Jos kuuntelisi SeavFMää, niin toteaisi itsensä vääräksi. Vähän sama kuin väittäisi, ettei vedellä lähde jano. Saahan sitä kaikkea typerää väittää, mutta ei se muuta faktoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna esimerkki toisesta radiosta samassa formaatissa, joka on monipuolisempi?Suomessa siis. Arvasin. Mölytä pitää, mutta tähän jää tulematta vastaus. Ei-kuuntelijan mielipide tästä asiasta on merkityksetön. Jos kuuntelisi SeavFMää, niin toteaisi itsensä vääräksi. Vähän sama kuin väittäisi, ettei vedellä lähde jano. Saahan sitä kaikkea typerää väittää, mutta ei se muuta faktoja.

        Saan kai minä sanoa mielipiteeni ylihypetetystä oululaisasemasta? VAI enkö muka saa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan kai minä sanoa mielipiteeni ylihypetetystä oululaisasemasta? VAI enkö muka saa?

        Saat olla mitä mieltä tahansa, mutta älä väitä tosiasioita vääriksi. Mielipide ei ole mikään fakta. Sea FM:ää kehutaan syystä. Se on valitettavaa, että sinua tuntuu harmittavan asia henkilökohtaisesti. Sea FM on genressään monipuolisin. Se on todistettavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpöä moiset väitteet!

        EI OLE HÖPÖÄ. Eniten ensisoittoja Suomessa FM taajuuksilla pysyvästi kuuluvista soittaa SEA FM. Radio Soi soittaa myös paljon, mutta ei pysyvä FM kanava. Yksikään kotimainen nettiradiokaanei soita enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI OLE HÖPÖÄ. Eniten ensisoittoja Suomessa FM taajuuksilla pysyvästi kuuluvista soittaa SEA FM. Radio Soi soittaa myös paljon, mutta ei pysyvä FM kanava. Yksikään kotimainen nettiradiokaanei soita enempää.

        Minä en kaipaa uutuuksia, vaan hyviä biisejä! Oli ne sitten vanhoja tai uusia. Te seafm-fanit kyllästytte hyvin nopeasti kaikkeen, siksi kaipaatte vain uutuuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kaipaa uutuuksia, vaan hyviä biisejä! Oli ne sitten vanhoja tai uusia. Te seafm-fanit kyllästytte hyvin nopeasti kaikkeen, siksi kaipaatte vain uutuuksia!

        Jokainen tyylillään. Sinulle on kymmeniä kanavia. Minä puolestani osaan päättää itse, mikä on hyvää musiikkia.

        Tuleeko kappaleesta hyvä vasta kun siitä tulee iso hitti? Kuten edellä todettua suurinosa radiokanavista soittaa pelkkiä isoimpia hittejä / eniten radiossa soineita kappaleita.

        Se mitä soi Radio Soi tai Sea FM isosti tänään, soitossa kuuntelemallasi kanavall 2023, vasta kun siitä on tullut iso hitti.

        Vaikka olisi kuinka hyvä biisi, en jaksa sitä kuunnella jokapäivä vuodesta toiseen. Ehkä sinä jaksat ja asia saa olla niin. Ei silti kannata kiistää tosiasioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saan kai minä sanoa mielipiteeni ylihypetetystä oululaisasemasta? VAI enkö muka saa?

        Jokainen saa sanoa mielipiteensä. Hyväksy myös, jos mielipiteesi on väärä. Jos mielipiteesi on; Jokin kanava ei ole monipuolisin, mutta totuus on toinen. Kuten sanoin hyväksy myös se, että mielipiteesi voi olla väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen tyylillään. Sinulle on kymmeniä kanavia. Minä puolestani osaan päättää itse, mikä on hyvää musiikkia.

        Tuleeko kappaleesta hyvä vasta kun siitä tulee iso hitti? Kuten edellä todettua suurinosa radiokanavista soittaa pelkkiä isoimpia hittejä / eniten radiossa soineita kappaleita.

        Se mitä soi Radio Soi tai Sea FM isosti tänään, soitossa kuuntelemallasi kanavall 2023, vasta kun siitä on tullut iso hitti.

        Vaikka olisi kuinka hyvä biisi, en jaksa sitä kuunnella jokapäivä vuodesta toiseen. Ehkä sinä jaksat ja asia saa olla niin. Ei silti kannata kiistää tosiasioita.

        Totta turiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kaipaa uutuuksia, vaan hyviä biisejä! Oli ne sitten vanhoja tai uusia. Te seafm-fanit kyllästytte hyvin nopeasti kaikkeen, siksi kaipaatte vain uutuuksia!

        Puhkisoitettu hitti ei tarkoita = Hyvä kappale. Puhkisoitettu hittikin on joskus ollut epäsuosittu kappale. Hitti voi olla kuraa siinä missä ei hitti ja toisinpäin. Minä taas en halua kuunnella vain soitetuimpia hittejä Radio Suomen tai minkään muunkaan yksitoikkoisen kanavan tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhkisoitettu hitti ei tarkoita = Hyvä kappale. Puhkisoitettu hittikin on joskus ollut epäsuosittu kappale. Hitti voi olla kuraa siinä missä ei hitti ja toisinpäin. Minä taas en halua kuunnella vain soitetuimpia hittejä Radio Suomen tai minkään muunkaan yksitoikkoisen kanavan tapaan.

        Anna kuule minun itse päättää mikä on hyvää musaa ja mikä ei, en minäkään päätä sinun puolestasi sinun musiikkimakuasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna kuule minun itse päättää mikä on hyvää musaa ja mikä ei, en minäkään päätä sinun puolestasi sinun musiikkimakuasi!

        Mitä horiset? Ihmettelen vain logiikkaasi. Kritisoit tuoretta musiikkia huonoksi, mutta kuitenkin kuuntelet monia samoja biisejä nyt, mitä minä todennäköisesti kuuntelin jo aikoja sitten tai joita soitettiin tuoretta musiikkia soittavilla kanavilla 1-2 vuotta sitten.

        Toistan vielä hieman itseäni. Ihmettelen sitä miten kappale, joka ei ole hitti on täyttä kuraa, mutta kun sitä tulee hitti se onkin hyvä biisi? Kun se on hitti se päätyy vasta Radio Suomelle, Novalle yms. soittoon. Ellei sitten kyse ole jostain muutamasta radiokanavilla soitetuimmista Juha Tapio, Kaija Koo etc. Toki nämäkin päätyvät Radio Suomelle vasta kun jo vähintään useampi kaupallinen on soittanut niitä viikkotolkulla.

        Juha Tapio ja Kaija Koo taas ovat streemaus palvelussa paljon vähemmän kuuntelukertoja kerääviä kuin käytännössä ei radiossa soiva Spekti. Tämä vain on huomio. Se mikä soi radiossa on joskus vain suosittua radiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä horiset? Ihmettelen vain logiikkaasi. Kritisoit tuoretta musiikkia huonoksi, mutta kuitenkin kuuntelet monia samoja biisejä nyt, mitä minä todennäköisesti kuuntelin jo aikoja sitten tai joita soitettiin tuoretta musiikkia soittavilla kanavilla 1-2 vuotta sitten.

        Toistan vielä hieman itseäni. Ihmettelen sitä miten kappale, joka ei ole hitti on täyttä kuraa, mutta kun sitä tulee hitti se onkin hyvä biisi? Kun se on hitti se päätyy vasta Radio Suomelle, Novalle yms. soittoon. Ellei sitten kyse ole jostain muutamasta radiokanavilla soitetuimmista Juha Tapio, Kaija Koo etc. Toki nämäkin päätyvät Radio Suomelle vasta kun jo vähintään useampi kaupallinen on soittanut niitä viikkotolkulla.

        Juha Tapio ja Kaija Koo taas ovat streemaus palvelussa paljon vähemmän kuuntelukertoja kerääviä kuin käytännössä ei radiossa soiva Spekti. Tämä vain on huomio. Se mikä soi radiossa on joskus vain suosittua radiossa.

        Siis minähän EN kuuntele mitään Radio Suomea, tässä ne asemat joita kuuntelen:

        Yle Radio 1
        Hitmix
        Loop
        YleX
        Kasari
        Ysäri
        NRJ
        Radio Classic

        En minä välitä onko joku biisi soinut radiossa X kertaa, jos se on mielestäni hyvä niin se on sillon hyvä ja piste! Minä sentään kuuntelen musiikkia monipuolisesti toisinkuin te seafm-fanit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minähän EN kuuntele mitään Radio Suomea, tässä ne asemat joita kuuntelen:

        Yle Radio 1
        Hitmix
        Loop
        YleX
        Kasari
        Ysäri
        NRJ
        Radio Classic

        En minä välitä onko joku biisi soinut radiossa X kertaa, jos se on mielestäni hyvä niin se on sillon hyvä ja piste! Minä sentään kuuntelen musiikkia monipuolisesti toisinkuin te seafm-fanit.

        Monipuolisesti? Jos sama 200 kappaleen kierrätyksellä lista vuodesta toiseen on se mitä kuuntelet, siitä on monipuolisuus kaukana. Sitä nuo kanavat lähinnä tarjoavat.

        Ihan sama mitä kuuntelet, mutta kiroat uuden tuoreen musiikin, mutta ylistät niitä kun obat jo vanhoja isoiksi hiteiksi muodostuneita ja saapuu vihdoin sinunkin kuuntemallesi asemalle.

        Monipuolisuus ei ainakaan minulle ole damat 200 biisä kierrätyksellä, vaikka jokainen edustaisi eri genreä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monipuolisesti? Jos sama 200 kappaleen kierrätyksellä lista vuodesta toiseen on se mitä kuuntelet, siitä on monipuolisuus kaukana. Sitä nuo kanavat lähinnä tarjoavat.

        Ihan sama mitä kuuntelet, mutta kiroat uuden tuoreen musiikin, mutta ylistät niitä kun obat jo vanhoja isoiksi hiteiksi muodostuneita ja saapuu vihdoin sinunkin kuuntemallesi asemalle.

        Monipuolisuus ei ainakaan minulle ole damat 200 biisä kierrätyksellä, vaikka jokainen edustaisi eri genreä.

        Uusia kappaleita ei ole montaa niillä tuon 200 listan mukana. Suurin osa vanhojen kierrätystä, jotka ovat soineet jo tuhansia kertoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusia kappaleita ei ole montaa niillä tuon 200 listan mukana. Suurin osa vanhojen kierrätystä, jotka ovat soineet jo tuhansia kertoja.

        Juurikin näin. Toisenmielestä samoja kierrätyksellä on monipuolisuutta. Saahan sen niinkin kokea.

        Hyvän ja aidosti monipuolisen radiokanavan merkki on yksinkertaisesti. Kuulijalle ei tule tarvetta sompailla muiden samantyylisten kanavien välillä. Kun ei kyllästy alatipäivittyvän kanavan musiikkisisältöihin.


    • Anonyymi

      Taitaa SEA FM kuuntelijat olla sitä ikäryhmää jotka kuuntelee kaiken netistä. Sen sijaan Radio Patmosta kuuntelee monet iäkkäät joille perinteinen radio on se juttu.

      • Anonyymi

        Et taida ymmärtää lukemaasi. Mitä edellä on kirjoitettu? Eli jos ei halua kuunnella radiokanavalta vain samoja isoimpia hittejä perä perään, ei voisi kuunnella FM taajuudella kuuluvaa radiokanavaa joka toimii toisin, vaan pitäisi kuunnella kanava netistä. On sullakin logiikka.

        Toki moni kuuntelee SEA FM kanavaa netistä, koska ei kuulu koko Suomessa ja SEA FM on juuri se kanava, mitä halutaan kuunnella.

        Patmosta en niin hyvin tunne, mutta viestiäsi osaan lukea. Patmosta ei vissiin kuunnella kuin vain siellä missä se FM taajudella kuuluu. Kertoo jotain suosiota.


    • Anonyymi

      Ikivihreitä tulee oulun meriradiostaki. Ja samat hitit kuin muuallakin. Mikä tässä on niin erikoista muka? Sea FM oma porukkako täällä kanavaansa hehkuttaa päivästä toiseen?

      • Anonyymi

        Oletpas hassun hauska aina meriradiojuttuinesi. Täällä voi "hehkuttaa" muutkin aina kuin joku radion ohjelmapäällikkö tms. Luuletkohan sinäkin, että täällä henkilökunta radioista päivystää mitä kakkaa mistäkin asemasta kirjoitetaan. Sinun laimea kommenttisi perusteella et ole edes perillä tarjonnasta, joten turha vähätellä. Kuuntelen edelleen sinun vastustuksesta huolimatta. Huomennakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpas hassun hauska aina meriradiojuttuinesi. Täällä voi "hehkuttaa" muutkin aina kuin joku radion ohjelmapäällikkö tms. Luuletkohan sinäkin, että täällä henkilökunta radioista päivystää mitä kakkaa mistäkin asemasta kirjoitetaan. Sinun laimea kommenttisi perusteella et ole edes perillä tarjonnasta, joten turha vähätellä. Kuuntelen edelleen sinun vastustuksesta huolimatta. Huomennakin.

        Ei täällä kukaan muu kyllä Sea FM:ää pakkomielteisesti hehkuta kuin sinä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan muu kyllä Sea FM:ää pakkomielteisesti hehkuta kuin sinä :)

        minäkö tässä ketjussa juttelen itsekseni? Älä viitsi jauhaa jaskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minäkö tässä ketjussa juttelen itsekseni? Älä viitsi jauhaa jaskaa.

        Nyt esim. minun kanssani, mutta sinä se olet joka joka ketjuun Sea FM:ää pakottaa ja kritiikkiä sitä kohtaan et hyväksy, kuten tässäkin ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt esim. minun kanssani, mutta sinä se olet joka joka ketjuun Sea FM:ää pakottaa ja kritiikkiä sitä kohtaan et hyväksy, kuten tässäkin ketjusta.

        En kirjoittanut aiemmin, mutta saat uskoa luonnollisesti mitä haluat. On täysin eri asia keskustella kriittisesti kuin halveerata. Semmoista lapsen suusta lähtevää ininää ei viitsi kukaan lukea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut aiemmin, mutta saat uskoa luonnollisesti mitä haluat. On täysin eri asia keskustella kriittisesti kuin halveerata. Semmoista lapsen suusta lähtevää ininää ei viitsi kukaan lukea.

        On täysin eri asia keskustella eri radiokanavista asiallisesti, kuin pakonomaisesti pakottaa SeaFM:ää joka ketjuun, kuten sinä teet. Ihan sama mistä kanavasta yritetään keskustella, niin sinä tulet joka ketjuun sönköttämään, miten SeaFm on paras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täysin eri asia keskustella eri radiokanavista asiallisesti, kuin pakonomaisesti pakottaa SeaFM:ää joka ketjuun, kuten sinä teet. Ihan sama mistä kanavasta yritetään keskustella, niin sinä tulet joka ketjuun sönköttämään, miten SeaFm on paras

        minä en ole joka ketjussa sönköttämään, miten SeaFm on paras vaan todennäköisesti varmaan joku pookiukko, joka laukoo näppäimistölle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täysin eri asia keskustella eri radiokanavista asiallisesti, kuin pakonomaisesti pakottaa SeaFM:ää joka ketjuun, kuten sinä teet. Ihan sama mistä kanavasta yritetään keskustella, niin sinä tulet joka ketjuun sönköttämään, miten SeaFm on paras

        Jos on perusteltu vastaus, niin mitä sitten?
        Asia ei kuulu sinulle. Et ole täällä mikään poliisi, vaikka haluat käskyttää muita, että mistä ja miten saa puhua. Yritä nyt edelleen tajuta että täällä on useampi ihminen "sönköttämässä". Perustele itse vastauksesi edes joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täysin eri asia keskustella eri radiokanavista asiallisesti, kuin pakonomaisesti pakottaa SeaFM:ää joka ketjuun, kuten sinä teet. Ihan sama mistä kanavasta yritetään keskustella, niin sinä tulet joka ketjuun sönköttämään, miten SeaFm on paras

        Nyt ilmeisesti Sea FM ketjussa joku tollo yrittää suitsia, ettei asiasta saisi puhua. Uskomaton tyyppi 😀


    • Anonyymi

      Ei riitä sea FM radiolla rahat laajentumiseen. En usko, että hakee ja jos hakeekin niin ei tule onneksi saamaan uusia taajuuksia ainakaan keskisestä ja eteläisestä Suomesta. Pysyköön siellä lapissa saastuttamassa radioaaltoja

      • Anonyymi

        Sea FM radiolle toivon lisää taajuuksia. Ainoa asema mitä oikeasti viitsin FM puolella edes kuunnella. Luulen, että Sea FM pitää verkkoaan yhtenäisenä. Miksi alueellisesti kuuluvan radion kannattaisi lähettää yksittäisissä kaupungeissa siellä täällä ympäri Suomea. Ei mitään järkeä. Järkeä pitää olla, oli rahaa tai ei.


      • Anonyymi

        Sea FM varmasti saisi uusia taajuuksia. On eri asia, että hakeeko. Tätä samaa itkuvirttä sai lukea parilta samalta tyypiltä aikaisemmillakin hakukierroksilla, mutta kummasti sai aina sinne mihin haki, kuten Oulu, Rovaniemi ja Meri-Lapin alue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sea FM varmasti saisi uusia taajuuksia. On eri asia, että hakeeko. Tätä samaa itkuvirttä sai lukea parilta samalta tyypiltä aikaisemmillakin hakukierroksilla, mutta kummasti sai aina sinne mihin haki, kuten Oulu, Rovaniemi ja Meri-Lapin alue.

        Pohjois-Suomessa on paljon taajuuksia haussa, pääosin pienillä kuuluvuusalueilla nyt. En usko, että olisi mitään mieltä hakea yhtään niistä. Antaa isojen mediatalojen tuhlata rahansa nyt niihin, kun tappelevat henkeen ja vereen, että toiminta pysyy edes jotenkuten plussalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois-Suomessa on paljon taajuuksia haussa, pääosin pienillä kuuluvuusalueilla nyt. En usko, että olisi mitään mieltä hakea yhtään niistä. Antaa isojen mediatalojen tuhlata rahansa nyt niihin, kun tappelevat henkeen ja vereen, että toiminta pysyy edes jotenkuten plussalla.

        Sea FM on viime vuosina hakenut pääosin vain Helsinkiä. Nyt siellä ei ole taajuutta auki. Bauerilla ja Neloselle ei yksinkertaisesti voi antaa lisää taajuuksia. Joku on lobannut, ettei saa antaa kenelle muullekaan. Sea FM, Roll, Musa jne


      • Anonyymi

        "Pysyköön siellä lapissa saastuttamassa radioaaltoja"
        On taas typerää kirjoitusta. Saastuttamassa, eli tarjoamalla tasokkaimman musiikkivirran tämän päivän ajankohtaisinta musiikkia? Rajoita vähäsen mitä kirjoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pysyköön siellä lapissa saastuttamassa radioaaltoja"
        On taas typerää kirjoitusta. Saastuttamassa, eli tarjoamalla tasokkaimman musiikkivirran tämän päivän ajankohtaisinta musiikkia? Rajoita vähäsen mitä kirjoitat.

        Sea Fm on saanut aiemmin kaikki hakemansa taajuudet lukuun ottamatta tuota Helsinkiä. Raahea eivät aikoinaan katsoneet tarpeelliseksi aloittaa, vaikka saivat luvan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sea FM varmasti saisi uusia taajuuksia. On eri asia, että hakeeko. Tätä samaa itkuvirttä sai lukea parilta samalta tyypiltä aikaisemmillakin hakukierroksilla, mutta kummasti sai aina sinne mihin haki, kuten Oulu, Rovaniemi ja Meri-Lapin alue.

        Kummasti taas ei ole saanut Helsinki ja Tampereellakaan ei ole saanut enää edes väliaikaista lupaa.

        No hyvä jos noin, että saisi mitä hakee. Toivottavasti hakee lisää.
        Jossain muistan kuulleeni, olisiko ollut ihan SEA FM kanavalla kun puhuivat, etteivät halua mielellään Digitan mastoihin, koska maksaa niin paljon. Eikä digitanmastoissa oleminen vältämättä takaa edes hyvää kuuluuvutta taajudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pohjois-Suomessa on paljon taajuuksia haussa, pääosin pienillä kuuluvuusalueilla nyt. En usko, että olisi mitään mieltä hakea yhtään niistä. Antaa isojen mediatalojen tuhlata rahansa nyt niihin, kun tappelevat henkeen ja vereen, että toiminta pysyy edes jotenkuten plussalla.

        Itse taas pidän Kolari-alueen kuuluvuutta todella järkevänä. Vieläpä jos saa kuuluvuuden kantamaan Kittilä-Levi akselin. Tuo on sellainen minkä voisivat saadakin. Jyväskylä tai Pirkanmaan alueen vähän haasteellisempi, koska varmasti isommat hakevat kaikkea mahdollista ja usein jokin Mediatakojien - Bauer- sanoma yhteistyökytkökset tai vain haetaan Groovelle yms. muulle kuuluvuuksia FM puolelle ettei vain kilpailijat niitä saa ja syö mainosmarkkina tuloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas pidän Kolari-alueen kuuluvuutta todella järkevänä. Vieläpä jos saa kuuluvuuden kantamaan Kittilä-Levi akselin. Tuo on sellainen minkä voisivat saadakin. Jyväskylä tai Pirkanmaan alueen vähän haasteellisempi, koska varmasti isommat hakevat kaikkea mahdollista ja usein jokin Mediatakojien - Bauer- sanoma yhteistyökytkökset tai vain haetaan Groovelle yms. muulle kuuluvuuksia FM puolelle ettei vain kilpailijat niitä saa ja syö mainosmarkkina tuloja.

        Taajuudet eivät automaattisesti mene vain Bauerille ja Neloselle. Nykyinen tilanne vain on, että kukaan muu järkevä toimija ei juuri hae taajuuksia tässä markkinatilanteessa. Tampere oli viimeksi koordinoitu Sea FMn pyynnöstä, joten ei ole mitenkään epätodennäköistä, että olisivat saaneet taajuuden mikäli olisivat hakeneet. Sea FM saisi väliaikaisia lupia, kuten muutkin toimijat. Eivät vain ilmeisesti ole nähneet tarvetta olettaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taajuudet eivät automaattisesti mene vain Bauerille ja Neloselle. Nykyinen tilanne vain on, että kukaan muu järkevä toimija ei juuri hae taajuuksia tässä markkinatilanteessa. Tampere oli viimeksi koordinoitu Sea FMn pyynnöstä, joten ei ole mitenkään epätodennäköistä, että olisivat saaneet taajuuden mikäli olisivat hakeneet. Sea FM saisi väliaikaisia lupia, kuten muutkin toimijat. Eivät vain ilmeisesti ole nähneet tarvetta olettaisin.

        Aika laiskaa on Bauerin ja Sanoman panostus kanaviinsa. Toki YLE vetää Radio Suomella riman musiikin osalta vielä enemmän aidan matalimmasta kohdasta.


    • Anonyymi

      Joku vetää herneet nenään siitä, kun toinen täällä ihmettelee seuraavaa. Tämä joku haluaa kuunnella hyvää musaa ja sanoo kaiken uuden olevan kuraa. Toinen taas kertoo faktan, se mikä soi parilla kanavalla tuoreeltaan, muuttu jokulle hyväksi kappaleeksi vasta kun on hitti ja jo vanhaa musiikkia.

      • Anonyymi

        Ei kukaan ole sanonut kaiken uuden olevan kuraa, vaan nimenomaan niin ettei kaikki uusi musa ole hyvää vaan vanhoissakin biiseissä on hyviä, niinkuin on hyviä myös uusissakin! Siinä on eroa joten opetelkaa sisälukutaitoa! Eli varmaan tarkoitit tuolla "joku" minua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole sanonut kaiken uuden olevan kuraa, vaan nimenomaan niin ettei kaikki uusi musa ole hyvää vaan vanhoissakin biiseissä on hyviä, niinkuin on hyviä myös uusissakin! Siinä on eroa joten opetelkaa sisälukutaitoa! Eli varmaan tarkoitit tuolla "joku" minua?

        Siksi onkin tärkeä, että "huonot uudet" eivät jää junnaamaan taajuudelle kuukausiksi, vaan on radio, joka tajuaa kierrättää ne pois. Sea FM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi onkin tärkeä, että "huonot uudet" eivät jää junnaamaan taajuudelle kuukausiksi, vaan on radio, joka tajuaa kierrättää ne pois. Sea FM

        Juu mutta kyseinen asema on niiin ylihypetetty että kierrän sen kaukaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu mutta kyseinen asema on niiin ylihypetetty että kierrän sen kaukaa!

        Sinua vain harmittaa, että Sea FM on ainoita radioita jota kehutaan. Yle saa kehuja jonkin verran ja yksittäiset ohjelmat. Kukaan ei tällä palstalla kehu yleensä mitään muuta kaupallista radiota. Tai no joku höyrypäinen Pookifani täältä löytyy, mutta viesteissä ei ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan ole sanonut kaiken uuden olevan kuraa, vaan nimenomaan niin ettei kaikki uusi musa ole hyvää vaan vanhoissakin biiseissä on hyviä, niinkuin on hyviä myös uusissakin! Siinä on eroa joten opetelkaa sisälukutaitoa! Eli varmaan tarkoitit tuolla "joku" minua?

        Kun sen saman vanhan biisiin kuulee vähintäänkin 4 kertaa viikossa, usein useamminkin jo jostain vuodesta 85 ei vain enää ole väliä biisin hyvyydellä. YKSITOIKKOISTA TARJONTAA.

        Tietyillä radiokanavilla on tietyiltä artisteilta (joita on n. 10) koottu 1-4 biisin lista, mistä kierrätyksellä soitetaan 1-3 kertaa jokapäivä.

        Radio Suomella vieläpä sama biisi on soinut useasti jopa 4 eri esitäjän esittämänä saman päivän aikana. Tyyliin ensin aamulla alkuperäinen englanninkielinen keskipäivällä suomiversio, iltapäivällä eri suomiversio jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sen saman vanhan biisiin kuulee vähintäänkin 4 kertaa viikossa, usein useamminkin jo jostain vuodesta 85 ei vain enää ole väliä biisin hyvyydellä. YKSITOIKKOISTA TARJONTAA.

        Tietyillä radiokanavilla on tietyiltä artisteilta (joita on n. 10) koottu 1-4 biisin lista, mistä kierrätyksellä soitetaan 1-3 kertaa jokapäivä.

        Radio Suomella vieläpä sama biisi on soinut useasti jopa 4 eri esitäjän esittämänä saman päivän aikana. Tyyliin ensin aamulla alkuperäinen englanninkielinen keskipäivällä suomiversio, iltapäivällä eri suomiversio jne.

        Mutta Pookilla ei ole näin.


    • Anonyymi

      KYLLÄ NYT SE ON TEHTÄVÄ. NRJ luopui about 2 vuotta sitten Meri-Lapin taajuudesta. Syynä oli kuulemma liian pieni markkina-alue? No miksi NRJ sitten kuuluu tällähetkellä vieläkin pienemmillä markkina-alueilla.

      Totuushan on, että NRJ:n olisi ilmeisti pitänyt uusia mastopaikkaa ja muut kanavat erityisesti SEA FM söi NRJ:n kuulijat eli markkinat alueella. Ihan sama voi tapahtua muuallakin 60 000 tai vähemmän kuuluvuus alueella. Siksi laajentua pitää nyt.

      • Anonyymi

        joo suurinpiirtein


      • Anonyymi

        Jännä juttu, että Sea FM:n omistaja ei ole ollenkaan kanssasi samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu, että Sea FM:n omistaja ei ole ollenkaan kanssasi samaa mieltä.

        Mistä tiedät, että mitä mieltä Sea FM on? Tuskin tämä palsta toimii tietotoimistona :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu, että Sea FM:n omistaja ei ole ollenkaan kanssasi samaa mieltä.

        onko fakta, tosin itse en olekkaan ap:n samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jännä juttu, että Sea FM:n omistaja ei ole ollenkaan kanssasi samaa mieltä.

        Ainakin osaavat fiksun rahankäytön. Kanavaa ei tapeta ylivarojen elämällä kuten Spirit ja Bassomedian Bassoradio, joka oli pakko myydä tappioiden kuittaamiseksi Bauerille tai sitten eivät vaan välittäneet pätkääkään ja myivät kun pikkusen nollatulos vuosien päälle saivat taskurahhaa.


    • Anonyymi

      Toivottavasti.

      • Anonyymi

        rukoilemme näin 👍


    • Anonyymi

      Toivottavasti!

    • Anonyymi

      Ois jo aika saada Tampereellekin muuta kuin yksitoikkoisia miljoonakertaa jo soitettuja hittejä vuodesta toiseen jauhavia asemia.

    • Anonyymi

      Paljon hyviä taajuuspaikkoja kanavista riippuen jäi mielestäni hakematta. Ehkä sitten tulevaisuudessa. Suomessa kun ajelee on edelleen paikkoja, joissa ainoana kotimaisena kaupallisena kuuluu Nova. Eikä tarvitse edes mennä maamme syrjäisimpiin kolkkiin. On vain alueita kun ajaa sitten about 20-50 km eteenpäin suuuntaansa alkaa jo jokin/joitain muitakin kuulua.

    • Anonyymi

      Jep jep. Sehän on tulosaa, mikäli ottaa käyttöön.

    • Anonyymi

      Tulihan niitä sieltä 2kpl. Enää vain odotellaan vuoden loppua 2024 tammi-helmiikuuta niin raikaa Tapmpere ja Turkukin Sea Fm tahdissa.

    • Anonyymi

      Viihde ja kulttuuri? Siis tuota Sea FM:ää on jo spämmitty muuallekin kuin radiopalstalle 🤦‍♀️

      • Anonyymi

        Nytkö vasta huomasit. Maailman menoa palstalla on myös. Säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö vasta huomasit. Maailman menoa palstalla on myös. Säälittävää.

        Sehän Bauerissa harmittaa🤣👆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö vasta huomasit. Maailman menoa palstalla on myös. Säälittävää.

        Sehän Bauerissa harmittaa🤣👆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän Bauerissa harmittaa🤣👆

        Ja pookiukkoa


      • Anonyymi

        Asiallista keskustelua. Kanavasta kiinnostuneet ja sekä he joilla menee tunteisiin kommentoivat.


    • Anonyymi

      mahtavaa viimenkin saamme kkontenttia fm-bandille kiitos mestari!!!! 👍👍👍👍

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe