Rosvopaistin tykkääjän vappu

Anonyymi

Moi moi kaikille tasapuolisesti ja hyvää vappua.

Heti tähän alkuun haluaisin kiittää Kymppiä mielenkiintoisista ja asiapitoisista kirjoituksistaan. Niin ja asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta utelias olisin tietämään, mitä esim. Hua Hinissä ja Chiang Maissa näin vapun aikoihin nautiskellaan?

Otsikosta jo selvennee, mitä itse olen valmistelemassa. Tällä kertaa lampaanpaistin lisäksi monttuun päätynee myös köntti villisian kassleria. Edelliset kotimaisia ollen, mutta sitruunapippuria en marinointiin käytä, koska meidän puutarhoissa sitä kellään ei kasva, valitettavasti.

Vapun viikonlopun valmistelu alkoi jo jotain viikko kolme sitten. Termiitit olivat pitkästä aikaan vierailleet mökillämme. Valvontakamera tapauksesta kerron myöhemmin lisää, jos jotakuta kiinnostaa. Nyt olivat "paskoneet" rosvopaisti montun. Noh, uudempi entistä isompi, olikin jo suunnitteilla.

Uutta monttua tehtäessä ystäväni opistoupseeri kapteeni Terpan (evp). doppari villiintyi ja oli tulla hulluksi. Nosti haukkuen häntänsä pystyyn. Vääpeli Musti evp. on (minun kouluttamana) kantarellin löytäjä, mutta myös miinakoira.

Tottahan toki Mustia vielä nartutkin kiinnostavat, mutta nyt se riehaantui tavallaan suotta syyttä, että tähän monttuun on muka ns. "koira haudattuna". Ei ollut, mutta routa oli yllättävän syvällä. Käytimme monttua tehdessä porapatruunoita ja Musti sitten kai haistoi Trinitrotoluol (C7H5N3O6) räjähteen jäänteitä.

T KääLäy (orginal)

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä on "Rosvokokin" veitsien teroituskulma ja miksi?

      Saanen valaista, että kun rosvokuoppa kaivetaan routaan, niin vesihöyryä kertyy runsaasti kypsennysvaiheessa jolloin villisian perse ei ole aivan sitä kaavailtua laatua.

      Myös kahdella eri lihalaadulla on eri kypsyysasteet jotka ei toteudu samaan aikaan, mutta tapansa kullakin, varmaan tiedät kokemuksesta mitä olet tekemässä ..... paremmin kuin muut kaikki.

      Sallinet epäillä että ei sinulla kasva mitään pippureita plantaasillasi.

      Oletko muuten valmistanut häränhäntäkeittoa?

      • Anonyymi

        Kiitän kommentista.

        Pahoittelen sitä, että savusaunan lämmitteky on "vähän" vaiheessa.

        Kiitos.


      • Anonyymi

        Tämä vielä:

        "Saanen valaista, että kun rosvokuoppa kaivetaan routaan, niin vesihöyryä kertyy runsaasti kypsennysvaiheessa jolloin villisian perse ei ole aivan sitä kaavailtua laatua."

        Saanen valaista, että joskus kun veteraanit ovat, rosvopaistejani, maistelleet, ovat ne maukkaaksi todenneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä vielä:

        "Saanen valaista, että kun rosvokuoppa kaivetaan routaan, niin vesihöyryä kertyy runsaasti kypsennysvaiheessa jolloin villisian perse ei ole aivan sitä kaavailtua laatua."

        Saanen valaista, että joskus kun veteraanit ovat, rosvopaistejani, maistelleet, ovat ne maukkaaksi todenneet.

        Veteraanit ymmärtää kohteliaisuuden merkityksen kaikissa tilanteissa.

        Teroituskulma ja miksi?


      • Anonyymi

        "Oletko muuten valmistanut häränhäntäkeittoa?"

        Olen yrittänyt valmistaa tätä tällää Suomessakin.

        Useilla eri resepteillä, Ukrainan paras ollen.

        "Slava Ukraini"


      • Anonyymi

        Missä olen, sanonut että peuran bylly ja, villi sian berse menevät, samaan kuoppaan 55555...

        By NumBall 61v. HH


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olen, sanonut että peuran bylly ja, villi sian berse menevät, samaan kuoppaan 55555...

        By NumBall 61v. HH

        Niin niin ja niin niin
        Tuas mua hyöynäytettiin
        Jaa jaa ja jaa jaa
        Kylläpä vituttaa

        S


    • Anonyymi

      Niin ja asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta utelias olisin tietämään, mitä esim. Hua Hinissä ja Chiang Maissa näin vapun aikoihin nautiskellaan?

      • Anonyymi

        Nyhverönäpertäjä ei ole opiskellut teroituskulmaa, mutta kyllä kaikkivaltias Kymppi opiskelee kun krapuloistaan herää puolelta päivin ja Isinä sitten kertoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyhverönäpertäjä ei ole opiskellut teroituskulmaa, mutta kyllä kaikkivaltias Kymppi opiskelee kun krapuloistaan herää puolelta päivin ja Isinä sitten kertoo.

        Minäkin olen isi saanen muistuttaa, yksin kertainen isi vain, mutta oiva lasten kasvattaja.
        Minun ja thaiaimon rakkaus syttyi nopeasti ja poikamme syntyi jo kaksi viikkoa ensitapaamisen jälkeen. Lapsi kasvatetaan isoksi hillo paahto leivällä ja nuudelilla, jos lapsen ketsupissa ei ole ranskalaisia, niin lapsella tulee väärä asenne ja sääret. Läheisyys on tärkeää ja lapsi voi nukkua isin ja äidin välissä vielä kolme kymppisenä, kun vaan muistaa ajaa parran, ettei se kutita kenenkään selkää kesken uniapnean.
        Tänään kerroin tosi vapputarinan pojalle iltasaduksi. Hän on nykyään viiskymppinen. Tosi tarinassa kerroin kun kohtasin vappuna 1954 vuonna meri tutkimus aluksella hirmuisen suo hain, jolla oli näin pitkät tora hampaat. Poika sanoi väsyneellä äänellä että "elä kehtoo puhhuu tuas paskoo isä ukko, hyvvee yötä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyhverönäpertäjä ei ole opiskellut teroituskulmaa, mutta kyllä kaikkivaltias Kymppi opiskelee kun krapuloistaan herää puolelta päivin ja Isinä sitten kertoo.

        Siinähän sitten heräilet-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sitten heräilet-

        Äitis herää antamaan sulle aamupalaks lauantaimakkaravoileivän ja kertoo sen olevan rosvopaisti koska pölli sen siwasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän sitten heräilet-

        no hyvä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no hyvä ?

        Enemmän energiaa ja vähemmän
        vatsaa? Kokeile myyntimenestys
        T8:a nyt puoleen hintaan.


    • Anonyymi

      harha talonen ei kissaa olisi pyytänyt

    • Anonyymi

      Minulta meni rosvopaistin teko vituiks, kun unohdin nylkeä lampaan ennen paiustokuoppaan laittoa.

      • Anonyymi

        Arabit keksivät 1200 luvulla käyttää lampaan suolta kondomina. 1800 luvulla britit kehittivät ideaa hieman poistamalla sen ensin lampaasta. Meillä täällä aidossa savossa arvostetaan luomua ja vegenudismia.

        S


    • Nuorena kun vielä jöpötti niin isot pojat kysyi mikä on paras asento rakastella lammasta. Mun mielestä suurlähetystön saarnaaja, kun siinä voi suudella samalla.

      • Anonyymi

        Olen aina sanonut että läsnäolokasvattaja sensei on kaikkein kuumin rakastaja. Maksatulehduksen aikaan 39,7.


      • Anonyymi

        Poromiehet laittaa porovaatimen takajalat pieksujen sisään kun poroa rakastellaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe