nyt säästyy

Anonyymi

bensan poltto, kun ei tarvii kauppaan ruoka-ostoksille, kännykällä vain tilaa ja posti tuo ovelle,,

17

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun muistaa vielä ne lääkkeet ottaa.

      • Anonyymi

        Kirjoita tarralapulle ja liimaa se otsaasi niin muistat paremmin ottaa lääkkeesi sen sijaan että muistutat siitä itseäsi suomi24 palstoilla.


      • Anonyymi

        Hra Laapotti; krjoitin kylläkin ruoka ostoksista, j-kaapissani on 6-pv ruoka-annos tilattuna-ja tomitettuna,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita tarralapulle ja liimaa se otsaasi niin muistat paremmin ottaa lääkkeesi sen sijaan että muistutat siitä itseäsi suomi24 palstoilla.

        juurikin "Laapotin kaltaisille pitäisikin perustaa liikkuva hulluntutkimus testaus-yksikkö,,


      • Anonyymi

        niin, ei pitäis,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juurikin "Laapotin kaltaisille pitäisikin perustaa liikkuva hulluntutkimus testaus-yksikkö,,

        ,, sen vaatisi "hyvinvointialueet, ollakseen ja palvellakseen kansalaistensa terveytä nimensä lupaamalla tasolla, nyt ko palvelee ja antaa hyväpalkkaisille viran haltijoille "hyvinvontia,,


      • Anonyymi

        Hoitokokoustaja se jaksaa päivystää..

        Kerrotko ulkoistamisen ihanuudesta aikoinaan saarnannut..kuin hai laivaa..mikä edellisessä viestissä rikkoi sääntöjä?


      • Anonyymi

        uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.

        Omia sääntöjä keksivillä S24 luotseilla menee helposti tunteisiin väärän mielipiteen riittäessä syyksi sensuuriin kun luotsit ovat kuin teinipissiksiä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        uudestaan. Sitten voitkin istua koko illlan ja yön jännittäen milloin elämäsi saa taas täyttymyksensä sinun löytäessä poistettavan viestin joita kyttäämällä kyttäät. Esim, sellaisen missä arvostellaan yksityisiä sotepalveluiden tuottajia yleisellä tasolla nimeättä yhtäkään niistä sen enempää kuin kuntaakaan joka olisi ulkoistanut palvelunsa sellaiselle.

        ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omia sääntöjä keksivillä S24 luotseilla menee helposti tunteisiin väärän mielipiteen riittäessä syyksi sensuuriin kun luotsit ovat kuin teinipissiksiä 🤣

        Teinipissiksillä on elämä edessä nämä etsii sitä somen keskusteltupalstoilta niitä kyttäämällä kun ei ole elämässä muutakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭

        ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, sen vaatisi "hyvinvointialueet, ollakseen ja palvellakseen kansalaistensa terveytä nimensä lupaamalla tasolla, nyt ko palvelee ja antaa hyväpalkkaisille viran haltijoille "hyvinvontia,,

        ,, 17000e/kk palkalla,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, 17000e/kk palkalla,,

        ja, kun noin hyvin palkattu johtaja, niin hva-en valtuutetut antaa asiat "johtajan ratkaista,,


    • Anonyymi

      ihan turhaan avasit sori siitä parempi onni ensi kerralla 🤭

      • Anonyymi

        Hymyilyttää mutta kantaa en ota..


      • Anonyymi

        Hammas lähti juurineen...


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      382
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe