Tupaan tarvitaan 3 2m ylä- ja alakaappeja.
Niihin alakaappeihin tulee tiskapöytä APK ja 50 sm liesi.
Toiselle sivulle JK/PK ja kaappeja n. 1,5m.
Koneet on valmiina ja rosterinen tiskapöydän kansi.
Alakaappien päälle 1,2 ja 2m työtasot.
Kuinka ison pikavipin joudun ottamaan?
Paljonko keittikaapit maksavat?
Anonyymi
6
204
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on tämän aamun avauksen pointti?
- Anonyymi
oot päässy hoidosta? ei siitä mitään apua ainakaan ollut, taidatkin olla karannut, tai vaan vappulomalla...
- Anonyymi
Kalustemyyjät kertovat yleensä hinnan siihen sitten päälle vipin korot. Vähän toiselle tonnille mennään ilman korkoja
- Anonyymi
1,4 metrinen keittiö asennettuna ilman koneita ja hanaa noin neljä tonnia. Juuri olen pyytänyt tarjouksia. Paikkakuntana Helsinki.
- Anonyymi
Eli asennuksen hinta ainakin 2000 €, jos kalusteet kutakuinkin peruskamaa...
- Anonyymi
Puusuutari P.Nurmi Merikarvia.. kannattaa ottaa yhteyttä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3795209Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841805Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3531788- 1151029
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27887
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h51747- 65725
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35658