Tupaan tarvitaan 3 2m ylä- ja alakaappeja.
Niihin alakaappeihin tulee tiskapöytä APK ja 50 sm liesi.
Toiselle sivulle JK/PK ja kaappeja n. 1,5m.
Koneet on valmiina ja rosterinen tiskapöydän kansi.
Alakaappien päälle 1,2 ja 2m työtasot.
Kuinka ison pikavipin joudun ottamaan?
Paljonko keittikaapit maksavat?
Anonyymi
6
253
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on tämän aamun avauksen pointti?
- Anonyymi
oot päässy hoidosta? ei siitä mitään apua ainakaan ollut, taidatkin olla karannut, tai vaan vappulomalla...
- Anonyymi
Kalustemyyjät kertovat yleensä hinnan siihen sitten päälle vipin korot. Vähän toiselle tonnille mennään ilman korkoja
- Anonyymi
1,4 metrinen keittiö asennettuna ilman koneita ja hanaa noin neljä tonnia. Juuri olen pyytänyt tarjouksia. Paikkakuntana Helsinki.
- Anonyymi
Eli asennuksen hinta ainakin 2000 €, jos kalusteet kutakuinkin peruskamaa...
- Anonyymi
Puusuutari P.Nurmi Merikarvia.. kannattaa ottaa yhteyttä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894