bensan poltto, kun ei tarvii kauppaan ruoka-ostoksille, kännykällä vain tilaa ja posti tuo ovelle,,
nyt säästyy
17
237
Vastaukset
Kun muistaa vielä ne lääkkeet ottaa.
- Anonyymi
Kirjoita tarralapulle ja liimaa se otsaasi niin muistat paremmin ottaa lääkkeesi sen sijaan että muistutat siitä itseäsi suomi24 palstoilla.
- Anonyymi
Hra Laapotti; krjoitin kylläkin ruoka ostoksista, j-kaapissani on 6-pv ruoka-annos tilattuna-ja tomitettuna,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita tarralapulle ja liimaa se otsaasi niin muistat paremmin ottaa lääkkeesi sen sijaan että muistutat siitä itseäsi suomi24 palstoilla.
juurikin "Laapotin kaltaisille pitäisikin perustaa liikkuva hulluntutkimus testaus-yksikkö,,
- Anonyymi
niin, ei pitäis,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juurikin "Laapotin kaltaisille pitäisikin perustaa liikkuva hulluntutkimus testaus-yksikkö,,
,, sen vaatisi "hyvinvointialueet, ollakseen ja palvellakseen kansalaistensa terveytä nimensä lupaamalla tasolla, nyt ko palvelee ja antaa hyväpalkkaisille viran haltijoille "hyvinvontia,,
- Anonyymi
Hoitokokoustaja se jaksaa päivystää..
Kerrotko ulkoistamisen ihanuudesta aikoinaan saarnannut..kuin hai laivaa..mikä edellisessä viestissä rikkoi sääntöjä? - Anonyymi
uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.
Omia sääntöjä keksivillä S24 luotseilla menee helposti tunteisiin väärän mielipiteen riittäessä syyksi sensuuriin kun luotsit ovat kuin teinipissiksiä 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.
ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omia sääntöjä keksivillä S24 luotseilla menee helposti tunteisiin väärän mielipiteen riittäessä syyksi sensuuriin kun luotsit ovat kuin teinipissiksiä 🤣
Teinipissiksillä on elämä edessä nämä etsii sitä somen keskusteltupalstoilta niitä kyttäämällä kun ei ole elämässä muutakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭
ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, sen vaatisi "hyvinvointialueet, ollakseen ja palvellakseen kansalaistensa terveytä nimensä lupaamalla tasolla, nyt ko palvelee ja antaa hyväpalkkaisille viran haltijoille "hyvinvontia,,
,, 17000e/kk palkalla,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, 17000e/kk palkalla,,
ja, kun noin hyvin palkattu johtaja, niin hva-en valtuutetut antaa asiat "johtajan ratkaista,,
- Anonyymi
ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭
- Anonyymi
Hymyilyttää mutta kantaa en ota..
- Anonyymi
Hammas lähti juurineen...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174382- 25381