Rosvopaistin tykkääjän vappu

Anonyymi

Moi moi kaikille tasapuolisesti ja hyvää vappua.

Heti tähän alkuun haluaisin kiittää Kymppiä mielenkiintoisista ja asiapitoisista kirjoituksistaan. Niin ja asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta utelias olisin tietämään, mitä esim. Hua Hinissä ja Chiang Maissa näin vapun aikoihin nautiskellaan?

Otsikosta jo selvennee, mitä itse olen valmistelemassa. Tällä kertaa lampaanpaistin lisäksi monttuun päätynee myös köntti villisian kassleria. Edelliset kotimaisia ollen, mutta sitruunapippuria en marinointiin käytä, koska meidän puutarhoissa sitä kellään ei kasva, valitettavasti.

Vapun viikonlopun valmistelu alkoi jo jotain viikko kolme sitten. Termiitit olivat pitkästä aikaan vierailleet mökillämme. Valvontakamera tapauksesta kerron myöhemmin lisää, jos jotakuta kiinnostaa. Nyt olivat "paskoneet" rosvopaisti montun. Noh, uudempi entistä isompi, olikin jo suunnitteilla.

Uutta monttua tehtäessä ystäväni opistoupseeri kapteeni Terpan (evp). doppari villiintyi ja oli tulla hulluksi. Nosti haukkuen häntänsä pystyyn. Vääpeli Musti evp. on (minun kouluttamana) kantarellin löytäjä, mutta myös miinakoira.

Tottahan toki Mustia vielä nartutkin kiinnostavat, mutta nyt se riehaantui tavallaan suotta syyttä, että tähän monttuun on muka ns. "koira haudattuna". Ei ollut, mutta routa oli yllättävän syvällä. Käytimme monttua tehdessä porapatruunoita ja Musti sitten kai haistoi Trinitrotoluol (C7H5N3O6) räjähteen jäänteitä.

T KääLäy (orginal)

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä on "Rosvokokin" veitsien teroituskulma ja miksi?

Saanen valaista, että kun rosvokuoppa kaivetaan routaan, niin vesihöyryä kertyy runsaasti kypsennysvaiheessa jolloin villisian perse ei ole aivan sitä kaavailtua laatua.

Myös kahdella eri lihalaadulla on eri kypsyysasteet jotka ei toteudu samaan aikaan, mutta tapansa kullakin, varmaan tiedät kokemuksesta mitä olet tekemässä ..... paremmin kuin muut kaikki.

Sallinet epäillä että ei sinulla kasva mitään pippureita plantaasillasi.

Oletko muuten valmistanut häränhäntäkeittoa?

• Anonyymi

Kiitän kommentista.

Pahoittelen sitä, että savusaunan lämmitteky on "vähän" vaiheessa.

Kiitos.

• Anonyymi

Tämä vielä:

"Saanen valaista, että kun rosvokuoppa kaivetaan routaan, niin vesihöyryä kertyy runsaasti kypsennysvaiheessa jolloin villisian perse ei ole aivan sitä kaavailtua laatua."

Saanen valaista, että joskus kun veteraanit ovat, rosvopaistejani, maistelleet, ovat ne maukkaaksi todenneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä vielä:

"Saanen valaista, että kun rosvokuoppa kaivetaan routaan, niin vesihöyryä kertyy runsaasti kypsennysvaiheessa jolloin villisian perse ei ole aivan sitä kaavailtua laatua."

Saanen valaista, että joskus kun veteraanit ovat, rosvopaistejani, maistelleet, ovat ne maukkaaksi todenneet.

Veteraanit ymmärtää kohteliaisuuden merkityksen kaikissa tilanteissa.

Teroituskulma ja miksi?

• Anonyymi

"Oletko muuten valmistanut häränhäntäkeittoa?"

Olen yrittänyt valmistaa tätä tällää Suomessakin.

Useilla eri resepteillä, Ukrainan paras ollen.

"Slava Ukraini"

• Anonyymi

Missä olen, sanonut että peuran bylly ja, villi sian berse menevät, samaan kuoppaan 55555...

By NumBall 61v. HH

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä olen, sanonut että peuran bylly ja, villi sian berse menevät, samaan kuoppaan 55555...

By NumBall 61v. HH

Niin niin ja niin niin
        Tuas mua hyöynäytettiin
        Jaa jaa ja jaa jaa
        Kylläpä vituttaa

S

• Anonyymi

Niin ja asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta utelias olisin tietämään, mitä esim. Hua Hinissä ja Chiang Maissa näin vapun aikoihin nautiskellaan?

• Anonyymi

Nyhverönäpertäjä ei ole opiskellut teroituskulmaa, mutta kyllä kaikkivaltias Kymppi opiskelee kun krapuloistaan herää puolelta päivin ja Isinä sitten kertoo.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyhverönäpertäjä ei ole opiskellut teroituskulmaa, mutta kyllä kaikkivaltias Kymppi opiskelee kun krapuloistaan herää puolelta päivin ja Isinä sitten kertoo.

Minäkin olen isi saanen muistuttaa, yksin kertainen isi vain, mutta oiva lasten kasvattaja.
        Minun ja thaiaimon rakkaus syttyi nopeasti ja poikamme syntyi jo kaksi viikkoa ensitapaamisen jälkeen. Lapsi kasvatetaan isoksi hillo paahto leivällä ja nuudelilla, jos lapsen ketsupissa ei ole ranskalaisia, niin lapsella tulee väärä asenne ja sääret. Läheisyys on tärkeää ja lapsi voi nukkua isin ja äidin välissä vielä kolme kymppisenä, kun vaan muistaa ajaa parran, ettei se kutita kenenkään selkää kesken uniapnean.
        Tänään kerroin tosi vapputarinan pojalle iltasaduksi. Hän on nykyään viiskymppinen. Tosi tarinassa kerroin kun kohtasin vappuna 1954 vuonna meri tutkimus aluksella hirmuisen suo hain, jolla oli näin pitkät tora hampaat. Poika sanoi väsyneellä äänellä että "elä kehtoo puhhuu tuas paskoo isä ukko, hyvvee yötä"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän sitten heräilet-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äitis herää antamaan sulle aamupalaks lauantaimakkaravoileivän ja kertoo sen olevan rosvopaisti koska pölli sen siwasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no hyvä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no hyvä ?

Enemmän energiaa ja vähemmän
        vatsaa? Kokeile myyntimenestys
        T8:a nyt puoleen hintaan.

• Anonyymi

harha talonen ei kissaa olisi pyytänyt

• Anonyymi

Minulta meni rosvopaistin teko vituiks, kun unohdin nylkeä lampaan ennen paiustokuoppaan laittoa.

• Anonyymi

Arabit keksivät 1200 luvulla käyttää lampaan suolta kondomina. 1800 luvulla britit kehittivät ideaa hieman poistamalla sen ensin lampaasta. Meillä täällä aidossa savossa arvostetaan luomua ja vegenudismia.

S

• Nuorena kun vielä jöpötti niin isot pojat kysyi mikä on paras asento rakastella lammasta. Mun mielestä suurlähetystön saarnaaja, kun siinä voi suudella samalla.

• Anonyymi

Olen aina sanonut että läsnäolokasvattaja sensei on kaikkein kuumin rakastaja. Maksatulehduksen aikaan 39,7.

• Anonyymi

Poromiehet laittaa porovaatimen takajalat pieksujen sisään kun poroa rakastellaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1488
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      954
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe