Volvo harkinnassa. Mikä on uuden long rangen todellinen kantama maantieajossa (80-120 km/h)?
Paljonko uusi T8 long range (tehokkaammalla sähkömoottorilla kuin aiemmin) kulkee moottoritiellä pelkällä sähköllä, 135/140/145 km/h vai jotain muuta?
Jos ajoakku tyhjenee, miten käy nelivedon? Onko auto tällöin pelkkä etuveto vai onko akussa käytännössä aina sen verran virtaa että takapyörät jaksaa työntää ainakin liikkeelle?
Volvo V60/XC60 T8 long range
6
3253
Vastaukset
- Anonyymi
Sormi suussa Petterit ja Tiinat miettii mitenhän tämä mahtaa olla kun ei kysytty kuka kyykytti ketä.
T8 longe rangessa on isompi sähkökone joka kulkee 160km/h pelkällä sähköllä.
Volvo on sen verran fiksu että ajoakussa on kaiken aikaa sen verran virtaa että AWD toimii ainakin tilapäisesti lähdöissä.
Huom! Pelkällä sähköllä ajettaessa V60 T8 on takaveto. Jos lähdet ilman kokoaikaista AWD moodia liikennevaloista liukkaalla, saattaa tämä hämmentää kun perä tulee sivulle ennen kuin turbo lähtee käyntiin viiveen kera korjaten asian. Mm. BMW 330e xDrive on polttomoottorilla ja sähköllä aina aito neliveto ilman ylläreitä. T8 on hyvä muttei täydellinen.- Anonyymi
joissain bemareissa aivan samanlainen neliveto tekniikka kuin volvossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joissain bemareissa aivan samanlainen neliveto tekniikka kuin volvossa
ja moni muukin valmistaja seuraa mukana ,samanlaisella järjästelmällä
- Anonyymi
Ei se kiihy alle 5 sekuntii satasee oikeesti menee joku 6 sekintia vitu hidas on mun auto vitu voittaa sen viivalta aina. Mul on 500 hevosta ja isot vanteet ja voittaa T8 aina viivalta. Kulkeekin kovempaa ja huippunopeus on joku 320 kelaa hei.
- Anonyymi
voi poika ei sun honda monkey niin kovaa kulje ehkä 35 km/h
- Anonyymi
Siinä on polttomoottorin jatkeena generaattori joka antaa virtaa taka-akselin sähkömoottorille vaikka ajo-akku olisi tyhjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892