Vappumarssille!

Anonyymi

Joko punaliput ja salot on pakattu Skodan loosteriin, moottori lämmitetty ja naapurustoa myöten valmius lähteä marssille?

13

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänä vuonna on ilmoitettu vain yksi voitonpäivän marssikulkue Helsingistä Hyvinkäälle ja se on varattu vain itäautoille. Mukana on pari Ladaa, viime hetken tietojen mukaan 1 Volga ja sitten kymmenittäin näitä tuoreempia itäautoja Toyota rav4, camryjä ja corollia.

      Länsiautoilla, kuten Skodilla ei kyllä tuohon putiinia tukevaan kulkueeseen ole mitään asiaa.

      Ei sen puoleen, ei siihen kukaan Skodan omistaja kyllä järki-ihmisenä osallistuisikaan.

    • Anonyymi

      Lapset ovat niin viattoman tyhmiä ja noloaja, että oikein naurattaa.

    • Anonyymi

      Kyllä vain, vastaan sortajaa!

    • Anonyymi

      Kiistämätön tosiasia on Toyotan haluttavuus ja laatu joita ei riitä kaikille vaikka hyppisi, pomppisi ja itkisi. Onnellinen Toyotan omistaja vain hymyilee kun näkee muiden huonojen merkkien rytökasoja tienpientareilla.

    • Anonyymi

      Leningradin oblastin V8-äänigeneraattoritehdas numero 317 on ainakin ilmoittautunut letkaan.

      • Anonyymi

        Hieno juttu. Itse käytän vRS super mallin v16 generaattoria.

        Olisihan se noloa kyydittää rouvaa hintti-rivi4 0.7L koneen äänillä.

        Onneksi VAG on korvannut hinttisportin äänet kajareista!!!

        Yt
        Riki


    • Anonyymi

      Ajankohtainen aihe!
      Kiitos! Tero

    • Anonyymi

      Miksi skoodassa on joku pörinä-kovaääninen imitoimassa moottoria eikä kunnon ulkokaiutinta jolla soittaa Internationalea marssiessa? Simply Unclever.

      • Anonyymi

        No kun se ulkokaiutin on Toyotan patentoima ja suojelevat sitä yksinoikeudella.
        Venäjällä Toyota rivistöt osallistuvat voitononparaatiin ja vappuriehaan ja huolehtivat äänentoistollaan kansainvälisen kuulumisen katselijoille.

        Nyt suomen kommarit ovat lähteneet vappukulkueissaan venäjän malliin. Toyotat on jo puunattu valmiiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun se ulkokaiutin on Toyotan patentoima ja suojelevat sitä yksinoikeudella.
        Venäjällä Toyota rivistöt osallistuvat voitononparaatiin ja vappuriehaan ja huolehtivat äänentoistollaan kansainvälisen kuulumisen katselijoille.

        Nyt suomen kommarit ovat lähteneet vappukulkueissaan venäjän malliin. Toyotat on jo puunattu valmiiksi.

        Voisiko nämä niuvalaisten sekavat jorinat poistaa sekoittamasta asiallista itäautokeskustelua?


    • Anonyymi

      Nyt on oikea hetki pestä ja kiilloittaa Taavit ja lähteä maanantaina marssille punalippujen liehuessa!
      Me Tojotistit voimme tyytyä katsojiksi
      Kiitos! Tero

    • Anonyymi

      Paavo Arhinmäki jo kutsuikin.

    • Anonyymi

      Onko kaikki nykylapset ja nuoret noin tyhmiä ja idiootteja mitä tästä ketjusta voi todeta?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1569
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1176
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      52
      1025
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      640
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe