Tokmannin törkeä palvelu ja vartijoiden käytös

Anonyymi

Kyllä on olin Tokmannin palvelut mennyt alaspäin kun lehmän häntä.
Koskaan et saa apua paikalle kun sitä tarvitset. Myyjiltä töykeitä katseita ja tunteen mitä siinä kyselet. Rojukärryjen kanssa vaan nopeesti ohi. Korkeintaan saat vartijan hengittämään niskaani.jos katselet vähänkin kauemmin jotain vaatteita esim.yksi päivä sivullisena katselin vartijan törkeää käytöstä.kai heilläkin jotkut säännöt on. Tuona ihm.tekisin ilm. Eteenpäin kunnianloukkauksesta ja ihmisarvon häpäisemisestä.olen ollut töissä isommassa ketjussa ja vartijat ei noin käyttäydy. Eivät saa. Siinä tehtiin varas myös sivullisena.hän oli täysin syytön mihinkään.vaatikaa tokmannilta paperi heidän käytöksestään ja syytöksistä. Todella epäpäas. Käytös myyjiltä että tältä juuri kuoriutuneelta vartijalta. Outokummun tokmannilta joutuu vainon kohteeksi.
Odottakaa vaan vuoroanne.

7

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menet kauppaan, valitset ostokset, kiität, maksat, lähdet. Et nuole joka nakkia minkä närt. Ei ongelmia. Vartija puuttuu työkseen häiriöihin ihan pikeutetusti

• Anonyymi

Miten sulla osakesijoitukset jaksaa? Sehän tämän palstan aihepiiri on.

• Anonyymi

tokmannin osake romahti , ihmiset tilaa itse kiinasta 🤣

• Anonyymi

Onko aloittaja sama, joka on vuosikausia tehnyt vastaavia aloituksia? Onko omatunto puhdas?

• Anonyymi

Eikä ainoastaan Tokmanneilla myös Helsingissä K-kaupoissa on todella huono käytöksinen ja töykeä henkilökunta mm, kaakkois helsingin roihuvuori siitä yksi esimerkki naispuoliset työntekijät eivät sovellu asiakas palvelu tehtäviin korkeintaan varasto puolelle töihin en tiedä mikä mättää, työ olot vai onko syynä huono palkkaus, mutta omaa syytä jos ei koulut ole syystä tai toisesta kulkeneet.

• Anonyymi

Jokos Tokmanni ja K-kaupat ovat alkaneet osakkeitakin myymään?

• Anonyymi

Osakeki?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe