En haluaisi luovuttaa vielä

Anonyymi

Jos mies sinulla on tunteita minua kohtaan. Haluan antaa parhaani. Onko?

62

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laulun sanoin: tilanteeni on toivoton

    • Anonyymi

      Luovuttaminen käynyt kuitenkin mielessä?

      • Anonyymi

        Ei ainakaan minulla ole luovutus mielessä. Mietin eri strategioita.


    • Anonyymi

      On tunteita yhtä E-naista kohtaan.

      • Anonyymi

        Alkaako E:lla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaako E:lla?

        Alkaa E kirjaimella kyllä.


    • Anonyymi

      Ei ole tunteita, joten voisitko vain jättää rauhaan. Minä kaipaan elää omaa rauhallista elämääni enkä mitenkään sinun elämääsi puuttuisi. Tulisiko tälle jo vihdoin loppu?

      • Anonyymi

        Miksi sitten roikut palstalla etsimässä hänen viestejään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten roikut palstalla etsimässä hänen viestejään?

        Juuri niin. Ja voit lopettaa sen wats app stalkkaamisenkin jos oot noin kipee päästäs. Oot aika tuulella siihen nähden mitä mulle syötit. Vai onko sulla joku persoonallisuushäiriö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten roikut palstalla etsimässä hänen viestejään?

        Touche! 👍😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Ja voit lopettaa sen wats app stalkkaamisenkin jos oot noin kipee päästäs. Oot aika tuulella siihen nähden mitä mulle syötit. Vai onko sulla joku persoonallisuushäiriö?

        Miten voi startata WU:ssa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi startata WU:ssa?

        *stalkata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi startata WU:ssa?

        Ei mitenkään, provo on ja tuskin naisen kirjoittama


      • Anonyymi

        Ei oo mitenkään rauhallinen kun sinä olet rikkonut kotirauhaani. Käynyt kyläilemässä ja tehnyt ilkivaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi startata WU:ssa?

        Tekee sitä itse... 🙄


    • Anonyymi

      Ei ole, vaan haluan elää omaa elämääni. En kuitenkaan halua sinulle mitään pahaa. Toivon, että pääset elämään sellaista elämää kuin haluat. Minä en ainakaan sitä estä.

    • Anonyymi

      Ihan mahdotonta sanoa, vaikka noinkin hyvät tunnisteet tuohon olet laittanut.

    • Anonyymi

      Ainakin itselläni tunteet roihuavat erästä ihanaa kohtaan.
      K

      • Anonyymi

        Höpöjä puhut lerssi-KS, sut tietää kaikki, mikä häntäheikki sä oot. 🤣


      • Anonyymi

        Kuin myös naisella (välistä) yhtä miestä kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin myös naisella (välistä) yhtä miestä kohtaan.

        Mikä teillä esteenä etenemiselle, tai puhumiselle?
        K


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teillä esteenä etenemiselle, tai puhumiselle?
        K

        En tiedä onko varattu. Enkä tiedä haluanko sitä tietääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko varattu. Enkä tiedä haluanko sitä tietääkään.

        Oletko itse varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse varattu?

        En ole varattu.


    • Anonyymi

      Lähden täältä kyllä pois mutta jotenkin et päästä. Tiedän, että et ole minuun ihastunut. Lupaan jättää sinut rauhaan. Päästä minut pois.

    • Anonyymi

      soita tai laita tekstiviesti 044 935 1236 :)

      • Anonyymi

        jotain nimmaria niin soitan.


    • Anonyymi

      Minä haluan pois ja nyt minä vain menen.

    • Anonyymi

      Tietysti on, kuten aamulla näit. Sydämeni löi viidesti samassa ajassa, jossa normaalisti kerran. Sellainen vaikutus Sinulla minuun. Rakastan Sinua!!! 💕 Surettaa tämä Sinuun ainainen ikävä... 😚😓

    • Anonyymi

      On mulla tunteita. Ne eivät vaan katoa ikinä mihinkään... :)

      • Anonyymi

        Kiva kuulla ihana. Sivusta naiselta ihanimmalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla ihana. Sivusta naiselta ihanimmalle.

        Ole hyvä ihanin. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hyvä ihanin. ;)

        Ei multakaan katoa. Unohdin sanoa edellisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei multakaan katoa. Unohdin sanoa edellisessä.

        Se on hyvä se. ;)


      • Anonyymi

        Kuinka paljon sinä kuvittelet noin ylipäätään näiden juttujen olevan totta ja mikä sinua mahdolllisesti siinä oikein hiertäisi, että jollekin vastataan noin? Oletko noin elämästä vieraantunut, että pitää jaksaa väittää tuollaista vai ihan vaan palstaviesteistä kateellinen? Outo olet


    • Anonyymi

      Omasta puolestani sanon, että fyysinen kondikseni raunioitui jo edellisenä vuonna. Invalidisoiduin 75% entisestä.
      Tämä sukuvika vie meikämanun pyörätuolikuntoon jo ensi vuonna, jos jaksan niin pitkälle.

      Minulla on tulehduskipugeelit käytössä, isoisällä vaan ihra- ja voihauteet. Ison säkillisen olen kiroilla pärryttänyt kun jokaikinen askel sattuu.
      Meitä on suomessakin tosin kuusinumeroinen lukumäärä. En halunnut sinua o m a i s h o i t a j a k s i . Sori !

      • Anonyymi

        Tollanen viesti pitää lähettää sille kenelle sen tarkoitit! Ei ole reilua häntä kohtaan jos ei tiedä todellista syytä! Oletpa kamala ihminen jos et hänelle suoraan voi tota kertoa. Haluatko että hän ei saa koskaan tietää ja olisi ehkä ollut valmis tekemään kaiken sinun vuoksesi? Vai onko sulla tulevaisuudessa kivempi mieli tämän asian haudattuasi?
        Rakkaus on suuri. Älkää sitä ihmiset unohtako. Olkaa ja puhukaa avoimesti. Vastuu on kuulialla. Vois olla helpompi täällä kaikkien elää❤️


    • Anonyymi

      Jos palsta tunteet on parasta antamista, niin aika huonosti on asiat. Eikö oikeat tunteet esitetä palstan ulkopuolella? Kuka niin ei halua tehdä niin onko edes tunteinta? Tämä palsta on joillekin joku hypetys paikka, oman ekon kohotus alusta. Ei, muuta.

      • Anonyymi

        Ei kaikki voi. Teille tindernaamoille kaikki on niin helppoa. Se, että tunteita kerrotaan tuosta vaan toiselle irl, kertoo että ne tunteet ei ole aitoja. Sivusta. Ap en ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki voi. Teille tindernaamoille kaikki on niin helppoa. Se, että tunteita kerrotaan tuosta vaan toiselle irl, kertoo että ne tunteet ei ole aitoja. Sivusta. Ap en ole.

        Joo mutta kun tää palsta ei johda mihinkään, ota huomioon että jotkut hakee seurustelu suhdetta. Ei, kaikki ole varattuja. Vai mitä täältä haetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki voi. Teille tindernaamoille kaikki on niin helppoa. Se, että tunteita kerrotaan tuosta vaan toiselle irl, kertoo että ne tunteet ei ole aitoja. Sivusta. Ap en ole.

        No,mitä sulla on täällä muuta kuin keskustelua? No, täällä tunteet on aitoja? Täältä kautta kukaan löydä suhdetta, tää on anonyymipalsta. Eli kaikki on tuntemattomia toisille. Tää on keskustelupalsta ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kun tää palsta ei johda mihinkään, ota huomioon että jotkut hakee seurustelu suhdetta. Ei, kaikki ole varattuja. Vai mitä täältä haetaan?

        Miksi sitä seurustelusuhdetta haettaisiin täällä tunne-palstoilla. Täällä kirjoitetaan tunteista ja tinder ym. treffit on suhdetta hakeville. Täällä kerrotaan niistä tunteista, joita ei jostain syystä saa suustaan ulos irl. Mikään seuranhakupaikka tämä ei ole, sehän olisi järjetöntäkin anonyymina. Tämä on enempi rakastuneille kuin seurustelusuhdetta hakeville. Varmaan sellainen polte mikä saa ainakin mut tänne kirjoittamaan on teille suhdetta hakeville ihan outoa. Toki haluaisin suhteen HÄNEEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki voi. Teille tindernaamoille kaikki on niin helppoa. Se, että tunteita kerrotaan tuosta vaan toiselle irl, kertoo että ne tunteet ei ole aitoja. Sivusta. Ap en ole.

        Kyl olet itselle vastaaja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl olet itselle vastaaja!

        En KYL ole. Lopeta tuo teininä esiintyminen vai oletko joku vajääälyinen. Kyl, ett?? vtun palstan mukakuningatar. Aloitusta en kirjoittanut. Muuten voisin mutta tuo "tehdä parhaani" ei sovi oikein mun suuhun ihmissuhteissa. :) Voisitko sinä väjäkki vaihtaa maisemaa jo. Olet turhake.


    • Anonyymi

      Kyllä on vielä.

    • Anonyymi

      On tietysti..

    • Anonyymi

      Turhaa ollut since 12.01. 1973

    • Anonyymi

      Joo, yhteinen tahtotila tietenki pistää panemaan parastaan

    • Anonyymi

      Minä haluan tämän lopettaa. Minulla ei ole tunteita enää. Voin pyytää vain anteeksi. Haluan jatkaa omaa elämääni. Minä tämän aiheutin.

      • Anonyymi

        NO vttu lopeta. Mitä siinä uliset kuin väjäkki? Sivusta tämä.


      • Anonyymi

        Sano irl tommoset äläkä täällä veivaa. Ihme tyyppi


    • Anonyymi

      On mulla tunteita sinuun nainen Ole minun nainen, et ikinä pety. Tv. K mies

      • Anonyymi

        Ok, minä sitten väistän jos tuo aloittaja on se oikea. Anteeksi kun häiritsin :(


      • Anonyymi

        Noin sä olit sanonut kahdelle edellisellesikin. Oot surkimus, häntäheikki...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin sä olit sanonut kahdelle edellisellesikin. Oot surkimus, häntäheikki...

        Ei tulevaisuudesta voi koskaan tietää. Tyhmä ihminen täytyy olla jos tukeutuu ja luottaa toiseen ihmiseen.


    • Anonyymi

      Kaikki on vain manipuloida mikäli ei ole totta!temppu tehdä ruma! Josta en kiinnostunut.jutuista tempyista.Menetetty usko teihin

    • Anonyymi

      elämä on niin lyhyt, että siihen ei kannata tunnin välein heilahtelevia naisoletettuja sekottaa.

      sitä et tiedä mihinkä myrskyyn heräät, kun tyyneen nukahdit!

      • Anonyymi

        smies on syvältä.


    • Anonyymi

      Joo on. 72

    • Anonyymi

      Olin naiseni kanssa juuri puheissa naimisiin menosta näin vanhall iällä.

      • Anonyymi

        Kukaan usko. Eikä ketään kiinnostakaan.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe