Jos nyt et kuitenkaan vielä luovuttais mies

Anonyymi

Kun asiahan on niin, että vaikka tilanne meillä tuntuu olevan jotenkin jäässä, sitä se ei kuitenkaan ole. Hyvää yötä ainoolleni. Eikä mulla ole ollut ketään sen jälkeen kun tulit ajatuksiini.

31

881

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ok, tämä laittoi ajattelemaan. On tässä luovuttaminen mielessä käynyt, voisin kuvitella tämän olevan minulle. Varma ei voi olla. Ei minullakaan ole ketään muita ollut, eikä käynyt edes mielessäni. Hyvää yötä. :)

• Anonyymi

En minäkään tiedä voisitko olla hän, mutta tuo on tosiaan hänelle, eli hän voi niin kuvitella myös :) Hyvää yötä.

• Anonyymi

En tiiä kenelle on. Mutta vastaan ettei ikitrouta taida sulaa, nainen on jäässä hän.
      Mie lähden kauaksi pois, unohtaa en vois, kun mitään ei ikinä ollut, katseet vain valheellisia, tunteita toi.

• Anonyymi

Jos hän olet niin et saa lähteä ilman mua mihinkään. Tämä on ehdoton kielto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hän olet niin et saa lähteä ilman mua mihinkään. Tämä on ehdoton kielto.

Sitä en tiiä olenko sinun hän, jos hän nainen niin tahtoisi en lähtisi ilman häntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en tiiä olenko sinun hän, jos hän nainen niin tahtoisi en lähtisi ilman häntä.

En tiedä minäkään ja siksi sun pitää kysyä häneltä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Kiitos samoin sulle. En saa valinnoistasi päätellä voisitko olla se hän :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*En osaa*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elvis oli hyvä,ja on yhä. Mutta koska tulin ajatuksiisi??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elvis oli hyvä,ja on yhä. Mutta koska tulin ajatuksiisi??

Elvis on hyvä, totta, mutta tuo asu ja pulisongit, miksi ihmeessä.
        Hän jäi ajatuksiini kerran meidän kohdatessa, jo ennen koronaa. Joku salama iski ja jäi pysyvästi. Ei ollut ensimmäinen kohtaaminen eikä viimeinen.

• Anonyymi

En luovuta, kun pääsit ajatuksiini. Ei ole toista mulla. m>n

• Anonyymi

En voi tietää ootko hän. Kun nyt hän ei luovuttaisi. :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K mies olen ja ajattelen H naista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

K mies olen ja ajattelen H naista.

No täällä on sellaisia useita ollut. Ei todista nuo kirjaimet mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heips! No, oikein hyvä tuollein, jos on, mitä kirjoitit! En mä ole luovuttajatyyppiä vai olenko Susta sitten? Päinvastoin! Ja ei mua kiinnosta enää vaan kukaan muu kuin Sinä, jos haluat tietää totuuden. Ei kukaan muu kuin Sinä - usko pois!!! Sussa on vaan se jokin ihana ja ainutlaatuinen piirre/piirteet, joka miellyttää mua eniten ja saa miettiin Sua silloinkin, kun et ole näkö- tai kuuloetäisyydellä. Ja sitten kun oot, olo on mulla kuin karhulla hunajapurkilla!
        Jaksuja 😘 ja sitä... Glada Vappen! 🎈

• Anonyymi

Miks ette laita et nimiä?kukaa ei tiedä kuka on kuitrnkaa kyseessä.🤷‍♂️

• Anonyymi

Ei voi kun tässä on kaksi osapuolta. Toinen ei ehkä tykkäisi siitä.

• Anonyymi

Kyllä mun friiduilla on ollut useitakin miehiä.
      Sen verran on tietoa.

• Anonyymi

Eri nainen, eri mies.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tarvitaanpas.

• Anonyymi

Onko pelkoa, että mies luovuttaisi?

• Anonyymi

Mulla ei ole siitä mitään käsitystä. Hän on kohdatessa hyvin ystävällinen ja näyttää siltä, että viihtyy seurassani. Mutta onko vaan kohtelias?

• Anonyymi

Kesä sulattaa jään helposti. Aika ykspuoliset ajatukset vai valehteleks näin ihan julkisesti?

• Anonyymi

Jäät ovat menneitä

Hyvä puoli muutoksessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäät ovat menneitä

Hyvä puoli muutoksessa

Sivusta molemmat. Liian taiteellista häneksi tai minuksi.

• Anonyymi

Ja niin tuleekin sade kuin kirjoitettu kun teitä ei ollut suolattu.

• Anonyymi

Villi vappu takana? Järjetön lause.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia miksi soitit torstaina Stefanil ja pyysit käymään kun muka olet ahdistunut.?

Oliko asia suunniteltu, kun pyysi käymään ja varmasti tiesi et miten Stefan asiaan suhtautuu.Oliko myös Seiskan toimittaja pyydetty tarkoituksella pai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      4936
    2. Stepuli itkee facessa

Haluaisin pyytää julkisesti karseaa käytöstäni anteeksi lähimmiltä, naapureilta ja etenkin Sofialta! Ei ole missään olosuhteissa hyväksyttävää käyttä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      4091
    3. Suomi teki typeryyttään Venäjästä nyt konkreettisesti vihollisen, jota se ei aiemmin ollut.

Venäjä ei ole uhannut Suomen turvallisuutta, eikä Venäjän ja Ukrainan välinen konflikti ole signaloinut minkäänlaista uhkaa Suomelle. Se "uhka" luotii
      Maailman menoa
      715
      2550
    4. Sofia juoksi huvikseen puolimaratonin 10min nopeammin kuin Martina

Siinä se nyt sitten nähtiin... Hahhaaa... Sofia ei ole kulkenut missään "harjoitusleireillä" ja heitti kylmiltään 10 minsaa nopeamman ajan puolimarato
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2122
    5. Minä menetän sinut kokonaan

Siksi olen paniikissa, sekaisin ja surullinen. Taitaa olla jonkinasteinen stressitila päällä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin.
      Ikävä
      102
      2055
    6. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      133
      1970
    7. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      175
      1539
    8. Martina on niin nolo

Nyt vetää teatteria et on hyvä äiti ja on lasten kanssa lintsillä. Pitäähän lippispojalle näyttää, että touhuaa lasten kanssa kaikkea kivaa. Lippispoj
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1430
    9. Juristi Jaana Kavonius valmistelee maanpetossyytteitä Niinistölle ja Marinille

Hän myös kannattaa kuolemanrangaistuksen palautusta maanpetoksesta
      Maailman menoa
      241
      1372
    10. Surettaa sun vuoksesi

Minusta tuntuu, että olet jollain lailla luovuttanut elämän suhteen. Et ehkä tarkoituksellisesti, mutta pikkuhiljaa elämäsi on luiskahtanut käsistäsi.
      Tunteet
      103
      1220
    Aihe